وبلاگ

پرده زبرا

با پرده زبرا بیشتر آشنا شوید

پرده زبرا چیست؟

از بهترین و زیباترین انواع مدل پرده ها محسوب میشود که در کیفیت و نقش در طرح بسیار زیبا می باشد .و به دلیل طـرح های مختلف آن از محبوبیت بسیار بالایی برخـوردار است.
این نوع پـرده در نگاه اول به دلیل زیبایی در طرح به مشتری القا میکـند که قیمت بالایی دارد اما نکته مهم انکه از نظر قیـمت بسیار مناسب می باشد اگر چه باید برای خـرید این نوع پرده ها به مراکز فروش و شرکت های مطمئن مراجه کرد و یکی از شرکت هایی که تاکنون از نظر اعتماد به مشتری محـبوبیت و اعتماد و همینطور رضایت مندی مـشتری از جنس را در کارنامه خود به ثبت رسانده است شرکت فتودراپه می باشد.

کاربرد پرده زبرا

امروزه بیشتر انـتخاب این نوع پرده ها بیشتر در خانه های لاکچـری انجام میشـود و از سوی زوج های جوان به شـدت انتخـاب میـشود چراکه این نوع پرده ها بسـیار دارای طـرح های گوناگونی میباشد از نظـر کارایی میتـوان گفت که شـما به راحتی میتوانید برلی هر خانه با هر سبکی دکوراسـیونی از آن استفاده و بهره بـبرید . یکی دیگر از مزایا پرده زبرا این است که به راحتی نصب میشود و شما بدون آن که از قـبل این آموزش را فرا بگیـرید میتوانید به سهـولت آن را نصـب کنیـد. ساخـتار لایه‌ای پرده زبرا باعث می‌شود که عـلاوه بر تنظیم دریافت نور طبیـعی در طـول روز، حریم خصـوصی افـراد در شب نیز حفـظ شـود.

پرده زبرا

سرویس دکوراسیون :

بسیاری از طـراحان معمـار و طراحان دکوراسیون عقیده دارند انتخاب پرده ها باید تناسب با فرش و مبل داشته باشد و بطـوری که رنگ این سه عنصر دکوراسیون باید با هم هماهگی داشته باشد چراکه در صورت نداشتن هماهنگی بین رنگ های دکوراسیون اگر چه پرده ها و مبل ها نو باشـد ولی چهره آشفته ای را به نمایش میگذارد و یکی از مهمتـرین چیـز هایی که در هنگام استفاده از پرده زبرا باید در نظر گرفـت زیبایی و کارایی و جنس آن است که بسیار مهم است.


انتخـاب پـرده زبرا از نوع ضـخیم :

یکی از سـوال های خریداران پرده زبرا این است که برای خانه کدام پرده زبرا متناسب است نوع ضخیم آن یا نوع نازک؟ در جواب این سوال باید گفت که نحـوه نوردهـی پنجره ها مد نـظر است و هر فرد بسته به علاقه خود میتواند از پرده های زبرادر دونوع ضخیم و نـازک استـفاده کند انتخاب پرده با پارچه‌های ضـخیم و مدل‌هایی که والان دارند، جلوی عبور نور خورشید از پنجره را گرفته و باعث تاریک شـدن فضا می‌شوند و این نوع بیشتر برای خانه هایی که در منـاطق سردسرد سیر هستند پیشنهاد نمیشود اما اگر از افرادی هستید که بسیار به نور طبیعی خورشـید علاقه دارند و حفظ حریم خصـوصی نیز اهمـیت ویژه‌ای برایشان دارد، یکی از جدیدترین مدل‌های پرده به نام پرده زبرا را به شما پیـشنهاد میکـنیم البته شما میتوانید با یک جستجو ساده در اینترنت و ورود به سایت فتودراپه به راحتی پرده مـورد نظر خود را انتخـاب کنیـد و سپـس آن را از نـظر :
ــ جنس پرده
ــ سایزه پرده ( در تناسـب با چهارچوب پنچره)
ــ رنگ پرده
ــ و قـیمت پـرده مورد تحلیل و انتخاب قرار دهید و سپس به راحتی میتوانید آن را خریداری نمیایید.

