وبلاگ

1

پرده زبرا برای پذیرایی خوب است؟

پرده زبرا برای پذیرایی خوب است؟

پرده های زبرا به عنوان یکی از پرده های پرطرفدار امروزی، توجه افراد زیادی را به سمت خود معطوف کرده است، از زمان ورود این پرده ها به بازار تا به امروز این نوع پرده همواره در اتاق خواب و آشپزخانه مورد استفاده قرار گرفته است. شاید سوال این باشد که آیا استفاده از پرده زبرا  برای پذیرایی مجازاست؟ در پاسخ باید گفت نسل جدید این نوع پرده با تنوع طرح و رنگ و قابلیت هایی که دارد در تمام قسمت های خانه از جمله پذیرایی قابل استفاده است. در واقع امروزه اکثر افرادی که به فکر تغییر دکوراسیون داخلی منزل خود هستند استفاده از پرده زبرا در پذیرایی را برای به روز شدن و زیباتر شدن طراحی داخلی مد نظر قرار میدهند. این پرده ها که از جدیدترین نسل پرده های کرکره ای است، توانسته جایگزین خوبی برای پرده های قدیمی باشد و با مزایایی مانند زیبایی، کیفیت، سبکی، نصب آسان، قابلیت تنظیم نور و از همه مهمتر تنوع فراوان سهم عمده بازار پرده را از آن خود کرده است و در همه قسمت ای خانه قابل استفاده است. برای خرید پرده روی این لینک کلیک کنید. 

آشنایی با انواع پرده زبرا 

شاید با شنیدن نام پرده زبرا، ظاهری ساده از یک پرده برایتان تداعی شود که آن را مناسب هر نوع دکوراسیون از جمله دکوراسیون کلاسیک ندانید، ولی باید بگوییم امروزه طرح هایی از پرده زبرا به بازار آمده که متناسب با هر نوع دکوراسیونی قابل استفاده است. و به جرات میتوان گفت اکثر افراد با مشاهده انواع مختلف این پرده اولین انتخابشان پرده زبرا برای پذیرایی منزلشان است. در ادامه به چند نمونه پرده زبرا مناسب پذیرایی اشاره میکنیم:

پرده زبرا با طراحی گلدوزی: این پرده ها برای جبران سادگی پرده های زبرا طراحی شده اند، وجود انواع طرح های گلدوزی روی این نوع پرده ها آن را بهترین گزینه برای نصب در پذیرایی کرده است، همچنین در آشپزخانه هایی که پنجره آنها مرکز توجه از پذیرایی است قابل استفاده هستند.

پرده های شب و روز: این پرده ها از دولایه تشکیل شده که با تنوع در طرح و کاربردی که دارد قابل استفاده در پذیرایی است. لایه رویی این پرده، در طرح های متنوع و از جنس تور است مناسب برای روز بوده که باعث ورود نور به داخل پذیرایی میشود و لایه زیرین آن نیز در هنگام تاریکی هوا مانع از دیده شدن فضای داخل منزل از بیرون میشود.

پرده زبرا تلفیقی: در این نوع پرده با استفاده از تلفیق پرده زبرا و پارچه ای خلاقیت جالبی در تولید پرده به خرج د اده شده است، در واقع افرادی که تمایل به استفاده از پرده های پارچه ای برای پذیرایی دارند و در عین حال زیبایی پرده های زبرا نظرشان را جلب کرده است انتخاب پرده تلفیقی زبرا برای آنها مناسب است.

مزایای پرده زبرا 

استفاده از پرده زبرا برای پذیرایی علاه بر زیبایی و جذابیتی که به دکوراسیون منزل میدهد از مزایای دیگری نیز برخوردار است، از جمله میتوان به سبک بودن و اشغال فضای کم، قابلیت شستشوی راحت، تنوع و زیبایی متناسب با هر نوع سلیقه و دکوراسیون، قابلیت تنظیم نور، نصب آسان، جایگزین بسیار مناسب برای پرده های پارچه ای وقیمت مناسب اشاره کرد.

پرده زبرا برای پذیرایی

یکی از فضاهایی که با پرده زبرا زیبایی و جذابیت دوچندانی پیدا میکند فضای پذیرایی است. در ادامه قصد داریم شما را با چند مدل منتخب پرده زبرا آشنا کنیم.

