وبلاگ

آسمان مجازی 64165416

آسمان مجازی ، دیرینه رویایی واقعی و رفیق دکوراسیون داخلی

آسمان مجازی ، دیرینه رویایی واقعی

تاکنون شده است که سرتان را بالا بگیرید.با تار عنکبوتی که در گوشه دیوار، منزلی برای خود اختیار کرده است روبه رو شوید؟! یا با سقفی سفید و بی روح، مانند دیوارها مواجه شوید؟ اکثر منازل سقف های یکسانی دارند و مردم به زیبایی سقف منزلشان، اهمیت چندانی نمی دهند، ولی برخلاف تصور، سقف یکی از عناصر مهم در زیبایی دکوراسیون منزل به شمار می آید که همگان از آن غافل شده اند.

آسمان مجازی ؛ رویایی که به شما نزدیک است چرا که با وارد کردن این عنصر، زیبایی بی نظیر و یگانه ای را تجربه خواهید کرد. این بار با بالا آوردن سر خود با بینهایت آسمان های رمز آلود، مواجه می شوید نه همان سقف ساده تکراری!

سقف های مجازی گاها فقط ما را در بی نهایت کهکشان ها غرق نمی کند و می توان در دل دریاها و یا عمق دشت و جنگل هم سفری کرد و روحی تازه به جان بخشید. براي خريد آنلاين آسمان مجازي با فتودراپه همراه باشيد. همچنین می توانید برای خرید پرده تصویری با ما تماس بگیرید.

 

سقف يا آسمان مجازی عنصری برای زیباسازی دکوراسیون

سقف مجازی در دکوراسیون منزل و یا کار شما، تجربه ای است که کمتر به آن برخورد کرده اید پس پیشگام این متد نوین و محصور کننده باشید و از فضای خلق شده، مبهوت و شگفت زده شوید. بی شک تصور آسمانی زیبا روی سقف اتاق خواب می تواند خواب آرامی را برای همگان به ارمغان آورد و یا تصویری زیبا و ملیح روی سقف اتاق خواب فرزندتان، فضایی بی نظیر را برای او هویدا می کند.

آسمان مجازی 64165416

 

کاربردهای آسمان مجازی در دکوراسیون منزل یا محیط کار

تصور کنید در اتاق کارتان و یا مغازه دمی خیال استراحت دارید تا از خستگی ها کمی به دور باشید، مشاهده آسمان و یا هر تصویری زیبا، بسیار به آرامش روح و روان شما، تسلی می بخشد و احساس حضور در طبیعت را برای فرد تداعی می کند.

دکوراسیون اتاق خواب نشیمن برای چنین پدیده جذابی، غرق تمنا میشود. چرا که احساس حضور در طبیعت را با خانواده حس می کنید.

دکوراسیون پذیرایی برای محصور شدن، به سقف مجازی نیاز پیدا می کند چرا که مانند پدیده ای روح نواز روی سقف پذیرایی خودنمایی می کند و زیبایی دکوراسیون را فریاد می زند.

 

بيشتر بدانيد: خرید پرده زبرا

 

هارمونی آسمان مجازی با سایر عناصر در دکوراسیون

سقف مجازی این پدیده بی نظیر، مستقل عمل نمی کند و اجازه می دهد دیگر عناصر موجود در دکوراسیون، با قلمرو او همخوانی پیدا کنند و این یعنی شگفتی در منزل شما!

با آسمان مجازی می توانید دکوراسیون خود را 180 تغییر دهید و از فضای خلق شده، لذت بی انتهایی را تجربه کنید. این فقط شعار نیست بلکه حقیقت است؛ زیرا که روح و روان ما در طبیعت صیقل داده می شود پس چرا طبیعت را به منزل نیاوریم.

 

چرا آسمان مجازی؟

تنوع در تصاویر زیبای روح نواز

کیفیت و ماندگاری بالا

تنوع در طرح و تصاویر بی نظیر

قابل اجرا روی سقف با اندازه های مختلف و ضخامت های متنوع

قابلیت نظافت آسان قیمت مناسب

ایجاد دکوراسیون تک و بی همتا وشما را از خرید خود راضی نگه می دارد.

.

اطلاعات بيشتر: خرید پوستر ديواری

 

 

 

فهرست مطالب

مقالات مفید

سبک چیدمان کوسن,چیدمان کوسن,سبک چیدمان کوسن در دکوراسیون,دکوراسیون منزل و نکاتی درباره خرید کوسن,نکاتی درباره خرید کوسن,کوسن,بالشتک
سبک چیدمان کوسن در دکوراسیون منزل

فتودراپه : در مقاله سبک چیدمان کوسن در دکوراسیون منزل و نکاتی درباره خرید کوسن به سبک چیدمان منزل می پردازیم.آیا چیدمان فضا اتاق شما سیاه‌وسفید اسبرایه هر سلیقه چیدمان منزل کوسن مورد علاقه خود وجود دارد. کوسن‌های مختلفی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account