وبلاگ

کرکره تصویری

نکاتی در رابطه با پرده کرکره تصویری

نکاتی در رابطه با پرده کرکره تصویری

پرده های کرکره ای را معمولا در اغلب دکوراسیون های مدرن دیده ایم و اسم آن ها برای ما آشناست. این پرده ها به خاطر استفاده فراوان از آن ها هنوز هم یکی از پرده های می باشد که جز پرفروش ترین پرده هاست. کاربرد و استفاده های فروان از آنها علاوه در محیط منزل و محیط های اداری و رفاهی باعث شده که این نوع پرده ها مطابق با پیشرفت های روز دنیا در زمینه صنعت پرده پیشرفت و ترقی کنند. دو نوع پرده کرکره ای داریم. یعنی به طور کلی پرده کرکره ای به دونوع افقی و عمودی بر حسب قرار گیری آن ها تقسیم می شوند، پرده لوردراپه یکی از این نوع پرده های کرکره‌ای می باشد. در این نوشتار قصد داریم به معرفی انواع پرده کرکره‌ای تصویری بپردازیم و شما را با انواع مدل های آن آشنا کنیم. این نوع پرده های کرکره ای تصویری قابل استفاده در جای جای منازل می باشند و میتوان از آن ها در هر جایی از منزل استفاده کرد.

آشنایی بیشتر با پرده های کرکره ای

پرده های کرکره ای به خاطر این که فضای کمی را اشغال می کنند و با این که جای کمی را در منزل شما بر خلاف دیگر پرده میگیرند. ولی زیبایی فوق العاده به خانه های شما می دهند و یک پرده زیبا هستند و یک فضای منظم را به وجود می آورند. پرده کرکره های تصویری یکی از کاربرد های آن استفاده از آن در آشپزخانه است. از نمونه طرح های آن می توان به طرح سبد گل اشاره کرد. این نوع طرح پرده کرکره ای در انواع رنگ های شاد و ملایم وجود دارند و به شما این امکان را می دهند که متناسب با رنگ غالبی که در آشپز خانه وجود دارد پرده کرکره تصویری را انتخاب کنید.

مثلا این سبد گل می تواند به رنگ قرمز باشد و زیبایی خاصی برای شما ایجاد کند. از نمونه پرده های کرکره ای تصویری در آشپزخانه می توان به طرح سبد میوه اشاره کرد، این نوع مدل ها خاص آشپز خانه می باشند و باعث زیبایی آن می شوند. شما به جای این که از پرده های دیگر استفاده کنید می توانید با نصب پرده کرکره ای تصویری هم یک فضای شیک ایجاد کنید هم فضا را دلباز تر نشان دهید ، از دیگر مدل های پرده کرکره ای تصویری که می توان برای آشپزخانه خانه استفاده کرد، می توان به مدل گل های شاخه ای با تنوع رنگ در کنار یکدیگر استفاده کرد. این نوع طرح در عین سادگی که دارد. ولی زیبایی خاصی به آشپز خانه شما می دهد .سعی کنید رنگ پرده کرکره ای تصویری خود را با رنگ کابینت ها و دکوراسیون آشپز خانه خود تمیز کنید.

با نصب این پرده های کرکره ای تصویری این امکان برای شما به وجود می آید که نور ورودی به آشپز خانه را تنظیم کنید و احساس شادی و لذت را در کنار این نوع پرده های کرکره ای تصویری تجربه فرمایید. از دیگر موارد استفاده از  پرده های کرکره ای تصویری در پذیرایی های خانه می باشد. یکی از مدل ها ی پرده کرکره ای تصویری که در پذیرایی استفاده می شود مدل آبشار و طبیعت است. این نوع طرح به شکل های مختلف و با تنوع رنگ و طرح زیاد بر روی این پرده های کرکره ای اجرا می شود و یک فضای طبیعی و بی نظیر را به شما هدیه می دهد. شما با نگاه کردن به آن ها از زیبایی آن ها لذت می برید و نسبت به انتخاب خود راضی هستید، از نمونه های طرح های پرده کرکره ای تصویری که در پذیرایی ها قابل اجرا است. طرح شهر بر روی دریا است، این نوع طرح یک فضای زیبا و لذت بخش را نشان می دهد و شما به جای نگاه کردن به یک پرده پارچه ایی به یک پرده منظم که نشان دهنده یک فضای لذت بخش است نگاه می کنید و یک زیبایی بی‌نظیر را به شما هدیه می دهد.

