وبلاگ

پرده تصویری نقاشی و خط

پرده تصویری لمس یک رویا

پرده تصویری لمس یک رویا

آیا یک پرده تصویری را از نزدیک دیده اید. اگر دیده اید پس حتماً لذتی که در آن واحد به وجود شما منتقل می کند را حس کرده اید. همه می‌دانیم که زیبایی در سادگی است. بهترین و زیباترین لحظات زندگی در ساده ترین آن ها اتفاق می افتد. پرده تصویر نیز یکی از اتفاقات بسیار زیبا و ساده منزل شماست. یک تصمیم بزرگ و یک تصمیم درست در منزل شما خواهد بود. شما می توانید با پرده تصویر رویاهای خود را از نزدیک لمس کنید. آنها را ببینید و بوی آن را در مشام خود حس کنید.

نوشته ها و کتاب ها هم نمی توانند به اندازه یک تصویر سه در چهار توصیف عمیقی از یک صحنه را برای شما داشته باشند. اما پرده تصویر این هدیه زیبای دنیای مدرنیته می ‌تواند به اندازه چند جلد کتاب درباره یک تصویر با شما صحبت کند.

پرده تصویری سفری به رویاها

تصور کنید که شما  وارد منزل خود شده اید و ناگهان  با یک پرده تصویر که رویای خود را بر روی آن نقش بسته اید مواجه می شوید. چه حسی در این موقع می توانید داشته باشید؟ احتمالاً چند ثانیه‌ای را صرف نگاه کردن به پرده تصویر رویایی خود خواهید کرد. شاید هم بهتر بگوییم برای چند ثانیه رویای خود را از نزدیک تماشا خواهید کرد. این شروع یک سفراست.

شما با  دیدن تصویر رویایی خود روی پرده تصویری، یک سفر دور و دراز را آغاز خواهید کرد. همراه با رویای خود به دنیا های اسرارآمیز سفر خواهید کرد و در آن غرق خواهید شد. کیفیت بالای چاپ پرده تصویری و هارمونی ایجاد شده آن با محیط منزل شما، رویای شما را واقعی تر از آن چیزی که تصور می کنید، نشان خواهد داد.

اما درباره قیمت پرده تصویری اگر می پرسید قیمت معنوی یک پرده تصویری به اندازه ارزش رویایی است که قرار است روی آن نقش ببندد. البته هزینه ای که قرار است بپردازید بسیار ناچیز تر از رویایی است که در ذهن خود دارید. اگر برای رویاهای خود در زندگی ارزش قائل هستید آن ها را با بهترین کیفیت چاپ بر روی پرده تصویری منزل خود داشته باشید.

اطلاعات بیشتر: خرید پرده سان اسکرین

اطلاعات بیشتر: قیمت پرده حصیری

فهرست مطالب

مقالات مفید

پرده شانل, پرده فتوفابریک, پرده تصویری, پرده تصویری شانل, پرده شانل تصویری, پرده پارچه ای شانل, پرده پارچه ای فتوفابریک,
آشنایی با پرده پارچه ای تصویری شانل

به تازگی پرده های تصویری جالبی در بین طراحان داخلی مطرح شده است. این پرده های تصویری بسیار زیبا می باشد و طرح های مختلفی بر روی آن نقش بسته است. این پرده نام دیگری هم دارد و آنها را فتوفابریک نیز می گویند. این پرده عموما برای اتاق های کودکان و آشپزخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. این پرده یکی از پرفروش ترین پرده های خانگی می باشد.

محصولات پربازدید

آسمان مجازی سقف کاذب محیط پذیرایی

مجموعه دکوراسیون داخلی منزل فتودراپه تولید کننده محصول محصول آسمان مجازی سقف کاذب محیط پذیرایی می باشد.آسمان مجازی محصولی از شرکت فتودراپه است که از یک لایه تصویر و یک صفحه ورق اکریلیک تشکیل شده و توانایی عبور نور را از خود دارد،تنوع عکس و ترکیب بندی به صورت …

پرده فتو پنل تراک یا پرده کشویی تصویری محصول جدید از خانواده پرده تصویری

فتو پنل تراک یا پرده کشویی تصویری پرده های عمودی تصویری عریض می باشدکه به صورت کشویی بوده محصول فتودراپه است پرده کشویی تصویری یا فتو پنل تراکپرده تصویری

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account