وبلاگ

درب کشویی65411522

پشت درب کشوئی راهی به سرزمین عجایب

پشت درب کشوئی راهی به سرزمین عجایب

درب های خانه، از درب ساختمان گرفته تا درب آکاردئونی که برای محافظت بیشتر طراحی شده اند، تا کمدها، از دیرباز جزء ستاره دار واحدهای آپارتمانی بوده اند. یکی از متریالی که در زمان خرید، به چشم بیننده جلوه گر شده و سازنده ها سعی می کنند در ساخت آن از ابتکارات خاصی استفاده کنند، درب ساختمان و درب کشوئی جاکشی، کمد و جالباسی خانه است. درب کشوئی چرمی، ام دی اف، چوب و … که هر سازنده ای برای فروش بهتر واحد خود، به آن پناه می برد.

کمدها هم همیشه شما را به سرزمین های عجایب راهنمایی می کند. همه قصه های فانتزی عجیب و غریب ورود به دنیاهای شگفت انگیز را که مرور می کنیم، از درب های کشوئی شروع می شود. درب ساختمان که سمت سوی خود را از درب های قدیمی فلزی رنگارنگ به سمت درب های ضد سرقت امروزی تغییر داده اند.

درب کشوئی هم به مرور زمان برای کمد های مختلف خانه، به دلیل افزایش فضای کاربردی، همه گیر شده و کم کم به سمت و سوی نو شدن می رود. درب کشوئی چرمی از تازه ترین اقلام لوکس بازار خرید و فروش مسکن شده است. با فتودراپه فروشگاه خرید پرده چاپی و سایر لوازم دکوری منزل همراه باشید.

سورپرایز

درب کشوئی چرمی یک کمد لباس دیواری همه را به یاد جعبه های کادوئی می اندازد. هربار که آن را باز می کنیم، انتظار یک سورپرایز تازه در دل ما روشن می شود. انگار نه انگار که همین چند دقیقه پیش همه جای کمد را زیر و رو کردیم.

درب کشوئی در سینمای ژاپن به یک اصل غافلگیری تبدیل شده است. هر سکانسی که هیجان انگیزتر است، تعداد آن در طراحی صحنه آن بیشتر شده است. شاید از همین فیلم های ژاپنی به ما سرایت کرده است. ولی هرچه هست، قدمی رو به جلو نسبت به درب های قدیمی ما را پیش برده است.

درب ها امروزه آنقدر متنوع و در طرح و رنگ های متفاوت در دسترس ما هستند که دیدن دو درب مشابه در آپارتمان های امروزه، یک جای کار را می لنگاند. شاید همان سازنده باشد. درب ها امروزه بیشتر از اینکه فضاها را از هم جدا کنند، پازل تمام کننده زیبایی خانه ها هستند. شیک و لوکس کمترین توصیف درب های امروزی را بیان می کنند.

.

اطلاعات بيشتر از ديگر محصولات شركت فتودراپه:

روميزی _ خرید کتيبه _ خرید کالای خواب _ ديوار پوش چاپی _ كاغذ ديواری

 

 

 

 

فهرست مطالب

مقالات مفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account