وبلاگ

از پرده زبرا چه می دانید؟

از پرده زبرا چه می دانید؟

پرده زبرا پوششی زیبا برای قاب های پنجره های مان می‌باشد و به نوعي ميتوان آن ها در كنار ويژگي هايي كه دارند به عنوان پرده های تزیینی شناخت و پوششی است که دنیایی از زیبایی را به منزل ومحل کار ما میدهد . پرده سراها وفروشگاه های دکوراسیون داخلی محل فروش این پرده ها می‌باشد. پرده امروزه در انواع جنس های مختلف در بازار موجود می‌باشند. از این پرده ها میتوان به پرده های شید ، زبرا اشاره کرد . پرده زبرا از جمله پرده هایی است که به خاطر جنبه زیبایی فوق‌العاده دارد یکی از پرده های تزیینی به شمار می‌آید علت آن نیز استفاده از تور در ساختار این نوع پرده ها می‌باشد که فوق‌العاده زیباست. ترکیب تور با پارچه های دیگر در کنار اسلاید ها وتیغه پرده های کرکره ای  پرده زبرا را تشکیل میدهند. مواد تشکیل دهنده در پرده زبرا به صورت موازی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. ویک در میان در کنار هم قرار میگیرند ویک فضای زیبا ودل نشین را ایجاد میکنند .

اطلاعات بیشتر: پرده شرشره تصویری

کارایی پرده زبرا

این پرده های زبرا کارایی خاصی دارند وبر حسب شکل وطرح میتوان از این پرده ها در جای جای خانه ومحل کار استفاده کرد . این پرده ها همانند پرده های کرکره‌ای یکی از پرده هایی می‌باشد که به اسانی می‌توانند نور را کنترل کنند ‌. ومحیطی آرامش بخش و رضایت بخش را ایجاد میکنند. پرده های زبرا حجم وفضای کمی را اشغال میکنند .ویکی از دلایلی که از این پرده ها در فضای آشپزخانه و آپارتمان های کوچک استفاده میشود همین حجم‌ کوچک آنها می‌باشد که به آسانی میتوان آنها را نصب کرد ،و فضای کمی را اشغال می‌کنند. و فضا را دلبازتر وزیبا تر نشان میدهند.

بعضی از پرده های زبرا تا میخورند . استفاده از این پرده ها با این خاصیت زیبایی خاصی را به محل استفاده میدهند. وفوق العاده زیبا هستند . این پرده ها زبرا  سایه های را روی خود به خاطر طرحی که دارند واین که مواد بکار رفته در آنها به طور موازی در کنار یکدیگر استفاده میکنند، زیبایی خاصی را به وجود می‌آورند. پرده های زبرا مانند سایر پرده های دیگر این قابلیت را دارند که بتوان آنها را به آسانی با هر دکوراسیونی هماهنگ کرد وهم به عنوان پرده كارآمد و هم پرده های تزیینی آن را شناخت.

اطلاعات بیشتر: پرده کرکره تصویری

آشنایی با نمونه های پرده زبرا

از نمونه های پرده های زبرا میتوان به نوع تصویری این پرده ها اشاره کرد یا همان پرده های که میتوان هر عکسی بر روی آنها چاپ کرد . قیمت این پرده ها نسبت به سایر پرده های زبرا  بالاتر است . این پرده ها قابلیت چاپ هر گونه تصویری بر روی آنها وجود دارد . این پرده ها را میتوان به صورت آماده خریداری نمود مزیتی که این پرده ها بصورت آماده دارند این پرده ها در ابعاد استانداری ساخته میشوند. ومناسب پنجره های شما می‌باشند. شما میتوانید با صرف وقت اندک این پرده ها را خریداری نمایید .اگر پنجره شما خارج از این ابعاد باشد شما میتوانید آنها را سفارش دهید چون پرده های تصویری ابعاد خاصی دارند. برای این که تصویر که نشان میدهند به وضوح دیده شود . از پرده های زبرا تصویری بیشتر در محیط های خانگی کاربرد دارد واز آنها در پذیرایی ها به دلیل اینکه معمولا ابعاد استانداری وبزرگی را دارند. در این مکان ها از پرده زبرا تصویری به عنوان پرده های تزیینی استفاده زیادی میشود. 

