وبلاگ

مدل پردهای زبرا,کرکره اپن اشپزخانه,پردهای فانتزی اشپزخانه,پرده زبرا,دکوراسیون منزل

آموزش خرید پرده کرکره اپن آشپزخانه

گروه تحریریه فتودراپه : مدل پردهای زبرا برای کرکره اپن اشپزخانه ، پردهای فانتزی اشپزخانه برای تغییر در دکوراسیون منزل و زیبایی دادن به آشپزخانه از جمله کارهای کم هزینه و پرتاثیر است که اثر مثبتی بر روحیه خانواده به خصوص خانم خانه دار می گذارد. 


در این نگارخانه عکس های مدل پرده آشپزخانه را مشاهده می کنید. برای خرید پرده زبرا تصویری با ما در ارتباط باشید.

آموزش خرید و تهیه کرکره اپن اشپزخانه

یکی از ابزارها منزل که کارایی زیادی بر زیبایی و همناهنگی آن دارد ، پرده است که در اثناء خرید و گزینش بهتر است دقت کافی شود.قبل از خرید پرده آشپزخانه لازم است با مواردی چند آشنا شوید:با آن که پوشاندن پنجره‌ها با پرده‌های بلند در مجموع اطاق را پرزرق و برق و باشکوه جلوه می‌دهد اما پیش از خرید نکات ریزی است که باید در عقیده داشته باشید:

  • درباره رنگ و طرح پارچه خوب فکر کنید . استفاده از پرده در آشپزخانه بسیار جلب نظر کرده و کارایی زیادی روی اتاق شما خواهند داشت.

مدل پردهای زبرا,کرکره اپن اشپزخانه,پردهای فانتزی اشپزخانه,پرده زبرا,دکوراسیون منزل

 

  •  برای مهار درجه حرارت و مقدار نور از پارچه‌های مناسب استفاده کنید.پارچه‌های کتان نور را از خود عبور می دهند و پوشش مناسبی برای گرم‌تر شدن اطاق در زمستان و خنک‌تر بودن آن در تابستان هستند. پوشش‌های ضخیم به انگیزه جلوگیری از ورود نور، برای اتاق‌‌خواب‌ها مناسبند.

 مدل پردهای زبرا

  •  در برگزیدن میله پرده دقت کنید.گیره و میله پرده باید متناسب با پارچه باشند.

مدل پردهای زبرا,کرکره اپن اشپزخانه,پردهای فانتزی اشپزخانه,پرده زبرا,دکوراسیون منزل

  • می‌گویند میله‌ پرده باید با بقیه وسایل اتاق منسجم باشد بعد در گزینش آن‌ها دقت کنید. مثلا اگر جنس میز و صندلی شما طلق شیشه‌ای است، میله پرده و اتصالات آن هم باید با آن منسجم باشد.
کرکره اپن اشپزخانه

کرکره اپن اشپزخانه

  • در نظر داشته باشید یک آشپزخانه شیک با تک تک وسائل و چیدمان آن همیشه زیبا به نظر می آید.
  • یکی دیگر از نکاتی که خیلی به نظر نمی آید ولی در واقع مهم است انتخاب مناسب سر میله های پرده ،رنگ قاب پنجره ، دستگیره پنجره و بست ها می باشد.
  • برای اطلاع از قیمت پرده زبرا و انواع مختلف آن هم از نوع چاپی و هم از نوع تک رنگ می توانید در این سایت به قسمت محصولات > پرده > پرده زبرا مراجعه کنید.

اطلاعات مفید: سفارش پرده شید رول

فهرست مطالب

مقالات مفید

, طراحی داخلی , جدیدترین پرده آشپزخانه , طراحی دکوراسیون ,پرده آشپزخانه جدید ,جدیدترین پرده , دکوراسیون , دکوراسیون داخلی , پرده مناسب , پرده مناسب آشپزخانه ,
پرده مناسب آشپزخانه چیست؟

پرده مناسب آشپزخانه نیز مانند سایر بخش های دکوراسیون منزل تاثیر بسیار زیادی بر دکوراسیون خانه و فضای آن خواهد داشت، پس در انتخاب پرده مناسب آشپزخانه باید دقت بیشتری به کاربرد. در این مطلب همراه ما باشید تا شما را با چند مدل پرده آشپزخانه آشنا کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account