وبلاگ

پوستر دیواری کودکانه

پوستر دیواری مناسب برای اتاق کودکان

پوستر دیواری مناسب برای اتاق کودکان

پوستر دیواری اتاق کودک از موارد بسیار مهم و مورد توجه اغلب والدین است و همان طور که می دانید امروزه با توجه به مخاطبان این محصول چاپ و عرضه پوستر دیواری  در مدل های مختلفی صورت می گیرد البته این امکان نیز فراهم شده است که والدین  طرح دلخواه خود را برای چاپ  بر روی پوستر دیواری سفارش دهند و بطور خلاصه در این مطب شما را با مدل های منتخب و پرفروش و پر تقاضای پوستر دیواری کودک آشنا می کنیم و شرکت فتودراپه و عوامل آن در کنار شما هستند تا یک انتخاب رضایت مند  داشته باشید.

همان طور که میدانید پوستر دیواری ها امروزه دارای  طرح های بسیار متنوعی هستند و یکی از بی نظیر ترین آن، پوستر دیواری کودک با طرح یا تصویر سه بعدی است  و این پوستر دیواری به دلیل زیبا نشان دادن تصاویر در بعد های مختلف چهره اتاق خواب را تا حد زیادی لوکس و مورد پسند کودکان نشان می دهد.

 [/vc_column_text]

پوستر دیواری سه بعدی طرح انیمیشن که به جذابیت و زیبایی تمام در اتاق کودک درج شده است این نوع پوستر دیواری برگرفته از انیمیشن پاندای کونگ فو کار و یا انیمیشن های دیگر میتواند باشد . معمولا کودکان با پوستر دیواری هایی که دارای تصاویری از انیمیشن باشند بیشتر ارتباط برقرار می کنند و همان طور که در تصویر  می بینید این مدل  پوستر دیواری با دکوراسیون اتاق  بسیار هماهنگ  شده است و دکور را پویا و با نشاط  نشان داده است .

به طور مثال مزیت استفاده از پوستر دیواری پاندا ی کونگ فو کار :

ــ  لوکس و زیبا نشان دادن چهره کلی دکور

ــ ایجاد کننده حس پویایی و تحرک در کودکان

ــ موثر در  ارتباط کودکان

ــ قیمت مناسب و مقرون به صرفه

ــ کیفیت بی نظیر در نشان دادن صحنه هایی از انیمیشن

ــ جنس مرغوب و کارآمد

ــ قابلیت استفاده بر روی یک قسمت یا چند قسمت از دیوار

ــ و…. مورد مهم اینکه معمولا علاوه بر استفاده از این محصول چینش و انتخاب اجزای دکور کودک بسیار اهمیت دارد و طبق نظر کارشناسان کودک بهتر است برای چینش و تزیین اتاق کودک از وسایلی استفاده کنید که ابتدا کارایی مناسبی داشته باشند و بدنه آن ها دارای رنگ های بسیار شاد و جذابی باشد و البته پوستر دیواری پاندای کونگ فو کار برگرفته از تصویر و رنگ های بسیار جذاب و زیبایی است که تا حد زیادی  مورد ترکیب بندی  در آن رعایت شده است.

[/vc_column_inner][/vc_row_inner]

پوستر دیواری طرح کهکشان برای کودکان

پوستر دیواری کودکانه طرح کهکشان یکی از بهترین نوع پوستر دیواری و مورد علاقه کودکان و والدین می باشد ویژگی متمایزی که این پوستر دیواری دارد  بهره بردن از  طرحی است که در کیفیت و کمیت خواب کودکان بسیار موثر است و پوستر دیواری هایی که داری طرح های از :

ــ آسمان

ــ ستاره ها

ــ خورشید و ماه

ــ و… هستند کمک می کند که کودک شما خواب آرامش بخشی داشته باشد و هم اکنون شما می توانید با مراجعه به سایت فتودراپه این مدل پوستر دیواری با طرح های جذاب و  زیبای مشابه آن را سفارش دهید.

نکته قابل توجه اینکه  الزاما نیاز نیست برای استفاده از پوستر دیواری کهکشان آن را بر روی چند دیواری نصب کنید و می توانید مطابق تصویر بالا  این پوستر دیواری را بر روی  یک دیواری نصب کنید. طبق نظرسنجی انجام شده این نکته برای اغلب والدین محقق شده است که زمانی از این پوستر دیواری استفاده می شود اغلب کودکان درباره کهکشان و آسمان و عناصر روی آن سوالات زیادی را از والدین خود میپرسند و این می تواند برای شروع حس کنجکاوی آن ها بسیار موثر باشد  .

