وبلاگ

پرده شرشره 652165341

چرا پرده ریسه انتخاب معجزه گر برای منزل است؟

چرا پرده ریسه انتخاب معجزه گر برای منزل است؟

فتو شرشره در نوع خود پدیده ی زیبا و شگفت آور است که وجودش مزین بخش دکوراسیون منزل است و فضایی بسی زیبا را در دکوراسیون خلق می کند.

ریسه شرشره تصویری برای زیباسازی فضای راهروها و همچنان آشپزخانه انتخابی بسیار هوشمندانه است چرا که چشم بیننده را به تصاویر نقش بسته روی شرشره تصویری مشغول می کند.

عبور از بین فتوشرشره ای که تصاویری از دریاهای بی کران آبی روی آن نقاشی شده است می تواند موجی را ایجاد کند که حس خوشایندی را برای شما به ارمغان می آورد. یا تصاویر ستارگان در شب کویر، که روی فتوشرشره نقش بسته است و با عبور از آن، سکوت مطلق ستارگان را به هم می زنید و همهمه ای بین ستارگان ایجاد می کنید.

پرده شرشره یا شرشره تصویری که روی آن تصاویر انیمیشنی و کارتونی خلق شده است و در ورودی اتاق کودکتان نصب شده است مسبب بازی سازی فرزندتان با تصاویر روی شرشره می شود چرا که بچه ها در دنیای خیال و افسانه هایشان، گویی در دل تصویر موجود در شرشره سفر می کنند.

اطلاعات بیشتر: پرده ریسه ای

شرشره تصویری انتخابی زیرکانه برای راهروهای اتاق کار و یا محیط کارتان

به دنبال تبلیغی هوشمندانه و شگرف می باشید که تا مدت های مدیدی در ذهن مخاطبان نقش ببندد؟ ما به شما چاپ تصویر لوگو یا آرم شرکت و یا محصول مغازه را پیشنهاد می کنیم با نصب شرشره تصویری در ورودی محیط مغازه می توانید محصولات و آرم یا اسم مغازه و شرکتتان را به مشتری القا کنید. این یعنی بازاریابی به روش نوآورانه. مبدع باشید تا فروش بیشتری را از آن خود کنید!

پرده شرشره و آشپزخانه!

شرشره تصویری که در آشپزخانه طنازی می کند بی نظیر است چرا که سبب می شود فضای خانه شما از فضای آشپزخانه با کمک یک طبیعت نقاشی شده روی ریسه تصویری جدا شود و علاوه بر آن زیباسازی فضا را نیز سبب می شود.

فتوشرشره ها جلوه بصری عمیقی را در راهروها و فضای آشپزخانه خلق می کنند علاوه بر آن قیمت مقرون به صرفه و همچنان تنوع در رنگ و طرح های آن و کیفیت بسیار بالای چاپ تصاویر دلخواه شما، فضایی زیبا را برای شما به ارمغان می آورد.

فتوشرشره

فتوشرشره

فتوشرشره

فتوشرشره

 

 

 

 

 

 

 

بیشتر بدانید:  کاغذ دیواری چاپی

فضاسازی با کمک این عنصر جادویی یعنی فتوشرشره

کمبود جا و فضا در دکوراسیون، دغدغه بسیاری از عزیزان است چرا که خانه های قوطی کبریت امروزه بی شمارند و دیگر خبری از سرسراهای بزرگ قدیمی و اتاق هایی که خودشان به اندازه یک خانه بودند خبری نیست، شرشره تصویری برای خلق فضا در خدمت شما است چرا که با نصب فتوشرشره می توان هم فضاسازی کرد و هم دکوری شیک را برای فضای منزل آفرید. به جای دست روی دست گذاشتن و حسرت خوردن که چرا فضای بزرگی را در حال حاضر در اختیار ندارید، شروع به ایجاد فضا کنید و دکور منزلتان را زیباتر بچینید. خلاق باشید تا زیباتر زندگی کنید!

اطلاعات بیشتر: سفارش پرده تصویری

خرید فتوشرشره

خرید فتوشرشره

خرید فتوشرشره

فهرست مطالب

مقالات مفید

طرح کناف سقف,کناف سقف,جدیدترین مدل های آسمان مجازی,مدل های آسمان مجازی,طرح کناف سقف برای سالن پذیرایی,سقف کاذب,آسمان مجازی,اسکای لایف
طرح کناف سقف برای سالن پذیرایی

فتودراپه : مجموعه دکوراسیون داخلی منزل فتودراپه تولید کننده محصول سقف کاذب یا آسمان مجازی می باشد.در مقاله طرح کناف سقف برای سالن پذیرایی و جدیدترین مدل های آسمان مجازی به معرفی سقف کناف و تصاویری از طرح های اجرا شده برای محصول آسمان مجازی خدمت شما عزیزان ارائه می دهیم.

دکوراسیون منزل ایرانی, مدل دکوراسیون منزل, دکوراسیون منزل, دکوراسیون منزل ایرانی شیک, دکوراسیون
زیبایی منزل با گلدان های بتنی

دکوراسیون منزل ایرانی و زیبایی بی نظیر گلدان های بتنی طراحی گلدان و استفاده از متریال متفاوتی چون بتن در دکوراسیون منزل ایرانی می تواند تفاوتی چشم گیر دکور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account