وبلاگ

1

بهینه سازی فضا با پرده های لوردراپه

بهینه سازی فضا با پرده های لوردراپه

با توجه به این که ایرانیان از دیرباز به زیبایی محیط منازل و یا محل کسب وکارشان اهمیت می­دادند استفاده از پرده، همیشه جزء جدایی­ ناپذیر وسایل منزل به شمار می­رود. از انواع پرد­های مورد استفاده می­توان به پرده­ لوردراپه اشاره کرد که امروزه به خاطر تنوع در طرح و رنگ، قیمت پایین و همچنین نصب سریع و آسان مورد استقبال افراد قرار گرفته است و از آن استفاده زیادی می­شود.

امروزه پرده های زیاد و متنوعی در بازار مشاهده می­کنیم که باید با توجه به نیازمان، تناسب رنگ پرده با مبلمان و یا هر نوع دکوراسیون داخلی منزل، مقدار عبور نور از پرده و …. دست به انتخاب پرده زد. در سایت فتودراپه می توانید اقدام به خرید آنلاین پرده کنید.

آشنایی با پرده­ لوردراپه

پرده­ لوردراپه که از تعدادی پره عمودی تشکیل شده است که به صورت منظم در یک ریل آلومینیومی قرار گرفته­اند و پره ­های آن دارای طرح­های متفاوت و متنوع مثل ترمه، گلدار، طرح چوب، کوبیسم، جناغی و تصویری هستند که افراد می­توانند با توجه به سبک و نوع پوشش محیط اطراف خود از طرح­ها و رنگ­های مختلف پرده­ لوردراپه استفاده کنند برای مثال از نوع ساده پرده­ لوردراپه به عنوان پرده و سایه­گیر در ادارات و مکان­های تجاری استفاده می­شود و از نوع تصویری آن برای قسمت­های مختلف منزل مثل اتاق نشیمن و اتاق خواب و …

به شما توصیه می­شود در صورتی که رنگ­بندی محیط منزلتان تیره رنگ است از پرده­ لوردراپه استفاده کنید که دارای ترکیب رنگ مختلف باشد و تا جایی که می­توانید از انتخاب پرده تیره رنگ خود­داری کنید.

و درصورتی که می­خواهید برای اتاق کودکان خود از پرده­ لوردراپه استفاده کنید انتخاب کودکان خود را مد نظر بگیرید و از رنگ­ها و طرح­های شاد و کودکانه استفاده کنید.

کاربرد پرده­ لوردراپه

پرده­ لوردراپه علاوه بر زیبایی و طرح­های مختلف که امکان چاپ تصاویر دلخواه مثل لوگو شرکت­ها و یا تصاویر منظره، حیوانات، نوشیدنی، ورزشی و … را دارد و به عنوان پرده بر روی پنجره­ ها نصب می­شوند امکان استفاده به عنوان جداسازی و پارتیشن بندی اماکن مختلف را به خاطر تنوع در طرح و رنگ نیز دارا می باشد و با استفاده ازین قابلیت می­توان از فضای داخلی اماکن مختلف به صورت بهینه استفاده کرد.

اطلاعات مفید: قیمت پرده زبرا

ویژگی­ های پرده­ لوردراپه

یکی از دلایل مهم پرفروش بودن پرده­ لوردراپه قیمت پایین این نوع از پرده و همچنین نصب سریع و آسان آن می­باشد به طوری که حتی یک فرد عادی می تواند آن را نصب کند و برای نصب آن نیاز به تخصص خاصی نمی­باشد.

پرده­ لوردراپه تنوع بالایی در طرح و رنگ دارد به صورتی که می­توان هر طرح و رنگی را متناسب با محیط و فضای مورد نظر خود در بازار پیدا کنید.

ویژگی دیگر این پرده جنس مقاوم آن است به این صورت که از ساتن و پارچه پلی استر ساخته شده و وجود رنگ الکترو استاتیک در این نوع پرده باعث شده تا بتواند اثرات وارده بر اثر تابش نور خورشید و همچنین رطوبت را به طور کامل دفع و خنثی کند و دچار رنگ رفتگی نشود.

از ویژگی­های دیگر پرده­ لوردراپه می­توان به شست و شوی راحت و کامل این پرده اشاره کرد.

اطلاعات مفید: خرید پرده شید تصویری

فهرست مطالب

مقالات مفید

دکوراسیون داخلی
اجزای دکوراسیون داخلی

اجزای دکوراسیون داخلی دکوراسیون داخلی منزل از مهمترین  قسمت شاخص محسوب می شود و رعایت و اجرا و  هماهنگ سازی

‎, ‎‏ پرده زبرا برای آشپزخانه ‏‎,‎‏ پرده زبرا برای پذیرایی ‏‎,‎‏ پرده زبرا برای نشیمن ‏‎,‎‏ پرده مناسب پذیرایی ‏‎,‎‏ ‏پرده مناسب نشیمن ‏‎,‎‏ پرده مناسب اتاق خواب ‏‎,‎‏ پرده زبرا ‏‎,‎‏ پرده پذیرایی ‏‎,‎‏ پرده خواب ‏‎,‎‏ پرده اتاق خواب ‏‎,‎‏ پرده کلاسیک ‏‎,‎‏ پرده ارزان قیمت ‏‎,‎‏ خرید پرده زبرا ‏‎,‎‏ پرده زبرا ارزان ‏‎,‎
پرده زبرا برای چه مکان هایی مناسب است؟

پرده زبرا از مدل های پرده با طرح کلاسیک است که قابلیت پرده های شید رول ، کرکره ای و پرده توری و پارچه ای را دارد. پرده های زبرا به شکل راه راه ، پلیسه ای ، طرح دار و طرح های سفارشی می باشد که با ظرافت بی نظیری تولید می شوند

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account