پرده زبرا در مفهموم عام و خاص :

در واقع پرده زبرا در مفهموم عام و خاص معنا هایی زیادی دارد و بسیاری از افراد آن را به پرده کرکره ای افقی میشناسند و پرده زبرا هم همان نوعی کرکره افقی است که در ساخت آن از پارچه استفاده شده است که در طرح ها و رنگ های متنوعی در بازار های فروش قابل روئیت میباشد و بیشتر به مفهموم دولایه بودن معروف است چرا که این نوع پرده ها و ساختاری دو لایه دارد.
قابلیت تنظیم پرده زبرا به سه حالت انجام میگیرد :
ـــ تنظیم به صورت دستی
ـــ و یا بصورت برقی
ـــ اتوماتیک را دارد.
مدل پرده زبرا به گونه‌ای است که در بیشتر مواقع با هر سایز و رنگی باب میل مشتریان بوده است و اگر که اگر پارچه و رنگ مناسبی را برای آن انتخاب کنید، قابلیت نصب در بخش‌های مختلف منزل مثل اتاق خواب، آشپزخانه و حتی پذیرایی را دارد.

نکته

درواقع پرده ها در کل یک وظیفه بسیار مهم دارند و آن هم جلوگیری از دید عابر به درون یک فضای اجتماعی مسکونی و کاری می باشد این مدل پرده، علاوه بر قابلیت تغییر میزان نور عبوری از پنجره به صورت دستی یا برقی، به حفظ حریم شخصی شما نیز کمک کرده و یک انتخاب مناسب برای فضاهایی هستند که با سبک دکوراسیون مدرن طراحی شده اند. در واقع اگر به دنبال این نوع پرده ها هستید همین الان وارد سایت های فتودراپه شوید و پرده مورد نظر خود را انتخاب کنید
یکی دیگر از مواردی که باید برای نگهداری پرده زبرا از آن بسیار مطمئن شوید نحوه شستشوی آن است که باید به نحوه شستن آن و حتی استفادهاز نوع محول های شیمیایی مطمئن شوید و در غیر اینصورت محلول های شیمیایی برای شستشو میتوانند به بافت آن ضربه های و صدمات غیر جبرانی را بزنند .

مجموعه فتودراپه با ارائه طرح های متنوع و منحصر بفرد به دلیل اختصاصی چاپ کردن برروی پرده های زبرا یکی از بزرگترین شرکت های تولید پرده زبرا در ایران است .

فتودراپه از پیشگامان در تولید پرده زبرا در ایران است که همواره با ایده های نو و خلاقانه برای جلب رضایت مشتری گام های خوبی برداشته است .

همینک پرده زبرا با انواع مدل های چاپی و ساده در دسترس علاقه مندان است .

در برخی از مدل های پرده زبرا از پلاستیک استفاه شده است تا میزان طیف نور ورودی را نیز تنظیم نماید .

[/vc_column_text]

پرده زبرا

[/vc_column][/vc_row]

فهرست مطالب

مقالات مفید

جدیدترین درب های کشویی با عکس

درحال حاضریکی ازپرکاربردترین ودرعین حال ساده ترین درب ها,درب اتوماتیک کشویی میباشد.که به خاطرکارگردهای فراوان آن بسیارمورداستقبال عموم قرارگرفته است.البته مزایای بیشمارآن باعث رونق ومعروفیت آن شده است.وتمامی سازندگان درب اتوماتیک باید استانداردهای ایمنی رادر ساخت درب ها رعایت کنند،اماوقتی بحث ایمنی به میان می آید مهمترازسازنده درب، نصب کننده آن میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account