وبلاگ

آشنایی با انواع پرده زبرا

آشنایی با انواع مدل های پرده زبرا

پرده زبرا یک پرده مدرن و شیک

 امروزه با پیشرفت و تکنولوژی داشتن یک دکوراسیون بسیار زیبا و مجلل دورازذهن نیست و می‌توان با صرف هزینه مناسب یک دکور جذاب و چشم‌نواز را ایجاد کرد اما نکته مهم عناصری است که در دکور زیبایی بسیار خاص را ایجاد می‌کنند و استفاده از این عناصر در بعضی از فضاها ضرورت بسیاری دارد. یکی از موارد بسیار مهم در داشتن دکوری شکیل و مورد پسند و استفاده از پرده‌های مدرن می‌باشد و همان‌طور که می‌دانید پرده‌ها نقش مهمی در زیبایی فضای مورد نظر شما دارند. پرده‌های مدرن در طرح‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شود و هرطرح بنا به  ویژگی‌ها،  مزیت خاص خود را دارا می‌باشد. در این مطلب شما را با انواعی از پرده‌های مدرن و ویژگی خاص آن‌ها آشنا می‌کنیم. با استفاده از این پرده‌های مدرن در فضاهای دلخواه می‌توانید علاوه‌بر اجرای یک دکور متمایز سلیقه منحصربه‌فرد خود را در برابر چشمان مهمانان به نمایش بگذارید. با فروشگاه پرده فتودراپه همراه باشید.

پرده زبرا چیست؟

پرده زبرا جزء مدل‌های منتخب و از موارد پرده‌های مدرن می‌باشد. این پرده به‌طور ویژه‌ای دارای سه ویژگی زیبایی و کارایی و دوام مناسب می‌باشد و بطور خلاصه پرده زبرا از دو لایه پارچه لنین ساخته‌شده است که قابلیت تنظیم نور را در صورت باز بودند نیز دارد. این پرده در انواع دکورها مورد استفاده قرار می‌گیرد و یکی از مزیت‌های آن تنوع طرح بالا و قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ی آن می‌باشد.

طراحی هوشمندانه پرده به‌همراه سبک مدرن در کنار طیف وسیعی رنگ‌بندی دکور شما را بسیار منحصربه‌فرد و زیبا نشان می‌دهد. یکی از مشکلاتی که اغلب افراد با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند تنظیم نور ورودی به فضاها می‌باشد که بعضی از مدل‌های پرده این ویژگی تنظیم را به‌صورت رضایت‌بخشی از خود نشان نمی‌دهند. شما با نصب پرده زبرا امکان تنظیم نور و کنترل آن را به بهترین نحو می‌توانید انجام دهید نکته مهم این‌که اگر برای فضای دلخواه خرید پرده‌های مدرن مدل زبرا انتخاب شماست حتما در انتخاب رنگ و طرح آن توجه ویژه‌ای داشته باشید و معمولاً انتخاب رنگ‌های گرم و شاد می‌توانند علاوه‌بر زیبایی تاثیر بسیار مثبتی در روحیه افراد خانواده بر جای بگذارند. البته استفاده از پرده زبرا در هر فضایی متناسب با سلیقه افراد می‌توان بکار رود .

مزایای پرده زبرا چیست؟

تنوع طرح بالا، قیمت مقرون‌به‌صرفه، داشتن زیبایی و جذابیت بالا، داشتن دوام مناسب و مقاومت بالا و مناسب در انواع دکوراسیون‌های مدرن و کلاسیک، و… اشاره کرد.

