وبلاگ

1

پرده کرکره مدرن متضاد با رنگ محیطی

پرده کرکره مدرن متضاد با رنگ محیطی

امروزه استفاده از پرده کرکره مدرن برای پوشش­ دهی پنجره ­ها و همچنین تزئین منازل و مکان­های اداری تجاری بیشتر از گذشته مورد توجه افراد قرار گرفته است.

این پرده ­ها که دارای رنگ­های مختلف هستند و به صورت ساده و طرح دار مورد استفاده قرار می­گیرند بهتر است در هنگام انتخاب با توجه به دیگر وسایل منزل انتخاب شوند. برای مثال اگر وسایل منزل دارای طرح شلوغ می­باشد.  بهتر است از پرده ­های کرکره­ای ساده استفاده کنند و برعکس در صورتی که وسایل منزل طرحی ساده دارند از مدل پرده­ های کرکره ای شلوغ استفاده کنند. برای خرید پرده با ما در ارتباط باشید. ما یکی از تولیدکنندگان پرده هستیم که با سفارش مستقیم و بدون واسطه، بهترین و باکیفیت ترین پرده ها را با قیمت مناسب در اختیار شما می گذاریم.

انواع مدل­های پرده کرکره مدرن

پرده های کرکره ای که به دو صورت افقی و عمودی به بازار عرضه می­شوند و می­توانند به وسیله­ ی تنظیم نور فضایی جذاب و دلنشین در فضای داخلی ساختمان­ها ایجاد کنند دارای طرح و مدل­های مختلفی می­باشند که از جمله آنها می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پرده کرکره­ آلومینیومی

این پرده ­ها که به دلیل انعطاف پذیری بالای تیغه ­های آن از دوام و طول زیادی برخورداند در قطرهای 16، 25، 35 و 50 میلی متری ساخته می­شوند و به دلیل متنوع بودن اندازه­ی قطرها قابلیت استفاده در مکان­های مختلف اداری و مسکونی، اتاق مدیریت و اتاق کنفرانس و … را دارند و می­توانند فضایی مدرن و رسمی در محیط ایجاد کنند.

این پرده همچنین دارای رنگ­های مختلفی می­باشند که می­توان آنها را متناسب با هارمونی رنگ وسایل منزل خریداری کرد. البته در نظر داشته باشید که همیشه هم احتیاج به هماهنگی رنگ­ها در محیط نمی­باشد و شما می­توانید از رنگهای متضاد با رنگ محیط استفاده کنید و دکوراسیون منزل خود را جذابتر کنید.

  • پرده کرکره مدرن رومن

این نوع از پرده که از پرده کرکره ای آلومینیومی مدرن­تر می باشد و می­تواند فضایی لوکس و زیبا را در محیط ایجاد کند بیشتر در اتاق پذیرایی مورد استفاده قرار می­گیرد و برخی از انواع آن قابلیت شست و شو با ماشین لباس­شویی را دارند و به راحتی نصب می­شوند.

  • پرده شید رولهای بیرونی

پرده ­های شید به خوبی می­توانند از ورود گرمای نور خورشید به درون منزل جلوگیری کنند و باعث پایین آمدن دمای اتاق شوند. پرده شید بیشتر در منازل با پنجره ­هایی بزرگ و فضایی آفتابگیر مورد استفاده قرار می­گیرد.

  • پرده کرکره چوبی

همان طور که از نام این پرده مشخص است این پرده دارای تیغه­ های چوبی می­باشد که در ابعاد مختلف و متناسب با سایز پنجره مورد نظر ساخته می­شوند و نسبت به نمونه­ های فلزی از وزن سبک­تری برخوردار می­باشد که از آن در مکان­های مختلف منزل به خصوص آشپزخانه­ ها استفاده می­شود زیرا علاوه بر قابلیت تنظیم نور فضای داخلی منزل به دلیل طبیعی بودن جنس آن حسی گرم و صمیمی در محیط ایجاد می­کند.

  • پرده ­های لوردراپه

از جمله پرده­های کرکره ه­ای عمودی می­توان به پرده ­های لوردراپه اشاره کرد که دارای پره ­هایی عمودی می­باشد که بر روی یک ریل آلومینیومی نصب شده ­اند و از ویژگی­های آن علاوه بر زیبایی و جذابیتی که به محیط می­بخشند می­توان به قابلیت شست و شوی، مقاومت بالا در مقابل نور و رطوبت، نصب آسان و سریع و تنوع در طرح و رنگ اشاره کرد.

فهرست مطالب

مقالات مفید

درب,درب کشویی,درب آکاردئونی,درب ضد سرقت,درب داخلی,درب داخلی ساختمان,دکوراسیون داخلی,فتودراپه
معرفی درب ضد سرقت ساختمان برای امنیت بیشتر

معرفی درب ضد سرقت ساختمان برای امنیت بیشتر :  درب های ضد سرقت معمولا به صورت اکونومی در بازار موجود می باشد که قیمت درب ضد سرقت برای تمام مشتریان مقرون به صرفه باشد. اما روش هایی نیز وجود دارد که می توان امنیت درب ضد سرقت را افزایش داد. استفاده از قفل های مولتی سیستم چهارده زبانه و یا قفل چنگکی

‎, ‎انتخاب پرده ‏‎,‎‏ پرده کرکره ‏‎,‎محیط اداری ‏‎,‎‏ دکوراسیون فضای اداری ‏‎,‎‏ طراحی دکوراسیون اداری‎,‎‏ ‏انتخاب پرده اداری‎,‎‏ طراحی محیط اداری ‏‎,‎‏ طراحی فضای اداری ‏‎,‎‏ طراحی داخلی ‏‎,‎‏ فضای اداری ‏‎,‎‏ ‏دکوراسیون محیط اداری ‏‎,‎‏ انتخاب پرده دکوراسیون اداری ‏‎,‎
انتخاب پرده در دکوراسیون محیط اداری

یکی از عناصر مهم درطراحی دکوراسیون فضاهای اداری پرده و پوشش پنجره است. پرده کرکره در رنگ ها و طرح های مختلفی هستند ومی توان از این طرح ها و رنگ های خلاقانه بدون هیچ محدودیتی در طراحی دکوراسیون فضای اداری و کاری استفاده کرد . شایان ذکراست که انتخاب پرده در دکوراسیون محیط اداری از هر مدل پرده در جای خود و نوع کاربرد آن بسیار مهم است .

دکوراسیون,دکوراسیون منزل,دکوراسیون خانه,دکوراسیون اتاق خواب,چیدمان اتاق خواب,دکوراسیون اتاق خواب کودک,دکوراسیون کودک,دکوراسیون داخلی منزل,طراحی دکوراسیون اتاق خواب,اتاق خواب,کالای خواب,فتودراپه
نکاتی درباره چیدمان دکوراسیون پذیرایی در سال 98

نکاتی درباره چیدمان دکوراسیون پذیرایی در سال 98 : از مهمترین قسمت های دکوراسیون منزل،دکوراسیون پزیرایی است.که نسبت به بقیه قسمت های منزل در اولویت است.زیرا هم بیشترین وقت را درپزیرایی میگذرانند و هم برای پزیرایی از مهمان بکارمیرود.

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account