وبلاگ

فتو شرشره, شرشره, فتو شرشره پرده ریسه تصویری, پرده شرشره تصویری, شرشره تصویری, ریسه شرشره تصویری, فتودراپه

معرفی پرده شرشره تصویری

معرفی پرده شرشره تصویری

شرشره تصویری را میتوانید در  اجرای دکوراسیون داخلی  خانه استفاده کنید و از طرح و رنگ مختلف آن استفاده کنید  ولی اگر میخوایید بدانید که بیشترین وسایل که در دکوراسیون که به چشم می آید چه نوع وسایلی هســتند میتوان به شرشره تصویری اشاره کرد که خرید شرشره تصویری با کیفیت یکی از نکات حائز اهمیت در حیطه ی دکوراسیون داخلی می باشد. دراقع دکوراسیون مـدرن باید مـطابق روز دنیا باشد بنابرین محصولاتی زیاد و متنوع در این ربطه هستند که میتوانند در تـکامل و زیبایی دکوراسیون نقش داشته باشــند و این رابطه داریم زیبایی و کارایی باید یکـی از دیگراجرای منزل ما بـاشد. با فتودراپه فروشگاه خرید پرده تصویری همراه باشید.

دکوراسیون داخلی

پرده شرشره تصویری یکی  از کالاهایی است که در  دکوراسـون داخلی کاربرد دارد و  امروزه در بیشتر مکان ها به دلیل زیبایی و تنوع در نقش کاربرد دارد  و  بیشتر  جنبه  تزیینی  و تکمیل کنند دکوراسیون های داخلی میباشد  در دنیای امروزه که همه در تلاش  هستند یک زندگی  مدرنیته داشته  باشند خرید  چنین کالایی برای محل زندگی بعنوان یکی  از ملزومات قرار میگیرد  چرا  که  درصد زیبایی  این نوع  محصول بسیار زیاد است  و در  دید مهمان قرار میگیرد و اهمیت خاصی دارد. از این معمولا در  ورودی های محل زندگی و کار استفاده میشود و زیبایی خاصی به دکوراسیون منزل ومحل کار میدهد به خاطر پیشرفت صنایع تولیدی وحضور کارشناسان در این زمینه باعث شده که  شرکت ها انواع  زیادی  از شرشره تصویری را بسازند وروانه‌ی بازارکنند.

اطلاعات بیشتر: پرده شید رول تصویری

سلیقه و رنگبندی در انتخاب پرده شرشره

یکی از دغدغه های زوج های جوان این است که چه نوع رنگی و چه طرحی از پرده شرشره تصویری میتواند زیبایی و کارایی خود را نشان دهد در جواب باید گفته شود معمولا خرید شرشره تصویری رنگ های روشن و شاد خیلی راحت تر میتوانند با سایر وسایل دکوراسیون خود را تطبیق دهند و ایجادهماهنگی رنگ ها بصورت سلیقه ای  می باشد در  ساخت این محصول  نکته ای  که  وجود دارد این است که امکان چاپ تصاویری بر روی شرشره تصویری در  دو طرف آن نیز وجود  دارد و این یکی از مزایایی  است برای  کسانی که  تنوع را دوست دارند و  واقعا علاقه مند به یک دکوراسیون زیبا هستند. خانم های خانه دار معمولا در انتخاب پرده ،خیلی به بحث شست و شوی آن اهمیت میدهند ودرانتخاب جنس پارچه پرده همیشه سعی میکنند که پرده  انتخاب کنند که به راحتی واسانی شست و شوی شود. و در این زمینه نهایت دقت را دارند. و چروک نشود و پس از خشک کردن نیز تغییر رنگ ندهد و آن زیبایی که در  هنگام خرید وجود  داشت حفظ شود. نکته ای که در پرده شرشره تصویری نیز  وجود دارد این است که  در  هنگام خرید آنها به این نکات نیز توجه کنیم.

کیفیت تصویری در پرده های شرشره

بعد از شست و شو کیفیت تصویر چاپی روی آن به همان صورت میماند و تغییر رنگ وشکل نمیدهد پس از این جهت این نکته بسیار حائز اهمیت می‌باشد.قیمت این محصول  با توجه به نوع تصویر چاپ شده و مدت زمان کار روی آن وکیفیت آن متفاوت است و معمولا   دارای ثبات رنگ می‌باشند وبه راحتی رنگ آنها تغییر پیدا نمی‌کند و در مقابل حرارت و رطوبت نیز مقاوم است. به  خاطر سبکی بودن و وزن کم آنها  قابل  جابجایی  راحت و اسان در  منازل می‌باشند وبه راحتی میتوان در جای جای خانه از این مدل پرده مانند پرده مخمل  استفاده کرد . به  این جهت نقش مهمی در شیک  بودن و دکوراسیون منزل دارد به  همین دلیل  در هنگام خرید باید نهایت  دقت و توجه شود و محصولی انتخاب کنیم که مناسب با  علاقه  و سلیقه ما باشد و با نگاه کردن به تصویر آن آرامش خاصی به ما بدهد و  خستگی را  از  تن ببینده خارج کند . و  به خاطر اینکه محل عبور و مرور می باشد نقش  مهمی  در  زیباسازی منزل دارد در نتیجه در خرید شرشره تصویری باید نهایت دقت را بکار برد.