پوستر دیواری کودکانه کهکشان فقط مختص به تصویر بالا نمی باشد بلکه این فقط یکی از انواع این محصول می باشد و شما می توانید بقیه طرح های این محصول را در سایت عکس چاپ  مشاهده نمایید و حتی طرح مشابه با آن را بصورت سفارشی انتخاب کنید.

ویژگی های پوستر دیواری کودکانه

ــ متناسب با دکور اتاق خواب کودکان

ــ موثر در کیفیت خواب کودکان

ــ  منتخب و دارای تنوع طرح بسیار بالا

ــ مناسب جهت استفاده در فضاهایی که کودکان با آن در ارتباط هستند. ( مهد کودک ، کلاس آموزشی و..)

پوستر دیواری ماه خرسی

معمولا یکی از مهمترین گزینه هایی که کودکان در پوستر دیواری به آن اهمیت می دهند :

ــ رنگ پوستر دیواری

ــ طرح پوستر دیواری

ــ شخصیت های پوستری دیواری، می باشد و  اگر یک پوستر دیواری مطابق این سه گزینه انتخاب شود مطمئن باشید انتخابی رضایت بخش داشته اید .

بطور مثال پوستر دیواری ماه خرسی امروزه مشابه آن در شخصیت های کارتونی وجود دارد و این باعث می شود کودک شما از آن مانند به عنوان یک شخصیت آشنا الگوگیری کند و نکته مهم رنگ پوستر دیواری است که شما می توانید  با تنوع پوستر دیواری ماه خرسی رنگ دلخواه کودک خود را انتخاب نمایید و مثلا بعضی از رنگ های شاد مانند زرد و قرمز و نارنجی استفاده می کنند و بعضی دیگر از رنگ های  سرد و یا رنگ های ملایم استفاده می کنند و این گزینه بیشتر مربوط به سلیقه مشتریان است و هر کس می تواند مطابق ایده و نظر خود اتاق خواب کودک را با این پوستر دیواری های متنوع جذاب تر کند.

کاربرد پوستر دیواری

کاربرد پوستر دیواری  ماه خرسی متنوع است ولی یکی از بهترین جاهایی که از آن استفاده می شود اتاق خواب کودکان است ولی امروزه به دلیل زیبایی و جذابیت این پوستر دیواری ، از آن در مهد کودک ها، کلاس های آموزشی، مدارس، لابی ها، و… استفاده می شود و خوبی آن داشتن تنوع طرح بالا است و کودکان می توانند در این فضا ها با شخصیت های کارتونی مشابه ماه خرسی آشنا شوند و این باعث فعال شدن حس پویایی و نشاط در بین کودکان می شود

[/vc_column][/vc_row]
خرید پوستر کودکانه
پوستر انیمیشن

پوستر دیواری طرح خرسی از فوق العاده ترین مدل پوستر دیواری اتاق کودک  است که مضمون آن یکی از انیمیشن هایی است که کودکان به آن علاقه شدیدی دارند.

حرکات فانتزی در این پوستر دیواری کودکانه به دفعات زیادی  در شکل های مختلف تکرار شده است و این باعث می شود در کودک شما حس تحرک و پویایی فعال شود  .

و از ویژگی هایی بارز این پوستر دیواری استفاده از تصاویر سه بعدی حیوانات با کیفیت و رنگ بسیار مطلوب می باشد و کاربرد  پوستر دیواری کودکانه طرح خرسی علاوه بر  دکور اتاق خواب کودکان در سایر فضاهایی است که کودکان با آن ارتباط مستقیم و غیر مستقیم دارد.

اطلاعات بیشتر: خرید دیوار پوش

 و در انتها شما به پاسخ  سوالات رایج و متداول  دعوت می کنیم.

از چه مدل پوستر دیواری برای اتاق خواب کودکان استفاده کنیم؟

بهترین  مدل پوستر دیواری ، مدل سه بعدی آن می باشد و سعی کنید از طرح هایی استفاده کنید که کودک شما با آن ارتباط قبلی دارد بطور مثال پوستر دیواری پاندای کونگ فو کار جزو انیمیشن هایی است که کودکان به آن علاقه بسیاری دارند و با اسم شخصیت های آن به خوبی آشنا هستند.

