وبلاگ

پرده تصویری نقاشی و خط

پرده تصویری لمس یک رویا

پرده تصویری لمس یک رویا

آیا یک پرده تصویری را از نزدیک دیده اید. اگر دیده اید پس حتماً لذتی که در آن واحد به وجود شما منتقل می کند را حس کرده اید. همه می‌دانیم که زیبایی در سادگی است. بهترین و زیباترین لحظات زندگی در ساده ترین آن ها اتفاق می افتد. پرده تصویر نیز یکی از اتفاقات بسیار زیبا و ساده منزل شماست. یک تصمیم بزرگ و یک تصمیم درست در منزل شما خواهد بود. شما می توانید با پرده تصویر رویاهای خود را از نزدیک لمس کنید. آنها را ببینید و بوی آن را در مشام خود حس کنید.

نوشته ها و کتاب ها هم نمی توانند به اندازه یک تصویر سه در چهار توصیف عمیقی از یک صحنه را برای شما داشته باشند. اما پرده تصویر این هدیه زیبای دنیای مدرنیته می ‌تواند به اندازه چند جلد کتاب درباره یک تصویر با شما صحبت کند.

پرده تصویری سفری به رویاها

تصور کنید که شما  وارد منزل خود شده اید و ناگهان  با یک پرده تصویر که رویای خود را بر روی آن نقش بسته اید مواجه می شوید. چه حسی در این موقع می توانید داشته باشید؟ احتمالاً چند ثانیه‌ای را صرف نگاه کردن به پرده تصویر رویایی خود خواهید کرد. شاید هم بهتر بگوییم برای چند ثانیه رویای خود را از نزدیک تماشا خواهید کرد. این شروع یک سفراست.

شما با  دیدن تصویر رویایی خود روی پرده تصویری، یک سفر دور و دراز را آغاز خواهید کرد. همراه با رویای خود به دنیا های اسرارآمیز سفر خواهید کرد و در آن غرق خواهید شد. کیفیت بالای چاپ پرده تصویری و هارمونی ایجاد شده آن با محیط منزل شما، رویای شما را واقعی تر از آن چیزی که تصور می کنید، نشان خواهد داد.

اما درباره قیمت پرده تصویری اگر می پرسید قیمت معنوی یک پرده تصویری به اندازه ارزش رویایی است که قرار است روی آن نقش ببندد. البته هزینه ای که قرار است بپردازید بسیار ناچیز تر از رویایی است که در ذهن خود دارید. اگر برای رویاهای خود در زندگی ارزش قائل هستید آن ها را با بهترین کیفیت چاپ بر روی پرده تصویری منزل خود داشته باشید.

اطلاعات بیشتر: خرید پرده سان اسکرین

اطلاعات بیشتر: قیمت پرده حصیری

فهرست مطالب

مقالات مفید

دکوراسیون,دکوراسیون منزل,دکوراسیون خانه,دکوراسیون اتاق خواب,چیدمان اتاق خواب,دکوراسیون اتاق خواب کودک,دکوراسیون کودک,دکوراسیون داخلی منزل,طراحی دکوراسیون اتاق خواب,اتاق خواب,کالای خواب,فتودراپه
نکاتی درباره چیدمان دکوراسیون پذیرایی در سال 98

نکاتی درباره چیدمان دکوراسیون پذیرایی در سال 98 : از مهمترین قسمت های دکوراسیون منزل،دکوراسیون پزیرایی است.که نسبت به بقیه قسمت های منزل در اولویت است.زیرا هم بیشترین وقت را درپزیرایی میگذرانند و هم برای پزیرایی از مهمان بکارمیرود.

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account