این مدل پرده زبرا بیشتر برای دکور های مدرن بکار می رود و نقوش اسلیمی روی آن جذابیت بسیار خوبی را ایجاد کرده است. پرده زبرا در کنترل نور ورودی نقش بسیار موثری دارد و همچنین این مدل پرده باعث شده از ورود نور جلوگیری شود.

اطلاعات بیشتر: قیمت پرده حصیری

پرده زبرای تصویری برای پذیرایی

پرده زبرای تصویری یکی از بهترین گزینه های برای فضای پذیرایی  بشمار می رود. شما می توانید طرح دلخواه خود را با کیفیت بسیار بالا بر روی آن چاپ کنید. برای پرده زبرای تصویری بطور دلخواه می توانید از تصاویر:

ــ فانتزی

ــ تصاویر طبیعت

ــ تصاویر شخصی

ــ تصاویر جاذبه های گردشگری

ــ تصاویر… برای چاپ استفاده کنید. استفاده از پرده زبرای تصویری باعث خاص شدن دکور شما می شود چرا که این مدل پرده سفارشی خاص دکور شما می باشد و در دکور های دیگر وجود ندارد.

آیا پرده زبرا در دیگر دکور ها کاربرد دارد؟

خوشبختانه پرده زبرا این قابلیت را دارد که با انواع دکور ها تناسب داشته باشد. و شما می توانید از این پرده در تمام فضاهای خود استفاده کنید بطور مثال امروزه در دکور های مدرن و کلاسیک و حتی دکور های سنتی از این پرده  برای  زیبایی بیشتر استفاده می شود. نکته قابل توجه اینکه نور خورشید علاوه بر ویژگی های خوبی که دارد دارای معایبی نیز می باشد و تعیین نور ورودی بصورت معین از اهداف طراحان دکوراسیون است. یکی از مزیت های پرده های جدید مانند پرده زبرا پرداختن به این موضوع است و استفاده از پرده های نامناسب در دکور  برابر است با ورود نامعین نور خورشید  که می تواند شما را بی حوصله و کلافه کند.  با نصب پرده زبرا شما می توانید این اطمینان را داشته باشید که  می توانید نور ورودی را با مکانیزم برقی و دستی تنظیم نمایید و از یک محیط با نور معین لذت ببرید.

اطلاعات بیشتر: سفارش پرده شید

پرده زبرای سه بعدی چیست؟

پرده زبرای سه بعدی امروزه در دکور منزل جایگاه بسیار خوبی کسب کرده است و این به دلیل کیفیت بسیار بالای چاپ تصویر های سه بعدی و جنس بسیار خوب پرده زبرا می باشد.

چاپ تصویر بر روی پرده زبرا به‌صورت یک رو انجام می‌شود و از این مدل برای لوکس نشان‌دادن دکور نشیمن ،دکور آشپزخانه، دکور اتاق‌خواب، و دیگر دکور ها مانند دکورهای تجاری استفاده می‌شود. شما می‌توانید برای سفارش پرده زبرا تصویری به‌صورت اینترنتی به سایت  فتودراپه  مراجعه کنید و از ضمن دیدن طرح‌های جدید پرده زبرا تصویری با طرح دلخواه خود را انتخاب کنید لازم به ذکر است که شرکت فتودراپه یکی از مجرب‌ترین شرکت‌ها در زمینه دکوراسیون می‌باشد و این افتخار را داشته است که همواره رضایتمندی مشتریان را جلب نماید.

فهرست مطالب

مقالات مفید

پرده,پرده زبرا,پرده چاپی,پرده تصویری,پرده شید,پرده بالارو,انواع پرده,دکوراسیون,فتودراپه,پرده لوردراپه,پرده 2018,معرفی انواع پرده شید مناسب برای انواع دکوراسیون
معرفی انواع پرده شید مناسب برای انواع دکوراسیون

مجموعه دکوراسیون داخلی فتودراپه تولید کننده انواع پرده های تصویری و ساده می باشد.در مقاله معرفی انواع پرده شید مناسب برای انواع دکوراسیون به بررسی انواع پرده های نوع شید می پردازد.پرده شید سالیان سال است که برای تنظیم نورمحل زندگی استفاده میشود.

فرش چرم چیست؟

  فرش چرم چیست؟   فرش چرم یکی از زیباترین و معروف ترین رش های ایرانی محسوب میشود و در

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account