پوستر دیواری کودکانه مورد نظر خود را از کجا تهیه کنیم؟

برای خرید پوستر دیواری کودکانه راهکار های زیبای پیش روی شماست ولی مراجعه به یک مرکز فروش که دارای تنوع طرح بالایی باشد اهمیت بیشتری دارد برای همین در جهت رضایتمندی شما هم از نظر  کیفیت محصول و هم از از ویژگی های دیگر مانند قیمت مناسب پیشنهاد می کنیم که به سایت فتودراپه مراجعه نمایید و پوستر دیواری کودکانه  دلخواه خود را با رضایت مندی بسیار انتخاب کنید.

پوستر دیواری کودکانه سفارشی چیست؟

معمولا بنا به سلایق مختلف ممکن است طرحی که شما دنبال آن هستید موجود نباشد برای همین شما می توانید با مراجعه به سایت فتودراپه پوستر دیواری سفارشی  کودکانه خود را انتخاب نمایید و ویژگی های طرح و رنگ این پوستر دیواری ها کاملا به انتخاب مشتری می باشد و واحد طراحی شرکت فتودراپه طرح دلخواه شما را با تمام ویژگی هایی که مد نظر شماست طراحی و اعمال می کند.

اطلاعات بیشتر: خرید پرده با طرح دلخواه

آیا می توان تصویر کودک خود را بر روی پوستر دیواری کودکانه درج کنیم؟

بله. یکی از ایده های بسیار خلاقانه چاپ تصاویر مختلف کودکان بر روی پوستر دیواری می باشد این کار علاوه بر جنبه های زیبایی و خلاقانه ای که دارد باعث می شود کودکان حس توجه بیشتری در خود احساس کنند و این در سنین بالا تاثیر مثبت تری در روحیه آن ها دارد و اگر هم به دنبال یک مرکز معتبر برای سفارش پوستر دیواری کودکانه هستید ما با اطمینان کامل شرکت فتودراپه را معرفی می کنیم که جزو بهترین ها در تولید و عرضه پوستر دیواری و دیگر محصولات دکوراسیون  می باشد

و خرید از این شرکت علاوه بر مزیت کیفیت بالای پوستر دیواری قیمت مناسب و مقرون به صرفه را نیز شامل می شود.

پوستر دیواری کودکانه طرح آکواریوم

حتما شما هم  با دیدن پوستر دیواری کودکانه طرح آکواریوم در تصویر بالا به این نکته پی برده اید که  یک پوستر دیواری چقدر می تواند دکور اتاق خواب کودک شما را جذاب و زیبا نشان دهد.  پوستر دیواری کودکانه طرح آکواریوم دارای تصاویر بسیار زیبا و جذابی از ماهی ها  است که در جهت های مختلف در یک آکواریوم قرار گرفته اند و مزیت این  طرح با بهره بردن از نورپردازی   چند برابر می شود . بطور خلاصه از این مدل پوستر دیواری علاوه بر اتاق خواب کودکان می توان در دیگر فضا ها مانند نشیمن استفاد کرد و جذابیت و زیبایی و کارایی بسیار مطلوب را به فضا هدیه داد.  حتما توجه داشته باشید که

پوستر دیواری کودکانه طرح آکواریوم  فقط مختص به طرح بالا نمی باشد و شما می توانید از دیگر طرح های مشابه آن برای  دکور مورد نظر خود استفاده نمایید و برای نصب آن حتما سعی کنید که کار را به افراد حرفه ای و مجرب بسپارید .

کاربرد پوستر دیواری کودکانه طرح آکواریوم

پوستر دیواری کودکانه طرح آکواریوم علاوه بر اتاق کودکان در دکور های دیگری نیز بکار می رود و به طور خلاصه می توان به موارد زیر جهت استفاده از  این مدل پوستر دیواری اشاره کرد.

