وبلاگ

انواع طرح های پرده زبرا برای دکوراسیون داخلی

طرح های پرده زبرا برای دکوراسیون

انواع طرح های پرده زبرا برای دکوراسیون داخلی | یکی از مهم‌ترین نکات در زیبا سازی دکوراسیون داخلی منزل ، انتخاب جنس و مدل پرده می باشد. قبلاً از پرده‌هایی با پارچه های ضخیم که جلوی تابش نور به داخل محیط را می گرفت استفاده می شد ولی امروزه این پرده ها جای خود را به مدل های جدیدی از جمله پرده زبرا داده اند. که در زیر بیشتر به معرفی پرده پارچه ای زبرا می پردازیم. برای خرید پرده می توانید از طریق منوی بالا و یا صفحه اصلی سایت اقدام کنید.

آشنایی و معرفی پرده زبرا

یکی از پر طرفدارترین پرده ها که امروزه بیشتر برای فضاهایی مانند آشپزخانه و محیط اداری استفاده می شود پرده زبرا یا پرده دوبل یا دبل رول است. این پرده کرکره ای از دو لایه پارچه لنین و تور به صورت موازی بافته شده است تا میزان ورود نور به محیط قابل تنظیم باشد. این پرده به تنهایی تمام قابلیت های پرده های شید رول، پرده کرکره و پرده های توری را دارا است. این مدل پرده قابلیت تنظیم به صورت دستی، برقی و حتی اتوماتیک را دارد. از ویژگی های این محصول قیمت پرده ارزان، نصب سریع و آسان، نظافت آسان و امکان کنترل به وسیله ریموت است. نصب پرده زبرا به دو صورت دیواری و سقفی انجام می شود. از معایب این پرده ها نحوه شستن و تمیز کردن آن ها است که باید توجه زیادی در باز کردن پرده کرد تا آهار آن از بین نرود.

معرفی انواع پرده زبرا

پرده زبرا در انواع مختلف برای محیط های گوناگون اداری، آموزشی و مسکونی وجود دارد. انواع پرده زبرا شامل: پرده پارچه ای زبرای ساده، پرده پارچه ای زبرای ترکیبی، پرده پارچه ای زبرای طرح دار، پرده پارچه ای زبرای پلیسه، پرده پارچه ای زبرای سیلویت، پرده پارچه ای زبرای دو مکانیزم و پرده پارچه ای زبرای کودک می باشد.

اگر دکوراسیون داخلی منزلتان بیشتر از وسایل طرح دار استفاده کرده اید پرده زبرای ساده را انتخاب کنید. رنگ پرده را متناسب با رنگ کف پوش ها، کابینت ها و دیوار پوش انتخاب کنید و از رنگ های روشن بیشتر استفاده کنید چون در طولانی مدت خسته کننده نیستند.

اطلاعات بیشتر: خرید آسمان مجازی

فهرست مطالب

مقالات مفید

طراحی داخلی,فضای داخلی,دکوراسیون داخلی,دکوراسیون داخلی منزل, دکوراسیون,دکور,طراحی دکوراسیون,طراحی دکوراسیون داخلی,فتودراپه,
نکات مهمی که در طراحی داخلی و فضای داخلی باید رعایت شود

نکات مهمی که در طراحی داخلی و فضای داخلی باید رعایت شود : طراحی داخلی که به عنوان یک حرفه،یک هنر و یک صنعت در دنیا شناخته شده،بهینه سازس فضاهای داخلی ساختمان ها به منظورانجام فعالیت های روزمره یعنی زندگی و کار است.بیشتر عمر ما در فضاهای داخلی خانه ها و بنا ها سپری میشود.آنچه به یک بنا روح می بخشد ،فضای داخلی آن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account