  • قابلیت تغییر حالت پرده به صورت دستی یا ریموت کنترل
  • امکان تمیز کردن پرده زبرا با استفاده از جاروبرقی یا بخارشوی
  • امکان نصب در اماکن متفاوت؛ خانه، اداره یا شرکت
  • امکان نصب همزمان پرده زبرا در ترکیب با سایر پرده‌ها و والان
  • قیمت ارزان پرده زبرا و مقرون به صرفه بودن نسبت به انواع دیگر پرده ها
  • امکان چاپ طرح و نقش‌های دلخواه روی آن و استفاده تبلیغاتی از پرده
  • تنوع در طراحی و رنگ
  • زیبایی و هماهنگی با هر نوع  دکوراسیون
  • نصب سریع وآسان
  • وجود ابعاد و اندازه های متناسب با هر پنجره
  • کنترل مقدار نور ورودی در سه حالت
  • امکان تنظیم پرده برای حالت سایه روشن
  • تنظیم نور ضمن حفظ حریم خصوصی و عدم نیاز به کنار زدن پرده

آشنایی با انواع مدل های پرده زبرا

و ازجمله می توان به :

  • پرده زبرا تصویری
  • پرده زبرا طرح دار
  • پرده زبرا پلیسه
  • پرده زبرا سیلوئت اشاره کرد.

پرده زبرا تصویری

پرده زبرا تصویری یکی از جذاب ترین و پرفروش ترین مدل زبرا محسوب می شود و امروزه به سبب قابلیت چاپ تصویر دلخواه بر روی آن از طرفداران بسیار زیادی برخوردار می باشد. نکته قابل توجه اینکه به پرده‌های زبرا که علاوه بر راه‌های تور و پارچه، تصویری روی آنها چاپ شده است پرده زبرای تصویری نیز می گویند. این تصاویر می توانند شامل هر چیزی باشند.

پرده زبرا طرح دار

پرده‌های طرح دار زبرا برعکس پرده‌های ساده، دارای طرح‌هایی بافته شده یا چاپی روی پارچه و توری هستند. این طرح می تواند یک تصویر بزرگ یا الگویی تکرار شونده از تصاویر کوچک باشد. این نوع پرده زبرا، با توجه به طرح نقش بسته بر آنها، هم در سبک‌های کلاسیک دکوراسیون و هم در سبک‌های مدرن کاربرد دارند.

پرده زبرا پلیسه

پرده زبرا مدل پلیسه امروز در اغلب دکور های تجاری بکار می رود و به سبب زیبایی و تناسب با اغلب دکور ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است. پرده زبرای پلیسه دارای پارچه و توری با تاهای ریز بوده که به آن پلیسه می گویند. ویژگی بسیار مهم این پرده علاوه بر کارایی خوب قابلیت تنظیم نور مناسب می باشد.

پرده زبرا سیلوئت

پرده زبرا سیلوئت یکی دیگر از مدل های منتخب پرده زبرا می باشد که دارای تنوع طرح بسیار بالایی است. این مدل پرده هم در دکور تجاری و هم در دکور مسکونی بکار می رود و با دیگر اجزای دکور تناسب بسیار خوبی را دارا است. ساختار پرده سیلوئت شبیه پرده‌ی کرکره ای طراحی شده است. بالا و پایین بردن پرده زبرا باعث تغییر زاویه‌ی نوارهای پارچه‌ای شده و میزان ورود نور کنترل می شود. پرده زبرای سیلوئت از دو لایه‌ی توری یا حریرٍ یک دست تشکیل شده است. در فضای بین این دو لایه هر چند سانتی متر یک نوار پارچه‌ای عمود بر دو توری به آنها چسبیده است.

آشنایی با مدل های دیگر پرده

پرده مدل شید رول:

از جمله مدل‌های محبوب و پرطرف‌دار دیگر می‌توان به پرده شید رول اشاره کرد. اگر به‌دنبال یک دکوراسیون بسیار چشم‌نواز و متمایز هستید حتما استفاده از پرده شید رول را مدنظر قرار دهید پرده شید رول دارای تنوع طرح و زیبایی بسیار بالایی می‌باشد. این پرده حتی می‌توانند به‌صورت الکتریکی باشند یعنی  می‌تواند دارای موتوری باشد که بازو بسته شدن آن را تنظیم نماید به‌طورکلی به این سیستم ریموت کنترل می‌گویند و با این کار دیگر برای تنظیم کردن پرده نیاز بلند شدن و تنظیم دستی نیست. از پرده شید رول به دلیل جذابیت و زیبایی بالا در فضای نشیمن نیز استفاده می‌شود.