ــ مهدکودک ها

ــ کلاس های آموزشی کودکان

ــ دکور اتاق خواب نوجوانان

ــ نشیمن و دیگر فضا های منزل

ــ و…

پوستر دیواری کودکانه طرح جنگل

از ویژگی های یک اتاق خواب آرامش بخش  بهره بردن از یک پوستر دیواری شکیل و جذاب مانند تصویر بالا می باشد پوستر دیواری کودکانه طرح جنگل امروزه مهمان خیلی از اتاق های کودکان می باشد و طرح فوق العاده آن دارای مضمون یک روز زیبا در جنگل و روابط بین حیوانات می باشد . موردی که از مزیت های این پوستر دیواری محسوب می شود استفاده از تصاویر حیوانات با بهترین حالت در رنگبندی و طرح بسیار با کیفیت  است و یک ترکیب بندی از یک جنگل باشکوه در این پوستر دیواری جلوه دار شده است. یکی از سوالات متداول این است که آیا می شود از این پوستر دیواری  بر روی چند دیوار مورد استفاده قرار گیرد و در جواب باید گفته شود که این مورد بیشتر به سلیقه و ذوق هنری شما بستگی دارد اما بطور کلی اگر قصد دارید از پوستر دیواری کودکانه طرح جنگل بر روی چند دیوار  بهره ببرید بهتر است که از طرح های مختلف آن استفاده کنید و این شکل جذابیت و زیبایی دکور اتاق خواب کودک را چند برابر می کند.

مزیت پوستر دیواری کودکانه طرح جنگل

پوستر دیواری کودکانه طرح جنگل  مزیت های فراوانی دارند و یکی از موارد آن تنوع طرح  بسیار زیاد است و قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالا از دیگر ویژگی های بارز این محصول می باشد . نکته قابل توجه اینکه اگر با دقت بیشتر به تصویر بالا نگاه کنید به این مورد پی می برید که در  دکور مربوط از وسایل زیادی استفاده نشده است  و یک تخت و کمد کوچک و چند عدد صندلی و وسایل بازی بیشتر دکور را تشکیل داده است و موردی که باعث شده است دکور اتاق خواب جذاب تر و کامل تر جلوه نماید استفاده از این پوستر دیواری طرح جنگل است و اینجاست که ترکیب بندی اشکال و رنگ ها یک  دکور کامل را به نمایش می گذارد.

اطلاعات بیشتر: خرید پرده شید رول

پوستر دیواری کودک طرح نقشه جهان حیوانات

دکوراسیون اتاق کودک معمولا به نسبت سایر دکورها نیاز به توجه ویژه ای برای تزیین دارد باید در آن اجزایی بکار برده شود که حس توجه و پویایی را در محیط القا کند و ما در این مطلب قصد داریم شما را با یکی از بهترین گزینه‌ها  برای زیباتر نشان دادن دکور یعنی پوستر دیواری طرح نقشه جهان حیوانات آشنا کنیم .

طرح نقشه جهان جزو یکی از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین طرح های پوستر دیواری کودک محسوب می شود زیرا رضایت خاطر کودکان والدین را به همراه دارد و یکی از ویژگی‌های بسیار مطلوب آن باز بودن طرح امکان تغییر رنگ، حذف یا اضافه کردن کاراکتر، اضافه کردن نام کشور می باشد و این پوستر علاوه بر لوکس نشان دادن فضا در ارتباط کودکان بسیار تاثیر گذار است و باعث میشود که کودک شما با حیوانات مختص به هر قاره و زیست بومی  آشنایی خوبی پیدا کند و حس کنجکاوی و یادگیری او را تقویت کند .

 حتی می توانید برای زیبایی و مورد پسند قرار گرفتن بیشتر از رنگ پوستر، متناسب با علاقه کودک خود استفاده کنید.

کاربرد‌های پوستر دیواری طرح نقشه جهان حیوانات

پوستر دیواری طرح نقشه جهان حیوانات به دلیل زیبایی و کارایی و دوام فوق‌العاده‌ای که دارد در دکوراسیون های مختلفی  بکار برده می شود از جمله مهد کودک ها یکی از این فضا ها می باشد حتی بکار بردن آن در کلاس های آموزشی می تواند بسیار موثر و خلاقانه باشد از مزایای دیگر استفاده این پوستر دیواری ارتباط ذهنی کودکان با نقاط مختلف جهان و حیوانات می‌باشد.

 این باعث افزایش حس کنجکاوی کودکان می شود واز زاویه ای دیگر باعث لوکس نشان دادن دکور می شود مطالعات نشان داده است که استفاده از پوستر دیواری ها و اشکال مختلف در دکوراسیون اتاق خواب کودکان تاثیر بسزایی در یادگیری آنان دارد  .

