وبلاگ

پرده زبرا

پرده زبرا کنترل کننده نور در دکوراسیون داخلی

پرده زبرا کنترل کننده نور در دکوراسیون داخلی

امروزه با توجه به اهمیت نور دهی منازل و تاثیر آن در دکوراسیون منازل استفاده از پرده­ زبرا بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. نور طبیعی خورشید به دلیل خاصیت و ویژگی­های منحصر به فردی که دارد به هیچ عنوان قابل قیاس با نور مصنوعی نمی­باشد.

از آنجا که نور طبیعی خورشید برای سلامت انسان­ها بسیار مفید است و باعث رشد و زیبایی پوست و مو انسان می­شود و تاثیر بسیار زیادی در محیط منزل و پاک سازی محیط دارد و باکتری­ها و میکرب­هایی که در محیط مرطوب و تاریک وجود دارد را از بین می­برد معماران و طراحان به نور خورشید و نوردهی منازل اهمیت زیادی قائل هستند.

از جمله دلایل اهمیت نور­دهی منازل می­توان به باز و بسته نشان دادن محیط منزل اشاره کرد به این صورت که هر چه نور بیشتر باشد محیط منزل بازتر و بزرگ تر و هر چه نور­دهی کمتر باشد محیط منزل نیز بسته ­تر و کوچک­تر نشان می­دهد. برای خرید پرده می توانید به صفحه اصلی سایت فتودراپه مراجعه کنید.

چگونه مقدار نور فضای داخلی منزل خود را کنترل کنیم؟

نوردهی منازل و وارد شدن نور خورشید به داخل منزل اهمیت به سزایی دارد ولی در  فصل تابستان که هوا گرم می­شود بهتر است که ورود نور خورشید به درون خانه کنترل شود تا در مصرف انرژی برق صرفه­ جویی­ های لازم انجام شود.

از آنجا که استفاده کردن از پرده­های ضخیم و خیلی کلفت و پوشش دادن پنجره­ها به وسیله­ی این نوع از پرده­ها میزان ورود نور خورشید را به شدت کاهش می­دهد برای کنترل کردن ورود نور خورشید به داخل منزل و بهره مندی مناسب از نور خورشید استفاده از پرده­ زبرا توصیه می­شود که به خاطر وجود تنوع در طرح و رنگ مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته ­اند.

اطلاعات بیشتر: خرید آنلاین پرده لوردراپه

تاثیر نور در فضای داخلی

پرده­ زبرا یکی از انواع پرده­های کلاسیک موجود در بازار می­باشد که علاوه بر زیبایی که باعث روح دهی به منزل و شاد شدن و زیبایی محیط اطراف منزل می شود به خاطر ساختار طراحی شده آن که به صورت دوبل و ترکیبی از جنس پارچه و تور است امکان ایجاد تاریک و روشن شدن پرده را فراهم می­ آورد و می توان به راحتی مقدار نور فضای داخلی منزل خود را تنظیم و یا تغییر دهید.

برای تنظیم کردن مقدار نور خورشید و تنظیم ورود نور به فضای داخلی منزل به وسیله­ی پرده­ زبرا فقط کافی است تا به وسیله­ی غلتک­ های پرده­ زبرا نوار­ها را به صورتی که می­خواهید تنظیم کنید و در کنار هم قرار دهید تا مقدار نور فضای داخلی منزل به صورت مناسب تنظیم شود.

پرده­ زبرا در چه مکان­هایی می­تواند مورد استفاده قرار بگیرد؟

از پرده­ زبرا به طور معمول برای آشپزخانه و پنجر­های نورگیر خانه استفاده می­شود. پرده­ زبرا که امروزه برای طراحی فضای آشپزخانه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است از جنس دو لایه پارچه لنین ساخته شده است و از جمله ویژگی منحصر به فرد آن می­توان به این مورد اشاره کرد که در صورت باز بودن نیز می­توانید مقدار نور وارد شده به فضای داخلی منزل را تنظیم کنید.

اطلاعات بیشتر: خرید پرده کرکره ای

فهرست مطالب

مقالات مفید

پرده,پرده تصویری,پرده کرکره فلزی تصویری,فتو بلایند, فتوبلایند,کرکره فلزی,کرکره فلزی آشپزخانه,کرکره فلزی تصویری,انواع مدل پرده کرکره ای برای طراحی دکوراسیون داخلی
طراحی داخلی با پرده های کرکره ای

مجموعه دکوراسیون داخلی منزل فتودراپه تولید کننده پرده کرکره فلزی تصویری با کیفیت و قیمت مناسب می باشد.مدل پرده ها زیاد است و ممکن است در موقع انتخاب شما را کمی گیج کند، اما در آخر پرده ای برنده می شود که به شما اجازه کنترل نور بهتری بدهد.

آموزش تزیین پارچه کوسن,پارچه کوسن,کوسن دوزی,دوخت کوسن ها,دوخت کوسن ها ساده,کوسن,بالشتک
آموزش تزیین پارچه کوسن و کوسن دوزی

فتودراپه : با یکی دیگر از مقالات آموزشی تحت عنوان آموزش تزیین پارچه کوسن و کوسن دوزی به همراه دوخت کوسن ها ساده و بدون سختی در خدمت شما عزیزان هستیم.

بالشتک,کوسن گرد,کوسن,کوسن چاپی,کوسن زیبا,خرید کوسن,فروش کوسن,مدل کوسن,کوسن مبل,شرکت دکوراسیون داخلی معرفی انواع مدل کوسن زیبا
شرکت دکوراسیون داخلی معرفی انواع مدل کوسن

شرکت دکوراسیون داخلی معرفی انواع مدل کوسن زیبا :  درهرخانه ای لوازم وتزئیناتی وجودداردکه تاثیربسزایی درآرامش وراحتی شما دارد. درست است که این مواردازضروریات زندگی محسوب نمیشوندولی هرکسی خواهان آنهاست زیراخانه باوجودآنهاجذابیت بخصوصی پیدامیکندوآنقدراین لوازم پرجاذبه

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account