اطلاعات بیشتر: پرده لوردراپه تصویری

ویژگی های شرشره تصویری

این محصول ویژگی های زیادی دارد و به نسبت در تنوع طرح های زیدی تولید و به بازار عرضه میشود و  امروزه هم در  داخل کشور و هم در خارج کشور طرفداران زیادی دارد و  ویژگی  اول این میتوان به این مورد اشاره کرد که صد در صد قابل شستشو می‌باشند ومشکلی در زمینه به هم خوردن تصویر و کم رنگ شدن رنگ تصویر نخواهیم داشت . مورد دوم میتوان به  قابلیت چاپ تصویر در ابعاد و سایز دلخواه اشاره کرد. این نوع ویژگی در رستوران های بزرگ و مجللی دیده‌ایم که از یک پرده شرشره ای تصویر در یک سمت استفاده کرده‌اند و معمولا تصاویری که بیشتر روی  این نمونه ها چاپ میشود تصویریک دریا وساحل و طبیعت بهاری می‌باشد.  برای مدیریت هزینه بهتر معمولا در این ادارات و رستوران ها از شرشره هایی استفاده می‌کنند  که قابلیت چاپ تصاویر در دو طرف آن وجود داشته باشد وهر چند مدت آن را به طرف دیگر بگرداند وتنوع خاصی به محل کار و زندگی آن می بخشد. ودر استفاده از نباید نگران تغییر رنگ آنها در جلوی آفتاب بود  چون به  طوری  این تصاویر چاپ شده اند که در مقابل حرارت و  رطوبت  عایق هستند.با توجه به ویژگی های گفته شده بهترین انتخاب خرید شرشره تصویری می باشد.

جنس پرده های شرشره

شرشره های تصویری معمولا از جنس سولیت می‌باشند که کارایی زیادی دارند. این مدل پرده یکی از انواع زیباترین پرده های تزیینی است که طراحان و تولید کنندگان،آن را با ظرافت ودقتی بی نظیر می‌سازند.این مدل پرده که به صورت یک  تصویر یک تیکه که برش خورده  بصورت  یک سانت  یک سانت است برای  ایجاد یک ورودی بی نظیر و  زیبا در ادارات و منازل ایده  جالب  و زیبایی می‌باشد. پرده شرشره تصویری، همیشه از نازلترین قیمت ها برخوردار بوده و به سبب ارزان بودن و هزینه کم آن نسبت به سایر لوازم دکوراسیون داخلی و همچنین کیفت وتنوع  رنگ آن در بسیاری از گالری ها و پرده فروشی ها  و بازار های عرضه  پرده، حرف نخست را  میزند . نکته اینکه این محصول را  میتوان در  ورودی هایی نصب کرد که  این  ورودی ها به  سمت اتاق  خواب یا پذیرایی  ختم می‌شوند و جای کاربردی  این  شرشره های تصویری  نیز  در  همین جا هاست. اما بهتر است این گونه شرشره های تصویری را در جلوی پنجره ها نصب نکنید زیرا  از زیبایی وتنوع رنگ آنها می کاهد ،و بهترین محل نصب این محصول ورودی منازل می‌باشد.

اطلاعات بیشتر: خرید پرده زبرا

فهرست مطالب

مقالات مفید

, طراحی داخلی , جدیدترین پرده آشپزخانه , طراحی دکوراسیون ,پرده آشپزخانه جدید ,جدیدترین پرده , دکوراسیون , دکوراسیون داخلی , پرده مناسب , پرده مناسب آشپزخانه ,
پرده مناسب آشپزخانه چیست؟

پرده مناسب آشپزخانه نیز مانند سایر بخش های دکوراسیون منزل تاثیر بسیار زیادی بر دکوراسیون خانه و فضای آن خواهد داشت، پس در انتخاب پرده مناسب آشپزخانه باید دقت بیشتری به کاربرد. در این مطلب همراه ما باشید تا شما را با چند مدل پرده آشپزخانه آشنا کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account