 

اتاق کودک
پوستر ديواري كودك

اطلاعات مفید: خرید فرش با طرح دلخواه

ویژگی پوستر دیواری

معمولا نورگیری طبیعی مستقیم (نور خورشید) در دراز مدت می تواند به بعضی از اجزای دکور آسیب  وارد کند  و همین مورد باعث شده است  که وسایلی برای دکور انتخاب شود که کمتر دستخوش تغییرات  قرار گیرند ولی این اطمینان وجود دارد که استفاده از پوستر دیواری کودک طرح نقشه جهان حیوانات و سایر مدل ها در دکورهایی با نورگیری طبیعی کاملا بدون اشکال می باشد و نور مستقیم نمی تواند به ساختار و کیفیت و رنگ آن خدشه ای وارد کند.

پوستر دیواری طرح بالن یکی از جذاب ترین طرح های موجود، برای اتاق خواب کودکان  و نوجوانان می باشد و این پوستر دیواری فضای شما را بسیار زیبا و شیک  برای خوابیدن  جلوه دار می کند .

از مزایای این  پوستر دیواری این است که شکل آن بسیار منسجم و زیبا می باشد و استفاده از تصاویر بالن در آن یک حس پویایی در فضا ایجاد می کند و خود پوستر دیواری طرح بالن طرح های متنوعی دارد و شما می توانید مطابق سلیقه و ذوق هنری  خود رنگ دلخواه را انتخاب نمایید و هر چه سعی نمایید رنگ و طرح  دیگر اجزای اتاق خواب کودک یا هر فضایی که مد نظر شماست با  رنگ پوستر دیواری طرح بالن ست باشد یک فضای بسیار ایده آل را به وجود می آوردید و البته نکته مهم اینکه منظور از ست کردن  این است که رنگ ها به هم شبیه باشند بطور مثال اگر  برای دیگر اجزای دکور از  رنگ های گرم مانند زرد و قرمز و نارنجی استفاده کرده اید بهتر است از پوستر دیواری با رنگ گرمی استفاده کنید.

اطلاعات مفید: پرده بامبو چاپی

فهرست مطالب

مقالات مفید

تاریخچه کاغذ دیواری, کاغذ دیواری سه بعدی, کاغذ دیواری اتاق خواب, انواع کاغذ دیواری, آشنایی با کاغذ دیواری
تاریخچه پیدایش انواع کاغذ دیواری

آشنایی با تاریخچه کاغذ دیواری و انواع کاغذ دیواری در ایران وجهان تاریخچه کاغذ دیواری سه بعدی و ساده به ایران کاغذ دیواری اتاق خواب انواع کاغذ دیواری سه بعدی

پرده زبرا, مدل پرده زبرا , مدل های پرده زبرا , پرده زبرا برای آرایشگاه, پرده زبرا برای آزمایشگاه , پرده زبرا برای آژانس هواپیمایی , پرده زبرا برای آشپرخانه , پرده زبرا برای اتاق خواب , پرده زبرا برای اداره , پرده زبرا برای باشگاه, زبرا, پرده زبرا, چاپ روی پرده زبرا, چاپ روی پرده, زبرای چاپی, چاپ روی زبرا,
با جدیدترین مدل پرده آشنا شوید

یکی جدیدترین مدل های پرده ، پرده زبرا می باشد. ساختار پرده زبرا از جنس تور و پارچه است که به صورت راه راه ( زبرا به معنی راه راه ) یکی در میان پارچه و تور با ظرافت بافته شده است.

چیدمان داخلی, دکوراسیون, طراحی داخلی, اتاق های کودکان, اتاق خواب, اتاق خواب کودک, اتاق کودک, دکوراسیون اتاق کودک, طراحی داخلی, طراحی دکوراسیون, طراحی دکوراسیون داخلی, دکوراسیون,
دکوراسیون و طراحی داخلی اتاق کودک

هر کودک حق دارد که محیطی آرامش بخش داشته باشد و در آن به تفریح و بازی های کودکانه بپردازد. برای ایجاد محیطی امن نیاز می باشد تا طراحی داخلی اتاق کودک همسو با نیازهای آن باشد. رنگ آمیزی و نحوه چینش وسائل به نوبه خود از مهمترین رکن های ایجاد محیط امن برای کودکان می باشد. ما در این مطلب قصد داریم تا انواع مختلفی از طراحی های داخلی یک اتاق کودک را برای شما به تصویر بکشیم که با جدیدترین متدهای روز دنیا همخوانی دارد.

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account