وبلاگ

پرده تصویری

انتخاب پرده تصویری برای اتاق کودک

انتخاب پرده تصویری برای اتاق کودک

بسیاری از افراد برای ایجاد فضایی آرامش بخش و دلنشین به فکر استفاده کردن از انواع مختلف پرده ­های تصویری فتودراپه برای اتاق کودکانشان می­افتند و می­ توانند با استفاده از طرح، رنگ، تنوع خاصی که در جنس و تصاویر و نوع این پرده ­ها اتاقی مناسب برای رشد کودکان دلبندشان ایجاد کنند.

پرده­ های تصویری فتودراپه نوع جدیدی از پرده هستند که امروزه وارد بازار شده­اند و به دلیل تنوع در طرح و رنگ و زیبایی و جذابیت خاص خود و همچنین قابلیت چاپ تصاویر دلخواه مشتریان توجه بسیاری از افراد را جذب کرده اند که قابلیت استفاده در مکان­های مختلف منزل از جمله اتاق پذیرایی، آشپزخانه، اتاق خواب و حتی اتاق کودک را نیز دارا می­باشد. با فتودراپه، فروشگاه خرید پرده همراه باشید.

راهنمای انتخاب انواع پرده تصویری برای اتاق کودکان

از جمله دلایل استفاده افراد از پرده ­های تصویری فتودراپه برای اتاق کودک می­توان به دلایل زیر اشاره کرد:

قابلیت چاپ تصویر کودک بر روی پرده

بسیاری از افراد به دلایل روانشناسی، تمایل به استفاده از تصاویر کودک خود در اتاق خواب کودکشان دارند زیرا از نظر علم روان­شناسی حس اعتماد به نفس و خودباوری در کودکان می­تواند با دیدن تصاویر خود در اتاق خوابشان به صورت قابل توجهی رشد و تقویت شود و به کودک کمک می ­کند تا روحیه شاد­تری داشته باشد.

قابلیت چاپ پرده­ های تصویری فتودراپه این امکان را برای پدر­ها و مادر­ها ایجاد کرده است که با چاپ تصویر کودکشان بر روی پرده اتاق خواب کودک، علاوه بر ایجاد فضایی زیبا و دلربا، به وسیله ایجاد گالری از تصاویر کودک خود در اتاق خوابش، فضایی مناسب برای رشد کودکشان از نظر شناختی نیز ایجاد کنند.

قابلیت چاپ تصاویر در اندازه دلخواه

از ویژگی­های مهم دیگری که این پرده­ ها دارا می­ باشند می ­توان به قابلیت چاپ تصاویر در سایز و اندازه دلخواه اشاره کرد به صورتی که می ­توانید عکس کودک خود را دقیقا به اندازه سایز پنجره اتاق کودک، بر روی این پرده ­ها چاپ کنید تا جلوه زیبا­تری داشته باشد و فضای داخلی اتاق کودک را چشم­گیر­تر کند.

قابلیت تنظیم نور پرده ­های تصویری فتودراپه

مورد دیگری که باعث شده است تا پرده ­های تصویری فتودراپه برای استفاده در اتاق کودک مناسب باشد قابلیت تنظیم نور در این نوع پرده ­ها می­باشد.

پرده­ های تصویری فتودراپه در انواع مدل­های پرده شید، پرده زبرا، پرده شرشره که در بازار موجود می­باشد علاوه بر  قابلیت چاپ تصاویر، قابلیت تنظیم نور به صورت کاملا مناسب را نیز دارا می­باشند و همان طور که میدانید بحث وجود نور در اتاق خواب کودک نیز یکی از مواردی هست که برای رشد کودک بسیار ضروری است و والدین همیشه باید این نکته را مورد توجه قرار بدهند تا از پرده­ای در اتاق خواب کودک استفاده کنند که قابلیت تامین نور لازم برای فضای داخلی اتاق کودک را داشته باشد.

قابلیت شست و شوی راحت و بدون دغدغه

از جمله موارد دیگری که باعث شده تا والدین از انواع مختلف پرده­ های تصویری فتودراپه در اتاق کودکشان استفاده کنند می­توان به قابلیت شست و شوی راحت و مداوم این پرده ­ها اشاره کرد زیرا همان طور که می­دانید اتاق کودک از جمله مکان­هایی می­ باشد که نظافت آن برای ایجاد سلامت کودک امری ضروری می ­باشد.

اطلاعات بیشتر: خرید پرده کرکره ای

فهرست مطالب

مقالات مفید

سقف کاذب گچی در دکوراسیون داخلی,سقف کاذب,کناف,کناف سقف,آسمان مجازی,گچبری سقف پذیرایی,کناف سقف اشپزخانه,کناف سقف پذیرایی,مدل سقف پذیرایی,مدل سقف کاذب کناف
معرفی سقف کاذب گچی و استفاده از آن

در مقاله معرفی سقف کاذب گچی و استفاده از آن در طراحی دکوراسیون داخلی به نحوه استفاده از سقف گچی و موارد استفاده از آن اشاره می شود که می تواند در طراحی دکوراسیون داخلی منزل ، شرکت ، اداره جات ، بیمارستان و … به همراه نورپردازی های زیبا استفاده کرد تا زیبایی دو چندانی به دکوراسیون داخلی بدهد.

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account