این پرده مدل‌های بسیار متنوعی از جمله شید ساده طرح‌دار چاپی،  چاپ و عرضه می‌شود. پرده شید رول به‌طورخلاصه از یک‌لایه پارچه تشکیل‌شده است که این پارچه می‌تواند از موادی مانند پنبه، کتان ، پلی استر و دیگر مواد باشد و مکانیزم این پرده شبیه به پرده زبرا است و به‌طورکلی اصلی‌ترین مزایای شید رول مجهز به موتور برقی و جابجایی آسان و سریع می‌باشد که برای هر فضایی با تعداد پنجره‌های زیاد و ارتفاع غیراستاندارد که گزینه‌ای بسیار مناسب محسوب می‌شود.

ازجمله مدل‌های منتخب شید رول این امکان را به شما می‌دهد که عکس دلخواه خود را بر روی آن با کیفیت و ظرافت خیلی خوب چاپ نمایید و از این مدل بیشتر در آشپزخانه‌ها فضای نشیمن پذیرایی و حتی در تورهای تجاری و آموزشی نیز استفاده می‌شود و اگر شید رول و اگر پرده شید رول را برای فضای منزل خود انتخاب کرده‌اید باید به سلیقه خوب شما تبریک گفت.

پرده‌ مدل کرکره‌ای:

یکی از انواع دیگر پرده‌های مدرن پرده کرکره‌ای می‌باشد این پرده برای انواع فضاها از جمله فضای منزل ادارات مکان‌های آموزشی و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد و دارای دو نوع طرح یعنی کرکره چوبی و پرده‌ی کرکره فلزی می‌باشد که البته نوع فلزی آن بنا به جنس آلومینیومی از نظر دوام و مقاومت بسیار ارجح‌تر است. از مزیت‌های پرده‌ی کرکره‌ای می‌توان به قیمت مقرون‌به‌صرفه، قابلیت تنظیم نور، تمیز کردن راحت، ظاهر مدرن و شیک، مناسب برای انواع دکورها و غیره اشاره کرد.

در کل پرده کرکره‌ ای در قطر های مختلف از جمله شانزده، بیست و پنج، سی و پنج، پنج میلی‌متری تولید و عرضه می‌شود که این تنوع در قطر و این امکان را می‌دهد که اصلی نوع پرده در جاهای مختلف استفاده شود این پرده‌ها از تنوع رنگ و طرح بسیار بالایی برخوردارند و اگر در سلیقه خود به‌طور خود سخت پسند هستید طرح‌های پرده‌ی کرکره‌ای می‌تواند شما را با انتخاب خوبی آشنا کند این پرده‌ها علاوه‌بر ویژگی‌هایی که ذکر شد در ایجاد کنتراست و ترکیب‌بندی رنگ‌ها بسیار مناسب می‌شود.

 

از شما  دعوت می شود که برای خرید پرده مدرن در طرح های جدید و حتی طرح های سفارشی بصورت اینترنتی به سایت فتودراپه مراجعه کنید و با قیمت مناسب و با کیفیت و ظرافت بسیار بالا طرح دلخواه خود را سفارش و دریافت نمایید و از مزیت های خرید در این شرکت گارانتی محصول بسیار مطلوب و خدمات پس از فروش می باشد و شما می توانید خرید بسیار رضایت مند خود را با ما تجربه نمایید و شرکت فتودراپه یکی از بهترین و مجرب ترین شرکت ها در زمینه دکوراسیون منزل می باشد که می توانید از محصولات این شرکت در دکوراسیون خود استفاده کنید.

فهرست مطالب

مقالات مفید

فتو شرشره, شرشره, فتو شرشره پرده ریسه تصویری, پرده شرشره تصویری, شرشره تصویری, ریسه شرشره تصویری, فتودراپه
معرفی پرده شرشره تصویری

معرفی پرده شرشره تصویری شرشره تصویری را میتوانید در  اجرای دکوراسیون داخلی  خانه استفاده کنید و از طرح و رنگ

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account