وبلاگ

شید

شید اتاق کودک با طرح های کارتونی و زیبا

شید اتاق کودک با طرح های کارتونی و زیبا

استقلال کودک در اتاقش  وموضوعات قدرت و کنترل و تربیت همواره مباحث بین والدین و فرزندان است. امروزه استفاده از وسایل و رسانه های مختلف فرصت را در اختیار آنها قرار می دهد که شرایطی ایجاد شود که کودک به جستجوی فردی خود بپردازد و به سوی استقلال پیش برود. اما چیزی که ذهن والدین کودکان خردسال را درگیر میکند بحث زیبا شناسی محیط زتدگی کودک است.

تزیین خانه های ما یک فرآیند مهم است و این امکان را به ما می دهد تا بیان کنیم چه کسی هستیم چه ایده هایی داریم، چه چیز ما را خوشحال می کند، چه چیز به ما الهام می بخشد و ذهن ما را محاصره می کند؟!

این چیز هایی است که ما در خانه خود قرار می دهیم و خانه خود را به خانه ای شیرین تبدیل می کنیم. با ابن حال آیا می دانید این موضوع  نه تنها برای ما بزرگسالان بلکه برای فرزندان ما نیز صادق است؟

در خريد آنلاين پرده های شيد ساده و تصويری با ما همراه باشيد.

 

تزیین اتاق خواب فرزند شما: شید

درست است؛ تزیین اتاق خواب فرزند شما می تواند عامل مهم در بالا بردن عزت نفس ، اعتماد به نفس کلی و حس ارتباط و تعلق شود. در واقع با ایجاد یک اتاق با توجه به شخصیت کودک و علایق و چیزهایی که آنها را دوست دارد به آنها می گویید شما مهم هستید. مثلا اگر دختر شما واقعا عاشق رنگ صورتی است، با  ایجاد یک اتاق  با پرده های شید صورتی هماهنگ با روتختی اش، یک اتاق زیبا با دیزاین صورتی رنگ، شما در حال کمک به او برای شروع به چیدمان بلوک های ساختمانی هستید که هویت او را تشکیل می دهد.(شید)

شما به او یاد آوری می کنید که آنچه دوست دارد مهم و ارزشمند است. دکوراسیون اتاق تاثیرات خوبی بر کودکان خواهد گذاشت. با این کار به فرزندان نشان می دهید که این فضایی است که کاملا برای آنها اختصاص داده شده  و محلی است که برای رشد آنها، اینطور با سلایق انها تزیین و درست شده. بنابراین کودک شما نه تنها احساس حمایت می کند و باعث تقویت حس واقعی تعلق در کودک می شود. مهم است که فرزندتان را تا حد ممکن در روند تزیینات واقعی قرار دهید اگر فرزند خوردسال دارید به آنها فرصت دهید  تا با سلیقه خود اتاق خود را زیبا کند.

اطلاعات مرتبط: پرده زبرا | آسمان مجازی

 

تزیین اتاق خواب فرزند

تزیین اتاق خواب فرزند

تزیین اتاق خواب فرزند

تزیین اتاق خواب فرزند

 

 

 

 

 

 

 

 

می توان پرده های شید یا هر پرده دیگری که انتخاب می کنید را با نقاشی های کارتونی و فانتزی بنا بر سلیقه کودک تهیه کنید، این کار برای بچه ها بسیار جذاب است  که هر روز بر پنچره اتاق خود شخصیت های کارتونی مورد علاقه خود را ببیند و در عالم خیال با آنها ارتباط برقرار کند این کار باعث تقویت قوه تخیل کودک هم می شود.

واضح است که دکوراسیون اتاق خواب کودک می تواند تاثیر مثبتی بر زندگی، رشد و پیشرفت آنها داشته باشد. هر چه بزرگ تر  شود خاطره دلنشین فضای اتاق خود را  بخاطر می آورد و این اطمینان را دارد که هر آنچه در مورد خود و علایق و شخصیت خود یاد می گیرد پشتیبانی می شود.(شید)

فرزندان چه دختر باشد چه پسر هر کدام بنا به سلیقه خود به شخصیت های مختلف کارتونی علاقمند هستند و دوست دارند که بیشتر وسایلشون عکس آنها را داشته باشد. پس می توان از پرده های فتودراپه با عکس های کارتونی استفاده کرد.

بچه ها از اتاق خواب خود برای انواع فعالیت ها استفاده می کنند خواب، بازی و غیره. اینکه اتاق برای کودک خردسال است یا نوجوان طراحی و دیزاین اتاق فرق دارد. با بزرگ شدن بچه ها اتاق خواب آنها به محلی برای بیان خود و هویت در حال تحول خود تبدیل می شود برای تزیین اتاق کودک چیزهای خارق العاده ای وجود دارد که می توانید با پرواز دادن خیال و تصورات خود  به آنها دست پیدا کنید.

 

بيشتر بدانيد: كالای اتاق خوابپوسترهای ديواری

فهرست مطالب

مقالات مفید

درب کشویی,درب کشویی آکاردئونی,درب کشویی اتاق خواب,قیمت درب کشویی آکاردئونی,پارتیشن آکاردئونی
معرفی محصول درب کشویی آکاردئونی

معرفی محصول درب کشویی آکاردئونی با امکان چاپ تصاویر دلخواه :  پیشرفت درانواع درب های کشویی باعث به وجودآمدن یک نوع درب کشویی شده که بنام درب آکاردئونی معروف است.این درب هم بامزایای فوق العاده ای که داردجایگاه مناسبی دربین مشتریان خودپیدانموده است.

انتخاب کوسن مبل,کوسن مبل,نکاتی درباره خرید کوسن,خرید کوسن,مبلمان منزل,کوسن
انتخاب کوسن مبل برای مبلمان منزل

فتودراپه : در مقاله انتخاب کوسن مبل برای مبلمان منزل و نکاتی درباره خرید کوسن به نکاتی کاربردی در باره کوسن یا بالشتک مبل می پردازیم که می توانید در انتخاب و خرید کوسن مناسب برای مبلمان منزل شما عزیزان کمک کند.

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account