وبلاگ

زبرا

دلایل انتخاب پرده زبرا

دلایل انتخاب پرده زبرا

با توجه به توضیحات مطالب بالا باید گفت درواقع یک پرده مناسب باید سه ویژگی را در خود داشته باشد که به آن پرده مناسب گفته شود و ما در این مطلب به ذکر این سه مورد می پردازیم. در این مقاله با مواردی همچون دلایل انتخاب پرده زبرا، جنس پرده زبرا، مکانیزم حرکتی پرده زبرا، کاربرد پرده زبرا با توجه به فضاهای مختلف و نکات مهم در هنگام انتخاب پرده زبرا اشاره می کنیم. برای خرید پرده زبرا می توانید از طریق منوی سایت فتودراپه، فروشگاه اینترنتی پرده اقدام کنید. 

  • زیبایی:

یک پرده باید ویژگی زیبایی را در خود داشته باشد و این مورد بیشتر به جنس و تصویر چاپ شده روی پرده ارتباط دارد.

  • کارایی:

یک پرده  مناسب علاوه بر ا زیبا و لوکس بودن باید کارایی مناسبی نیز داشته باشد و منظور از کارایی عبارت است از اینکه در مقابل نور خورشید و دید افراد مانند یک حائل عمل نماید.

  • دوام:

سومین ویژگی که یک پرده باید داشته باشد دوام می باشد و معمولا این مورد بیشتر با جنس پرده مرتبط است. بطور کلی در این مطلب قصد داریم شما را با یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین مدل پرده آشنا کنیم و می تواند با طرح های زیبا و ناب خود جلوه شگرفی را در فضای دلخواه شما به وجود آورد و این گزینه مجلل و لوکس پرده زبرا می باشد نام دیگر پرده زبرا، پرده دوبل یا دبل رول می باشد.

پرده زبرا از چه جنسی تشکیل شده است؟

پرده زیرا از جنس پارچه است و ظاهری که دارد، شبیه به ظاهر پرده کرکره ای است. پرده زبرا از یک لایه پارچه و یک لایه تور تشکیل می شود که به شکل موازی و در فرم افقی تکرار می شوند.

مکانیزم حرکتی پرده زبرا چگونه است؟

خوشبختانه پرده زبرا جزو مواردی است که دارای دو مکانیزم دستی و برقی می باشد و از هر دوی این موارد می توان در جهت تنظیم نور استفاده کرد. این پرده ها به کمک طناب به شکل دستی یا برقی تنظیم می شوند که انتخاب  مدل های آن به سلیقه شما بستگی دارد  پرده زبرای برقی، موتورهای خاصی دارد و به وسیله ریموت کنترل می شود و این  نیروی این موتور ها به وسیله باطری یا برق تامین می شود.

کاربرد پرده زبرا در چه فضاهایی است؟

پرده زبرا به سبب ویژگی های طرح و جنس بسیار مناسب جزو پر کاربردترین پرده ها محسوب می شوند وبنا به سلیقه افراد در اغلب دکور ها مورد استفاده قرار میگیرند. از کاربرد پرده زبرا  می توان به فضا ها و دکورهای مختلف زیر اشاره کرد:

  • فضای نشیمن و پذیرایی
  • فضای اتاق خواب
  • فضای آشپزخانه
  • سالن های مطالعه در کتابخانه ها
  • ادارات و سازمان های مختلف
  • فضا های آموزشی مانند مدارس
  • و…

نکته مهم  اینکه شما می توانید با استفاده از ذوق و سلیقه  خود از پرده های جدید مانند پرده زبرا در هر فضای دلخواه خود استفاده کنید کما اینکه از پرده زبرا امروزه در  دکوراسیون های مدرن و کلاسیک به سبب تنوع طرح بالا و امکان  انتخاب طرح سفارشی، استفاده می شود و قابلیت تنظیم نور با استفاده از ریموت کنترلی یکی از ویژگی های مثبت استفاده از پرده زبرا می باشد.

