وبلاگ

پرده زبرا تصویری 516534165

پرده زبرا تصویری ملکه زیبایی در دنیای پرده های تصویری

پرده زبرا تصویری ملکه زیبایی در دنیای پرده های تصویری

مزین کردن پنجره ها فقط و فقط با کمک پرده ها امکان پذیر است، خصوصا اگر پرده تصویری زبرا روی قاب پنجره طنازی کند. در هیاهوی بازار داغ پرده های توری، پرده زبرا این نوآور و بی همتا! تلفیقی از تصویر و تور را برای دکوراسیون منزل پدیدار کرده است تا از هر دو عنصر زیبا یعنی تور و تصویر در یک پرده بهره ببرد. وقتی می گوییم پرده زبرا بی همتاست پس گزافه گویی نکرده ایم. برای سفارش پرده تصویری به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

تلفیق بی نظیر تور و تصویر در پرده زبرا تصویری

در زمانی که به پنجره منزل نگاهی عبوثانه می اندازیم و از طرح تکراری پرده آن به ستوه آمده ایم در ورای ذهنمان طرح ها و تصاویر پرده زبرا تصویری نقش نمایی می کند و از آب گل آلود ماهی می گیرد!! چرا که ذهن را به سمت زیبایی و تصاویر بی نهایت مسرت بخشش می برد.

پرده زبرا تصویری در طرح و رنگ از چنان تنوعی برخوردار است که ممکن است در هنگام جستجوی بین طرح و تصاویر برای انتخاب یک کدام، گم شده و سر را به دیوار بکوبید! چرا که بین پرده زبرا زیبا و پرده زبرا زیبا و پرده زبرا زیبا! انتخاب، حقیقتا دشوار است.

نقش بازی کردن تصاویر روی پرده زبرا تصویری

علاوه بر تنوع در رنگ و طرحهای بی نظیر، شما عزیزان می توانید هر تصویری که در ذهنتان شروع به قلقلک مغزتان می کند را روی پرده به نمایش در آورید. تصاویر نباید مخفی بمانند تمام آنها را آشکار کنید و از حضور و ظهور تصاویر مورد نظر در کنار تورهای ظریف و نازک و شاید هم ملوس! لذت هر چه تمام تر را ببرید. و از دکوراسیون بینظیر و شگفت آور خلق شده منزل خود با هنر و سلیقه تان، غرق در احساس شوید.

پرده زبرا تصویری این آسانپرده دوست داشتنی!

نصب و باز و بسته شدن آسان پرده زبرا سبب شده است که لقب آسانپرده را به آن بدهند!! با یک حرکت باریکه های نور خورشید ورودی را در منزل به دام انداخته و میزان نور را تنظیم می کند. با کمک پرده زبرا می توان به اشعه های خورشید که با شیطنت روی عناصر دکوراسیون پراکنده شده اند نشان داد که رئیس کیست، چرا که به راحتی می توان اشعه ها را به کمک تنظیم نور ورودی، با احترام به بیرون خانه هدایت کرد!

پرده زبرا تصویری هوشمند!

اما مگر هنوز قابلیت های این پرده زبرا تصویری به اتمام می رسد! قلم در برابر ویژگی ها و نکات مثبت پرده زبرا تصویری سر تعظیم فرود آورده چرا که هر چه از زیبایی و ویژگی های بی نظیر پرده می نویسد به پایان نمی رسد.

این پرده زیبای زبرا تصویری از قافله تکنولوژی خود را عقب ننداخته است و با کمک ریموت یا کنترل از راه دور قابل باز و بسته شدن است تا هر چه بیشتر قابلیت های خود را در چشم حضار به عرضه نمایش در آورد و با طنازی هر چه تمام تر جایگاه بالایی بین پرده های تصویری را از آن خود کند.

اطلاعات بیشتر»»» خرید پرده کرکره ای

اطلاعات بیشتر»»» خرید پرده بامبو تصویری

فهرست مطالب

مقالات مفید

طراحی داخلی, انواع پرده زبرا, خرید پرده, خرید پرده اتاق, زبرا, پرده زبرا, چاپ روی پرده زبرا, چاپ روی پرده, زبرای چاپی, چاپ روی زبرا, لوردراپه تصویری, پرده تصویری, شید تصویری, شید بامبو, شید رول, پرده کرکره فلزی, چاپ پرده کرکره, پرده کرکره تصویری, طراحی داخلی, طراحی دکوراسیون, طراحی دکوراسیون داخلی, دکوراسیون, دکوراسیون داخلی, دکوراسیون منزل, دکوراسیون خانه, دکوراسیون اداری, دکوراسیون محیط اداری, دکوراسیون اتاق کودک,
پرده زبرا و اهمیت آن در طراحی و چيدمان داخلی

پرده زبرا یک پرده شیک و مدرن برای طراحی های پست مدرن می باشد که می توان از آن برای محیط های آرام استفاده نمود. از این پرده معمولا در محیط هایی استفاده می شود که نیاز به کنترل میزان نور ورودی دارند. این پرده که از جنس تور و پارچه ای با کیفیت ساخته شده می تواند در محیط های مختلفی استفاده شود که این امر سبب کارامدی هرچه بیشتر ان می شود.

سبک چیدمان کوسن,چیدمان کوسن,سبک چیدمان کوسن در دکوراسیون,دکوراسیون منزل و نکاتی درباره خرید کوسن,نکاتی درباره خرید کوسن,کوسن,بالشتک
سبک چیدمان کوسن در دکوراسیون منزل

فتودراپه : در مقاله سبک چیدمان کوسن در دکوراسیون منزل و نکاتی درباره خرید کوسن به سبک چیدمان منزل می پردازیم.آیا چیدمان فضا اتاق شما سیاه‌وسفید اسبرایه هر سلیقه چیدمان منزل کوسن مورد علاقه خود وجود دارد. کوسن‌های مختلفی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account