وبلاگ

پرده کرکره اتاق خواب

بهترین پرده برای اتاق خواب کدام است؟

بهترین پرده برای اتاق خواب کدام است؟

این مقاله به بررسی “بهترین پرده برای اتاق خواب کدام است؟” می پردازد. یکی از فضاهای بسیار مهم که زمان قابل‌توجهی از وقت ما در آن سپری می شود  فضای اتاق‌خواب می‌باشد که امروزه برای جذابیت و زیبایی بیشتر آن از خیلی موارد استفاده می‌شود و ما در این مطلب می‌خواهیم شما را با یکی از موارد بسیار مهم در دکور اتاق‌خواب آشنا کنیم که استفاده از آن در برخی مواقع ضرورت دارد و همانطور که می دانید اهمیت پرده‌های اتاق‌خواب بر هیچ‌کس پوشیده نیست و قبل‌از این‌که طرح‌های مناسب و جذابی را به شما معرفی کنیم.

از اهمیت پرده در اتاق‌خواب چند نکته را مد نظر قرار دهید از جمله وظایف پرده اتاق‌خواب جلوگیری از ورود نور بیش‌از اندازه خورشید به فضا منزل می‌باشد و اگر این ویژگی به‌طور صحیحی انجام نشود ممکن است نور خورشید شما را کلافه نماید مورد بعد ممانعت از دید مزاحم است که از وظایف مهم پرده بشمار می‌رود و به‌طورکلی اگر قصد خرید پرده برای اتاق‌خواب را دارید حتما موارد: جنس پرده، طرح پرده، سایز پرده مدل پرده، و… را مدنظر قرار دهید.

پرده‌های اتاق‌خواب مدل کرکره‌ای:

یکی از منتخب ترین و محبوب‌ترین پرده‌ها برای فضای اتاق‌خواب مدل کرکره‌ای می‌باشد که دارای تنوع طرح بسیار زیاد و جذابی می‌باشد پرده کرکره‌ای یکی از انواع پرده‌هایی است که در تنظیم‌ میزان و شدت نور نقش کلیدی دارد این پرده در فضای اتاق‌خواب به‌صورت افقی به کار می‌رود و می‌توان به‌راحتی توسط نیروی برق یا الکتریکی به حالت باز یا نیمه‌باز، آن را تنظیم نمود.

استفاده از پرده کرکره‌ ای علاوه‌بر کارایی بسیار خوبی که دارد در ایجاد یک فضای لوکس و مجلل نیز بسیار مؤثر است و دکور شما را چشمگیر و چشم‌نواز نشان می‌دهد. یکی از مدل‌های بسیار مناسب پرده کرکره‌ای برای اتاق خواب طرح چوبی می‌باشند. این نوع پرده از دو سایز بیست و پنج میلی‌متر و پنجاه میلی‌متر تشکیل شده‌است به‌علاوه بر فضای اتاق‌خواب در دیگر فضاهای دکوراسیون کاربرد دارند از ویژگی‌های پرده‌های کرکره چوبی دوام بسیار مناسب و جذابیت بالا می‌باشد و نصب آن نیز به‌آسانی انجام می‌شود.

مزایای استفاده از پرده کرکره‌ای در اتاق‌خواب:

  • قابلیت تنظیم نور ورودی و خروجی متناسب نیاز شما
  • نصب آسان و راحت
  • تنوع طرح بالا
  • تنظیم دید
  • قابلیت جمع نمودن پرده کرکره ای برای ورود نور کامل
  • زیبایی دادن به فضای اتاق خواب
  • و…

پرده کرکره ای فلزی برای اتاق خواب :

اینکه برای اتاق خواب از پرده کرکره ای چوبی استفاده کنید یا فلزی بیشتر مربوط به سلیقه شما است اما از مشخصه های پرده کرکره ای فلزی می توان گفت که این مدل از پرده های کرکره ای در سه سایز ۱۶ میلیمتری و ۲۵ میلیمتری و ۵۰ میلیمتری تولید و عرضه  می شوند. تنوع طرح و رنگ در پرده کرکره فلزی نسبت به پرده های کرکره چوبی بسیار بیشتر میباشد و از مزیت های خوب آن داشتن مقاومت و دوام بالا است و علاوه بر فضای اتاق خواب امروزه از این مدل در دکور های آموزشی، اداری، تجاری نیز استفاده می شود.

پرده  بامبو برای  اتاق خواب :

از دیگر پرده‌های بسیار پرطرفدار و محبوب می‌توان به پرده‌های بامبو اشاره کرد که یکی از بهترین گزینه‌ها برای پرده‌های اتاق‌خواب می‌باشند. پرده بامبو یا پرده حصیری بطور خلاصه از تعداد بسیار زیادی رشته‌های چوب یا نی یا بامبو در کنار هم که چینش بسیار زیبایی دارند ساخته شده‌است. این رشته‌ها به‌طور خیلی زیبایی با استفاده از نخ پنبه به‌صورت تاروپود به‌هم وصل شده‌اند .از مزیت‌های بسیار خوب پرده بامبو می‌توان به تنظیم نور به‌طور دقیق و علاوه‌برآن به‌عنوان عایق و خنک‌کننده هوا اشاره کرد. این پرده ها در اتاق‌خواب علاوه‌بر کارایی بسیار خوبی که دارند بسیار زیبا و چشم‌نواز می‌باشد و از ویژگی‌های دیگر پرده بامبو چوب آن است که در مقابل آب مقاوم بوده و حتی در مقابل رطوبت نیز بسیار جنبه مطلوب خود را نشان می دهد.