تنظیم نور خورشید با استفاده از پرده زبرا

نور خورشید علاوه بر ویژگی های خوبی که دارد دارای معایبی نیز می باشد و تعیین نور ورودی بصورت معین از اهداف طراحان دکوراسیون است و یکی از مزیت های پرده های جدید مانند پرده زبرا پرداختن به این موضوع است و استفاده از پرده های نامناسب در دکور  برابر است با ورود نامعین نور خورشید  که می تواند شما را بی حوصله و کلافه کند .  کاربرد پرده زبرا این است که با نصب پرده زبرا شما می توانید این اطمینان را داشته باشید که  می توانید نور ورودی را با مکانیزم برقی و دستی تنظیم نمایید و از یک محیط با نور معین لذت ببرید.

پرده زبرا در تجارت های مختلف

پرده زبرا به دلیل ویژگی های بسیار  مطلوب گزینه بسیار خوبی برای دکور اداری می باشد  و امروزه در اغلب اداره ها و سازمان ها از زبرا تصویری به دلیل :

  • سفارشی بودن طرح های چاپ شده روی آن
  • جنس  بسیار خوب
  • تنوع طرح بسیار بالا در بیشتر دکوراسیون ها

بکار می رود. با این پرده می توان تغییر بسیار  چشمگیر و جذابی  در  فضای دلخواه ایجاد کرد و از نظر کارایی نیز  بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته است و دلیل آن جلوگیری از نور ورودی و تنظیم نور ورودی  می باشد.  بطور خلاصه اگر به دنبال یک انتخاب ایده آل هستید پرده زبرا می تواند گزینه بسیار ویژه ای باشد.

نکات مهم درباره پرده زبرا

طراحی هوشمندانه پرده به‌همراه سبک مدرن در کنار طیف وسیعی رنگ‌بندی دکور شما را بسیار منحصربه‌فرد و زیبا نشان می‌دهد یکی از مشکلاتی که اغلب افراد با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند تنظیم نور ورودی به فضاها می‌باشد که بعضی از مدل‌های پرده این ویژگی تنظیم را به‌صورت رضایت‌بخشی از خود نشان نمی‌دهند شما با نصب پرده زبرا امکان تنظیم نور و کنترل آن را به بهترین نحو می‌توانید انجام دهید نکته مهم این‌که اگر برای فضای دلخواه خرید پرده‌های مدرن مدل زبرا انتخاب شماست  حتما در انتخاب رنگ و طرح آن توجه ویژه‌ای داشته باشید و معمولاً انتخاب رنگ‌های گرم و شاد می‌توانند علاوه‌بر زیبایی تاثیر بسیار مثبتی در روحیه افراد خانواده بر جای بگذارند البته استفاده از پرده زبرا در هر فضایی متناسب با سلیقه افراد می‌توان بکار رود .

از پرده زبرا تصویری چه می دانید؟

خوشبختانه این امکان وجود دارد که بر روی پرده زبرا، تصویر دلخواه مشتریان چاپ شود و این‌ مورد سبب شده‌است که این پرده علاوه‌بر زیباسازی دکوراسیون به یک ابزار تبلیغاتی نیز مبدل شود. چراکه بعضی از افراد صاحب مشاغل لوگو و برند تجاری خود را بر روی  این پرده چاپ می کنند. چاپ تصویر بر روی پرده زبرا به‌صورت یک رو انجام می‌شود و از این مدل برای لوکس نشان‌ دادن دکور نشیمن، دکور آشپزخانه، دکور اتاق‌خواب، و،دیگر دکور ها مانند دکورهای تجاری استفاده می‌شود. شما می‌توانید برای سفارش پرده زبرا تصویری به‌صورت اینترنتی به سایت  فتودراپه مراجعه کنید و از ضمن دیدن طرح‌های جدید پرده زبرا تصویری با طرح دلخواه خود را انتخاب کنید لازم به ذکر است که شرکت فتودراپه یکی از مجرب‌ترین شرکت‌ها در زمینه دکوراسیون می‌باشد و این افتخار را داشته است که همواره رضایتمندی مشتریان را جلب نماید.

فهرست مطالب

مقالات مفید

دکوراسیون منزل بازیگران, دکوراسیون منزل, دکوراسیون, تِیلور سوییفت, دکوراسیون منزل بازیگران تِیلور سوییفت, Taylor Swift
دکوراسیون منزل تیلور سوییفت

دکوراسیون منزل بازیگران تِیلور سوییفت تِیلور آلیسون سوییفت، خواننده و نوازنده ی مشهور آمریکایی زاده ی ۱۳ دسامبر ۱۹۸۹ می باشد . دکوراسیون منزل Taylor Swift

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account