وبلاگ

hasiri2

کرکره حصیری یار دیرینه پنجره های منازل

کرکره حصیری یار دیرینه پنجره های منازل

آیا تا به حال برای تعمیر و سرویس پرده کرکره حصیری با مشکل برخورده اید؟

امروزه با توجه به تنوع و کیفیت بالای پرده کرکره حصیری و زیبایی هرچه تمام تر آن، در بسیاری از منازل و محیط های کاری از آن استفاده می شود. همان‌طور که می دانیم این نوع از پرده شیک و زیبا، از چوب مرغوب و درجه یک نی بامبو و الیاف طبیعی ساخته می شود. خاصیت رولی بودن آن باعث شده تا زیبایی و جذابیت منحصر به فردی به دکوراسیون داخلی بخشیده و نمای خارق العاده ای هنگام باز و بسته کردن ایجاد کند.

توان انجام کار پرده کرکره حصیری

به جرات می توان گفت به کار بردن و استفاده پرده کرکره حصیری در هر مکانی، سرزندگی خاص و منحصر به فردی را به نمای محیط می بخشد. در کنار جایگاه بارزی که این نوع از پرده در بازار و مکان های مختلف به دست آورده است گاهی اوقات ممکن است به یک سری تعمیر و سرویس نیاز پیدا کند. چنانچه پرده کرکره حصیری شما هم دچار یک نقص کوچک شده و دوست دارید خودتان آن را برطرف کنید با ما همراه باشید تا با تعمیر و سرویس پرده کرکره حصیری آشنا شوید.

اطلاعات بیشتر: خرید آنلاین پرده

hasiri1

آشنایی با تعمیر و سرویس پرده کرکره حصیری

از آنجایی که از پرده کرکره حصیری بیشتر در آشپزخانه ها و محیط های کاری استفاده می شود لذا ممکن است بیشتر در معرض خراب شدن قرار بگیرند. زیرا در این اماکن به دلیل باز و بسته شدن زیاد پنجره ها و همچنین قرار گرفتن آن در معرض حرارت، بخار روغن و… احتمال خراب شدن قطعات داخلی آن بسیار زیاد است. از طرف دیگر هم ممکن است به خاطر نظافت و تمیز کردن پرده و یا جا به جایی آن، آسیب هایی به آن وارد شود. آشنایی با بنابراین تعمیر و سرویس پرده برای کسانی که از این نوع پرده استفاده زیاد دارند لازم است.

اطلاعات بیشتر: پرده زبرا _ پرده شید _ پرده لوردراپه _ پرده بامبو

پرده کرکره حصیری

پرده کرکره حصیری

خارج شدن اهرم از حالت طبیعی

پرده کرکره حصیری دارای دو قسمت متحرک: سایه روشن و بالا برنده است که از آن در جهت باز و بسته کردن پنجره ها و ایجاد حالت روشن و تاریکی محیط استفاده می شود. تمامی این کارها به واسطه یک عدد اهرم پلاستیکی صورت می گیرد تا زاویه ها و اندازه پرده تغییر پیدا کند. چنانچه این اهرم از جا و حالت تعادل خود خارج شود لزومی ندارد پرده از پایین بیاورید و یا به نصاب خود تماس بگیرید. فقط کافی است به پایه عصایی پرده نگاهی بیندازید. اگر سالم باشد با قرار دادن اهرم در قسمت اصلی خود می توانید دوباره با خیالی آسوده از آن استفاده کنید.

شکستن پایه عصایی

اما اگر پایه عصایی پرده شکسته باشد لازم است این قطعه را تعویض نمایید. گاهی اوقات این احتمال وجود دارد که تمامی قطعات در جای خود سالم هستند اما اهرم نمی تواند همانند سابق به آسانی بچرخد. در چنین حالتی پرده از پایین بیاورید و قطعات کاربردی آن را یا تعویض و یا تعمیر کنید(در صورت نیاز) در بسیاری از مواقع تنها با یک روغن کاری ساده و تمیزکاری نهایی، این مشکل رفع می شود.

در صورتی که تمامی مشکلات رفع شده ولی باز هم پرده شما نمی تواند همانند سابق نیازتان را رفع کند باید با تعمیرکار یا نصاب خود تماس گرفته تا آن را به طور کامل تعمیر و سرویس نماید.

.

.

محصولات دیگر فتودراپه : انواع فرش _ رومیزی _ کوسن چاپی _ کالای خواب و …

فهرست مطالب

مقالات مفید

دکوراسیون منزل , دکوراسیون منزل ایرانی شیک , دکوراسیون منزل بازیگران ایرانی , دکوراسیون منزل کوچک , دکوراسیون منزل کلاسیک , دکوراسیون , روانشناسی رنگ قرمز
دکوراسیون منزل و روانشناسی رنگ قرمز

دکوراسیون منزل ایرانی شیک و روانشناسی رنگ قرمز این نخستین رنگ از رنگ های روشن است که فراوان هم درمُد لباس و هم در خانه استفاده شده است. دکوراسیون منزل کوچک

پرده لوردراپه, لوردراپه, پرده تصویری, لوردراپه تصویری, پرده عمودی, پرده افقی, لوردراپه چیست, زبرا, پرده زبرا, چاپ روی پرده زبرا, چاپ روی پرده, لوردراپه تصویری, پرده تصویری, شید تصویری, شید رول, پرده پنل, طراحی داخلی, طراحی دکوراسیون, طراحی دکوراسیون داخلی, دکوراسیون, دکوراسیون داخلی, دکوراسیون منزل, دکوراسیون خانه, دکوراسیون اداری, دکوراسیون محیط اداری, دکوراسیون اتاق کودک, دکوراسیون اتاق خواب, دکوراسیون اتاق بچه, دکوراسیون عروس,
پرده لوردراپه تصویری چیست؟

پرده هاي لوردراپه تصويري يا همان پرده عمودي تصويري از كنار هم قرار گرفتن تيغه هاي محکم و پهن 13 سانتي متري پارچه هاي از جنس PVC یا سولیت تشكيل شده است كه بوسيله يك ريل آلومينومي در بالاي خود نگه داشته مي شود .

آشنایی با فتودراپه

آشنایی با فتودراپه فتودراپه مجموعه ای نوین در عرصه دکوراسیون داخلی و کالای خواب  با بیش از 20 سال سابقه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account