نکته مهم این‌که پرده بامبو نسبت به اندازه‌ای که دارد دارای چند قرقره برای حرکت می‌باشد که از آن برای پایین و بالا کردن پرده به‌صورت عمودی استفاده می‌شود. برای انتخاب پرده بامبو مناسب حتما به رشته‌های کنار هم دقت ویژه‌ای داشته باشید و سعی نمایید تری را انتخاب کنید که از چوب‌های مناسب و دارای ضخامت کافی تشکیل‌شده باشد و پرده بامبو با چوب نازک از نظر مقاومت و دوام پایین است. از مزیت‌های بسیار خاص پرده بامبو امکان چاپ تصویر بر روی آن است و شما می‌توانید از هر طرح دلخواه خود برای چاپ روی پرده بامبو تصویری استفاده نمایید این مدل بسته به طرح‌هایی که دارد می‌تواند فضای اتاق‌خواب شما را بسیار شیک و مجلل و شکیل نشان دهد.

نکته: 

برای زیبا کردن فضای اتاق‌خواب می‌توانید رنگ پوستر دیواری یا پوستر سقفی  را با پرده اتاق‌خواب خود ست نمایید سعی کنید در انتخاب رنگ پرده اتاق‌خواب از رنگ‌های  بسیار گرم و شاد استفاده کنید چرا که این رنگ‌ها در روحیه افراد بسیار موثر می‌باشد و طبق نظر روان‌شناسان استفاده از هر عنصری که دارای رنگ‌های شاد و گرم اعم از قرمز زرد نارنجی و… باشد می‌تواند در تحرک و پویایی و حس نشاط افراد تاثیر بسیار زیادی بر جای بگذارد و استفاده از ترکیب‌بندی رنگ‌ها کنتراست می‌تواند زیبایی جلوه اتاق‌خواب را دوچندان کند و از نکات مهم این‌که در انتخاب پرده‌های اتاق‌خواب دو ویژگی بسیار مهم را در نظر داشته باشید ویژگی اول زیبایی پرده است و سعی کنید طرحی را انتخاب کنید که با دکوراسیون شما تناسب داشته باشد ویژگی دوم دوام و ماندگاری پرده است به‌عنوان مثال پرده کرکره‌ای فلزی یکی از پرده‌های بادوام و با مقاومت بسیار عالی می‌باشد برای انتخاب پرده اتاق‌خواب پرده‌های اتاق‌خواب می‌توانید به سایت فتودراپه مراجعه نمایید و ضمن دیدن طرح‌های جدید روز دنیا طرح منتخب خود را برای زیبا نمودن فضای اتاق‌خواب انتخاب کنید.

از شما  دعوت می شود که برای خرید پرده در طرح های جدید و حتی طرح های سفارشی بصورت اینترنتی به سایت فتودراپه مراجعه کنید و با قیمت مناسب و با کیفیت و ظرافت بسیار بالا طرح دلخواه خود را سفارش و دریافت نمایید و از مزیت های خرید در این شرکت گارانتی محصول بسیار مطلوب و خدمات پس از فروش می باشد و شما می توانید خرید بسیار رضایت مند خود را با ما تجربه نمایید و شرکت فتودراپه یکی از بهترین و مجرب ترین شرکت ها در زمینه دکوراسیون منزل می باشد و  از محصولات که می توانید در این شرکت برای جذابیت دکور خود استفاده کنید:

ــ پرده (پرده شید رول، پرده لوردراپه و..)

ــ فرش (فرش چرم، فرش پوست و..)

ــ پوستر دیواری (در مدل های مختلف  سه بعدی، طرح دار، ساده و..)

ــ کاغذ دیواری

ــ و.. اشاره کرد.

فهرست مطالب

مقالات مفید

دکوراسیون داخلی
اجزای دکوراسیون داخلی

اجزای دکوراسیون داخلی دکوراسیون داخلی منزل از مهمترین  قسمت شاخص محسوب می شود و رعایت و اجرا و  هماهنگ سازی

دکوراسیون منزل بازیگران, دکوراسیون منزل, دکوراسیون, سلنا گومز, Selena Marie Gomez
دکوراسیون منزل سلنا گومز خواننده

دکوراسیون منزل بازیگران سلنا گومز خواننده مشهور سلنا گومز Selena Marie Gomez ،متولد ۲۲ جولای ۱۹۹۲ بازیگر و خواننده مشهور آمریکایی دکوراسیون منزل سلنا گومز

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account