وبلاگ

پرده حصیری صورتی

دوستی منزل با طبیعت رازی پنهان است

دوستی منزل با طبیعت رازی پنهان است

پرده حصیری تصویری همان راز پنهان است. تا به حال رنگ های طلایی حصیر نگاه  شما را به خود محصور کرده است. اگر پاسخ آری است پس با ما ادامه مطلب را همراهی کنید. رنگ های طلایی حصیر زمانی جلوه بصری عمیقی پیدا می کنند که تلالوهای خورشید روی آن ها  بتابد، با کمی دقت و کمی چاشنی احساس خواهید دید که چه صحنه زیبایی بین حصیر و اشعه های خورشید رخ می دهد.

سر ذوق آمدن افراد بار روحیه خشن با پرده حصیری تصویری

حال چقدر عالی می شود اگر حصیر را در برابر نور خورشید قرار داده و هر روز رقص نور خورشید و حصیر را تماشا کنیم. نیازی نیست سبد حصیری را جلوی آفتاب نگه دارید تا این حس بی نظیر را تجربه کنید! کافیست پرده حصیری را روی پنجره های منزل نصب کرده و آنگاه از فضای منحصر به فردی که خلق شده مدهوش شوید. به شما قول می دهیم اگر هم روحیه سرسخت و شاید هم خشنی داشته باشید با دیدن این منظره لبخندی از ته دل روی لبان شما نقش می بندد. زیرا که از دل طبیعت، عنصری  وارد خانه‌های ما شده است خانه هایی که پر از تکنولوژی و صنعت شده است.

دیر زمانی است که با طبیعت رابطه برقرار نکردیم گویا فراموش کرده ایم که ما هم جزئی از طبیعت هستیم، خودمان را در یک چهاردیواری حبس کرده  و از طبیعت فاصله گرفته ایم اکنون زمان آشتی کردن با جهان اطرافمان است. پرده های حصیری که از دل نیزارهای طلایی دشت های بی کران  ایجاد شده‌اند واسطه دوستی ما با طبیعت هستند.

اطلاعات بیشتر: قیمت پرده شید

نبردی عاشقانه بین دو معشوق جهان گستر! خورشید و حصیر!

پرده های حصیری که روی پنجره های منزل طنازی می کنند با تلالوهای خورشید  به جنگ و نبرد نیز مشغول هستند، نی های به کار رفته در تار و پود این پرده های حصیری زیبا  در نبردی دوستانه با خورشیدند. چرا که به تمام اشعه های خورشید اجازه عبور به منزل را نمی دهند و آنها فقط با یک سری از اشعه های خورشید رابطه دوستانه دارند.  همین امر سبب می شود در اوج آفتاب هم که خود خورشید از شدت تابش زیاد به ستوه می آید، منزل شما گرم نشده و ذوب نشود! اما تاثیر پرده حصیر داستان ما خاصیت جادویی دیگری نیز دارد که هیچ پرده دیگری از این ویژگی منحصر به فرد خبر ندارد، پرده های حصیری با شعبده بازی خاصی، فضای منزل را نیز خنک نگه می دارند، کولری طبیعی از دل طبیعت! مگر چیزی بهتر از این نیز سراغ دارید؟

پرده های حصیری این قابلیت را دارند که تصاویری زیبا روی آنها نقش ببندد چه غوغایی می شود چاپ تصاویر روی تار و پود نی های پرده حصیری! تصور آن هم زیباست چه برسد که از وجود این پرده بی نظیر بهره ببرید. پرده های حصیری زیبا که تصاویر بر روی آنها نقش بسته است می ‌توانند تزیین کننده فضای آشپزخانه شما باشند و در هنگام یک عصرانه، حس خاص و سادگی را به محیط القا کنند. یا هنگامی که در اتاق نشیمن با اعضای خانواده خود نشسته اید و  نوشیدنی  نوش جان می کنید، پرده حصیری نقش طبیعت بکری را برای شما ایفا می کند. این تمام چیزی است که عاشقانه ذوق و سلیقه از پرده حصیری تصویری خواهانند.

اطلاعات بیشتر: خرید پرده زبرا

هدف ما جلب پول؟ یا رضایت شما؟

وقتی که با مشتریان خود صحبت می کنیم و از آنها می پرسیم یک پرده خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد، آن ها در جواب به ما می‌گویند علاوه بر زیبایی باید حس خوبی را به فضای منزل اضافه کنند. ما هم از این ترفند استفاده کرده و پرده حصیری و پرده تصویری را هم برای زیبایی و هم برای القای حس خاص در آرشیو خود اضافه کرده ایم. هدف ما رضایت شما و همچنین رضایت دکوراسیون شما و همچنین دوستی شما با طبیعت است با ما همیار و همگام در دوستی با طبیعت باشد. برای خرید پرده تصویری به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید.

فهرست مطالب

مقالات مفید

پرده شانل, پرده فتوفابریک, پرده تصویری, پرده تصویری شانل, پرده شانل تصویری, پرده پارچه ای شانل, پرده پارچه ای فتوفابریک,
آشنایی با پرده پارچه ای تصویری شانل

به تازگی پرده های تصویری جالبی در بین طراحان داخلی مطرح شده است. این پرده های تصویری بسیار زیبا می باشد و طرح های مختلفی بر روی آن نقش بسته است. این پرده نام دیگری هم دارد و آنها را فتوفابریک نیز می گویند. این پرده عموما برای اتاق های کودکان و آشپزخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. این پرده یکی از پرفروش ترین پرده های خانگی می باشد.

دکوراسیون منزل بازیگران, دکوراسیون منزل, دکوراسیون, سلنا گومز, Selena Marie Gomez
دکوراسیون منزل سلنا گومز خواننده

دکوراسیون منزل بازیگران سلنا گومز خواننده مشهور سلنا گومز Selena Marie Gomez ،متولد ۲۲ جولای ۱۹۹۲ بازیگر و خواننده مشهور آمریکایی دکوراسیون منزل سلنا گومز

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account