وبلاگ

پرده تصویری

انتخاب پرده تصویری برای اتاق کودک

انتخاب پرده تصویری برای اتاق کودک

بسیاری از افراد برای ایجاد فضایی آرامش بخش و دلنشین به فکر استفاده کردن از انواع مختلف پرده ­های تصویری فتودراپه برای اتاق کودکانشان می­افتند و می­ توانند با استفاده از طرح، رنگ، تنوع خاصی که در جنس و تصاویر و نوع این پرده ­ها اتاقی مناسب برای رشد کودکان دلبندشان ایجاد کنند.

پرده­ های تصویری فتودراپه نوع جدیدی از پرده هستند که امروزه وارد بازار شده­اند و به دلیل تنوع در طرح و رنگ و زیبایی و جذابیت خاص خود و همچنین قابلیت چاپ تصاویر دلخواه مشتریان توجه بسیاری از افراد را جذب کرده اند که قابلیت استفاده در مکان­های مختلف منزل از جمله اتاق پذیرایی، آشپزخانه، اتاق خواب و حتی اتاق کودک را نیز دارا می­باشد. با فتودراپه، فروشگاه خرید پرده همراه باشید.

راهنمای انتخاب انواع پرده تصویری برای اتاق کودکان

از جمله دلایل استفاده افراد از پرده ­های تصویری فتودراپه برای اتاق کودک می­توان به دلایل زیر اشاره کرد:

قابلیت چاپ تصویر کودک بر روی پرده

بسیاری از افراد به دلایل روانشناسی، تمایل به استفاده از تصاویر کودک خود در اتاق خواب کودکشان دارند زیرا از نظر علم روان­شناسی حس اعتماد به نفس و خودباوری در کودکان می­تواند با دیدن تصاویر خود در اتاق خوابشان به صورت قابل توجهی رشد و تقویت شود و به کودک کمک می ­کند تا روحیه شاد­تری داشته باشد.

قابلیت چاپ پرده­ های تصویری فتودراپه این امکان را برای پدر­ها و مادر­ها ایجاد کرده است که با چاپ تصویر کودکشان بر روی پرده اتاق خواب کودک، علاوه بر ایجاد فضایی زیبا و دلربا، به وسیله ایجاد گالری از تصاویر کودک خود در اتاق خوابش، فضایی مناسب برای رشد کودکشان از نظر شناختی نیز ایجاد کنند.

قابلیت چاپ تصاویر در اندازه دلخواه

از ویژگی­های مهم دیگری که این پرده­ ها دارا می­ باشند می ­توان به قابلیت چاپ تصاویر در سایز و اندازه دلخواه اشاره کرد به صورتی که می ­توانید عکس کودک خود را دقیقا به اندازه سایز پنجره اتاق کودک، بر روی این پرده ­ها چاپ کنید تا جلوه زیبا­تری داشته باشد و فضای داخلی اتاق کودک را چشم­گیر­تر کند.

قابلیت تنظیم نور پرده ­های تصویری فتودراپه

مورد دیگری که باعث شده است تا پرده ­های تصویری فتودراپه برای استفاده در اتاق کودک مناسب باشد قابلیت تنظیم نور در این نوع پرده ­ها می­باشد.

پرده­ های تصویری فتودراپه در انواع مدل­های پرده شید، پرده زبرا، پرده شرشره که در بازار موجود می­باشد علاوه بر  قابلیت چاپ تصاویر، قابلیت تنظیم نور به صورت کاملا مناسب را نیز دارا می­باشند و همان طور که میدانید بحث وجود نور در اتاق خواب کودک نیز یکی از مواردی هست که برای رشد کودک بسیار ضروری است و والدین همیشه باید این نکته را مورد توجه قرار بدهند تا از پرده­ای در اتاق خواب کودک استفاده کنند که قابلیت تامین نور لازم برای فضای داخلی اتاق کودک را داشته باشد.

قابلیت شست و شوی راحت و بدون دغدغه

از جمله موارد دیگری که باعث شده تا والدین از انواع مختلف پرده­ های تصویری فتودراپه در اتاق کودکشان استفاده کنند می­توان به قابلیت شست و شوی راحت و مداوم این پرده ­ها اشاره کرد زیرا همان طور که می­دانید اتاق کودک از جمله مکان­هایی می­ باشد که نظافت آن برای ایجاد سلامت کودک امری ضروری می ­باشد.

اطلاعات بیشتر: خرید پرده کرکره ای

فهرست مطالب

مقالات مفید

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account