وبلاگ

پرده­ های بامبو پوششی مدرن برای آشپزخانه­ ها

پرده­ های بامبو پوششی مدرن برای آشپزخانه­ ها

پرده ی بامبو پرده ­هایی از جنس چوب با اندازه کوچک و یا به صورت نی­های گیاه بامبو می­باشد که امروزه طراحان دکوراسیون داخلی منازل از آنها به عنوان پوششی مدرن در طراحی دکوراسیون آشپزخانه­ ها استفاده می­کنند.

از آنجایی که این پردهای از دیرباز در منازل ایرانیان به عنوان پرده حصیری و همچنین پرده کرکره حصیری که از آنها برای پوشش دادن فضای داخل خانه و دیده نشدن فضای داخل منزل، پشت درب ورودی ساختمان استفاده می­شده است و به عنوان سنتی­ترین پرده­های ایرانیان شناخته می­شوند، افراد می­توانند با استفاده از این پرده­ها در دکوراسیون داخلی منازل و آشپزخانه­های خود، فضایی اصیل و همچنین حسی نوستالژی در محیط ایجاد کنند.

نکته قابل توجهی که در مورد پرده ی بامبو وجود دارد و باعث شده است تا امروزه این پرده­ها بسیار مورد استقبال افراد قرار بگیرد این است که با گذشت زمان و رشد صنعت و تکنولوژی و همچنین ظهور وسایل و امکانات جدید این پرده­ها نیز در طرح­ها و رنگ­های متنوع­تری به بازار عرضه شدند که از جمله آنها می­توان پرده­های بامبو تصویری یا فتو بامبو را نام برد که مانند پرد­ه­های شید رول تصویری به صورت یک رو و دو رو طرح­های متنوع و مختلفی بر روی آنها چاپ شده است و افراد می­توانند با استفاده از این پرده­های فتو بامبو در آشپزخانه منزل خود جذابیت خاصی را به محیط ببخشند زیرا این پرده­ها دقیقا همانند یک اثر هنری زیبا می­باشند.

مکانیزم و نحوه­ کار پرده بامبو

این نوع از پرده که محصول تولیدی مشترک بین کشور ایران و چین می­باشد و آن را می­توان در ابعاد و ارتفاع­های مختلف در عرض حداکثر 210 سانت که به صورت یک­ تکه باشد تهیه کرد به دو شیوه­ی اتوماتیک و دستی قابل کنترل می­باشد که می­توان آن را به صورت طبقه­ای و به شکل پله­ای به وسیله­ی نخ به سمت بالا به پایین حرکت داد.

ویژگی­ها و خصوصیات پرده بامبو

  • تعدیل دما

یکی از ویژگی­های مهم این پرده­ها تعدیل دمای محیط می­باشد زیرا چوب بامبو مانند یک عایق حرارتی عمل می­کند که می­تواند از به هدر رفتن انرژی در محیط تاثیرگذار باشد به این صورت که در فصل تابستان فضای داخل آشپزخانه را خنک و در زمستان نیز مانع از به هدر رفتن انرژی گرمایشی می­شود و محیط را گرم نگه می­دارد.

  • ضذ حساسیت بودن

چون این نوع پرده از چوب بامبو که یک ماده طبیعی می­باشد ساخته شده است باعث ایجاد حساسیت در افراد نمی­شود

  • مقاوم بودن

این نوع پرده­ ­مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی، رطوبت و شکنندگی و ضربه دارند و رنگ آنها در مقابل نور خورشید و دمای بالا ثابت می­باشد که این موضوع باعث شده است تا گزینه مناسبی برای پوشش پنجره­ها به شمار بیایند.

  • نظافت راحت و آسان

یکی دیگر از ویژگی­های مهمی که پرده ی بامبو دارد این است که بسیار آسان و راحت شست و شو می­شود و قابلیت شست و شو در دفعات متعدد را نیز دارا می­باشد.

  • تنوع ­پذیر بودن

از این نوع پردهای می­توان در مکان­های مختلف و با سایز و اندازه و طرح­های متنوع متناسب با محیط استفاده کرد.

فهرست مطالب

مقالات مفید

آموزش شستشوی پرده منزل در خانه, آموزش شستشوی پرده منزل, آموزش شستشوی پرده, شستشوی پرده منزل, پرده منزل
آموزش شستشوی پرده در خانه

آموزش شستشوی پرده منزل در خانه به همراه نکات آن پرده‌های کثیف و غبار گرفته هرچند وقت یکبار نیاز به شستشو دارند برای شستشو پرده منزل در خانه شستشوی پرده منزل

اصول معماری,اصول معماری داخلی,طراحی چیدمان,طراحی چیدمان دکوراسیون,چیدمان دکوراسیون,دکوراسیون داخلی منزل,دکوراسیون داخلی,دکوراسیون,دکوراسیون منزل,دکوراسیون خانه,دکوراسیون اتاق خواب
اصول معماری داخلی برای طراحی چیدمان

اصول معماری داخلی برای طراحی چیدمان دکوراسیون داخلی منزل :  معماری داخلی یک سبک یا روش طراحی است که به ساخت درون ساختمان می پردازد.و طراحی فضایی است که توسط مرزهای ساختمان ساخته شده.اولین چیزی که در معماری داخلی درنظرباید گرفت نحوه استفاده از فضای داخلی است.

محصولات پربازدید

دیوار مجازی پلکسی وال آویز پارتیشن تصویری یا فتو پلکسی وال با قیمت ارزان

آویز پارتیشن تصویری یا فتو پلکسی وال همراه چاپ و قیمت پلکسی پنل دیوار مجازی پلکسی وال یا فتو پلکسی وال چاپ روی پلکسی انواع پلکسی وال , فتو پلکسی دیوار مجازی

کاغذ دیواری سه بعدی اتاق خواب کودکان کد 5636

مجموعه دکوراسیون داخلی منزل فتودراپه تولید کننده محصول کاغذ دیواری سه بعدی اتاق خواب کودکان کد 5636 => از نظر دکوراسیون داخلی منزل نقش مهمی در تزئین دیوار منازل، ادارات و … دارد.

رانر میز ناهارخوری و روميزي ناهارخوري با تصاویر چاپی دلخواه

رانر (رومیزی) : رانر یا به عبارتی رومیزی برای زیبایی دادن به چیدمان میزهای پذیرایی و غذاخوری استفاده می شود.شرکت فتودراپه با تولید رانر یا رومیزی سفارشی با استفاده از تصاویر درخواستی مشتری یا انتخاب از آرشیو فعالیت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account