استفاده از تصاویر در پرده کرکره ای

این نوع تصاویر زیبایی خاصی، به دکوراسیون مد روز شما می دهد. و فضایی شیک را به وجود می آورد ، از دیگر نمونه  ها ی پرد ه کرکره تصویری می توان به طرح گل های آفتابگردان اشاره کرد، قرار گیری این گل ها آفتاب گردان در کنار یکدیگر بسیار زیبا می باشند، این نوع طرح از زیبا ترین طرح ها می باشد، و از پرفروش ترین پرده های کرکره ای تصویری می باشد . یک فضای زیبا و شیک را به وجود می آورد و بی نظیر ترین فضا را ایجاد می کند.

یکی دیگر از طرح های پرده کرکره تصویری می توان به طرح تک گل رز اشاره کرد، این نوع طرح از طرح ها ی شیک و مدرن می باشد و در کنار نور پردازی توسط لامپ های تعبیه شده در سقف ها ی کاذب، شما وجود دارد یک زیبایی بی نظیر را به شما هدیه می دهند گل ها ی این نوع طرح از رنگ بندی ها ی متنوع برخوردار هستند و در یک پس زمینه ای از رنگ مناسب قرار دارند. این نوع طرح پرده های کرکره تصویری از طرح های مورد علاقه بسیاری از مردم می باشد که از آنها علاوه بر پذیرایی در اتاق های خواب نیز استفاده می شود. از دیگر طرح های مورد علاقه پرده کرکره تصویری می توان به طرح چهره اشاره کرد، این نوع طرح در کنار دکوراسیون شما یک فضای شیک و زیبا را به وجود می آورند. 
این نوع طرح علاوه بر استفاده در منازل در رستوران ها، نیز کاربرد فراوان دارد و یک فضای شاد و زیبا را ایجاد می کند ‌ از نمونه طرح های طبیعتی پرده کرکره تصویری می توان به طرح گل لاله اشاره کرد. این نوع طرح نیز از جمله طرح های پرفروش ومورد استقبال می باشد از این نوع طرح به خاطر زیبایی هم در پذیرایی و هم در اتاق های خواب می توان استفاده کرد. از پرده های کرکره تصویری نیز در اتاق های فرزندانتان می توان استفاده کرد از نمونه های آن می توان به طرح های شخصیت های کارتونی اشاره کرد. در این زمینه تولیدات فراوانی وارد بازار شده است و شما می توانید به آسانی محصول مورد نظر را انتخاب کنید.
در نگهداری این پرده های کرکره تصویری نهایت دقت را داشته باشید، این نوع پرده ها را هر چند وقت یک بار به وسیله یک‌پارچه نرم و لطیف پاک کنید، تا زیبایی و ظرافت ان حفظ شود. برای خرید انواع پرده به صفحه اصلی سایت فتودراپه مراجعه کنید.  

فهرست مطالب

مقالات مفید

خرید اینترنتی روتختی, خرید اینترنتی سرویس خواب, خرید روتختی اینترنتی, خرید روتختی کالای خواب یک نفره,معرفی تشک طبی و فروش ویژه کالای خواب یک نفره
معرفی تشک طبی و کالای خواب یک نفره

مجموعه دکوراسیون داخلی منزل فتودراپه تولید کننده و عرضه کننده انواع کالای خواب از جمله روتختی یک نفره و روتختی دونفره می باشد.در مقاله معرفی تشک طبی و فروش ویژه کالای خواب یک نفره به شرایط فروش و بررسی کالای خواب می پردازیم.

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account