اطلاعات بیشتر: خرید پرده لوردراپه تصویری

پرده های تصویری زبرا

علاوه بر پذیرایی ها از پرده های تصویری در اتاق های خواب نیز استفاده میشود از نمونه پرده های تصویری میتوان به طرح گل برجسته  اشاره کرد، این طرح از زیبا ترین طرح ها در مورد پرده زبرا می‌باشد . از طرح های دیگر پرده های تصویری میتوان به طرح اشکال هندسی اشاره کرد . که این طرح ها فضایی فوق العاده وزیبا را ایجاد میکنند. این طرح قابل استفاده در جای جای منزل است. گاهی از پرده های تصویری زبرا نیز در مکان های رسمی واداری نیز استفاده میشود که معمولا از پرده تصویری زبرایی استفاده میشود که نشان دهنده‌ی تصاویر رسمی ومطابق با آن شغل و حرفه باشد گاهی در بعضی از جا ها آرم ونماد آن شرکت بر روی آن پرده ها چاپ میشود واز رنگ های متنوعی که در این رابطه وجود دارد استفاده میکنند.

نکته

مثلا در رستوران ها بار ها دیده‌اید که از این پرده های تصویری استفاده کرده اند ویک محیط شیک وزیبا را به وجود آورده اند.استفاده از پرده های تصویری در این مکان ها این امکان را فراهم می‌آورد علاوه بر ایجاد زیبایی یک محیط شیک را به وجود می‌آورد و همین شیک بودن باعث رونق کسب وکار میشود. از نمونه این پرده های تصویری زبرا میتوان به طرح گل سرخ واز دیگر طرح ها میتوان به طرح پروانه اشاره کرد که یک زیبایی فوق العاده را ایجاد میکنند .

طرح و تنوع پرده زبرا

این پرده ها ی تصویری که از این طرح ها استفاده میکنند زیبایی وتنوع خاصی را به محل زندگیمان میدهند واز این جنبه اهمیت فوق‌العاده دارند. سعی کنید پرده زبرایی را انتخاب کنید که رنگ پارچه وتصویری که بر روی آن طراحی شده با سایر اجزایی که در دکوراسیون منزل نقش دارند هماهنگ کنید . تا محیطی یکدست و منظم داشته باشید وبا اقامت در آن احساس رضایت وارامش داشته باشید از اين رو بايد در انتخاب اين پرده های تزیینی بسيار دقت نمود.

اطلاعات بیشتر: پرده بامبو تصویری

نمونه پرده زبرا

از نمونه های پرده زبرا تصویری میتوان به پرده های تصویری زبرا اتاق خواب کودکان اشاره کرد این پرده ها طبق طراحی های مد روزی در زمینه علاقه کودکان طراحی و ساخته شده مثلا میتوانید از پرده های تصویری که بر روی آنها شخصیت های کارتونی چاپ شده برای اتاق های کودکان خود استفاده کنید.سعی کنید هنگام خرید این پرده ها از پرده هایی که بر روی انها تصاویر خشن استفاده شده استفاده نکنید. زیرا برهم زننده خواب وارامش کودکان شما هستند. در تمیزی پرده های زبرا تصویری مانند تمام لوازمی که در دکوراسیون داخلی شما نقش دارند بکوشید. وانهارا در طول هفته حداقل یکبار گرد گیری نمایید تا از تشکیل لکه بر روی آنها خودداری کنید. برای خرید پرده تصویری با طرح دلخواه با ما در ارتباط باشید.

فهرست مطالب

مقالات مفید

سقف, دکوراسیون, سقف مجازی, منازل, آسمان مجازی در خانه, دنیای مدرن, ساختمان, سقف کاذب چیست, آسمان مجازی چیست, طرح آسمان مجازی, عناصر آسمان مجازی, آسمان مجازی, انواع طراحی های اسکای لایف, اسکای لایف در محل کار, آسمان مجازی در محل کار, اسکای لایف در دندانپزشکی, اتاق خواب و اسکای لایف, آسمان مجازی , اسکای لایف, طرح اسکای لایف, طرح آسمان مجازی, آسمان مجازی در دندان پزشکی
آسمان مجازی در خانه‌های مدرن امروزی

آسمان مجازی یا اسکای لایف نوعی سقف کاذب به شمار می‌آید که در زندگی و طراحی دکوراسیون امروزی بسیار از آن کاربردهای فراوانی می‌شود. آسمان مجازی می‌تواند با به‌کارگیری سازه و طراحی‌های جذاب و غیرواقعی لذت و آرامش کافی را در ذهن و روح افراد خانه ایجاد کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account