وبلاگ

کاغذ دیواری 522

تاثیر کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی

تاثیر کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی

کاغذ دیواری نقش بسیار مهمی در زیبایی خانه و محل کار دارد. شاید تا چند سال پیش، اکثر افراد برای زیباسازی دیوارهای منزل و محل کار خود از رنگ روغن و پلاستیک استفاده می کردند، اما در حال حاضر کاغذ دیواری انتخاب اول بیشتر مردم است که اتفاقا مزایای زیادی نیز دارد.

کاغذ دیواری چیست؟

کاغذ دیواری پوشش تزیینی است که روی دیوار چسبانده می شود و برای زیباسازی دیوار به کار می رود. جنس کاغذ دیواری معمولا از فیبر سلولزی می باشد که روی آن به وسیله مواد مختلف روکش می شود. روکش کاغذ دیواری می تواند پی وی سی، پارچه و یا پلاستیک باشد که با توجه به نوع جنس، قیمت آن نیز متفاوت خواهد بود.

قیمت کاغذ دیواری

کاغذ دیواری به صورت رول فروخته می شود و گاهی مواقع نیز به صورت متری به فروش می رسد. قیمت کاغذ دیواری با توجه به سایز و جنس آن متفاوت است. سایز استاندارد و پرفروش که در بازار به وفور یافت می شود، عرض 53 سانتی متر و طول 10 متر می باشد که به کاغذ دیواری 5 متر مربعی نیز مشهور است. قیمت این اندازه از کاغذ دیواری را از حدود هر رول 40 هزار تومان آغاز می شود و تا 200 هزار تومان ادامه پیدا می کنید. البته کاغذهای دیواری خاص و گران قیمت تری نیز در بازار وجود دارند که به خاطر جنس و مواد به کار رفته در آن ها ممکن است قیمت بالاتری داشته باشند.

قیمت کاغذ دیواری به صورت رولی و متری محاسبه می شود که تفاوتی در قیمت نهایی ندارند و فقط مبنای محاسبه متفاوتی دارند. در هنگام خرید کاغذ دیواری، به جز قیمت آن باید قیمت نصب را هم در نظر بگیرید. نصب کاغذ دیواری با توجه به مهارت و تخصص فرد، قیمت متفاوتی دارد که باید از فروشنده، دستمزد فرد نصب کننده را جویا شوید.

اطلاعات بیشتر: خرید پوستر دیواری با طرح دلخواه

کاغذ دیواری 521

کاغذ دیواری 521

کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی یکی از جدیدترین و در عین حال زیباترین نوع کاغذ دیواری در ایران و جهان می باشد که طرفداران زیادی نیز پیدا کرده است. این نوع از کاغذ دیواری به خاطر نوع چاپ، از فاصله چند متری به صورت برجسته و سه بعدی دیده می شود که می تواند زیبایی خاصی به محل کار و زندگی شما بدهد. در کاغذ دیواری سه بعدی طرح و سایه ها به صورت کاملا خلاقانه رسم می شود که شما می توانید با استفاده از نورپردازی های اصولی، برجستگی کاغذ دیواری سه بعدی را واقعی تر جلوه دهید.

خرید کاغذ دیواری

حتما این سوال برای شما پیش آمده است که چه کاغذ دیواری برای اتاق شما مناسب است. باید خدمت شما عرض کنیم که خرید کاغذ دیواری کاملا سلیقه ای است و شما می توانید با توجه به سلیقه و علاقه خود، کاغذ دیواری مناسب را خریداری نمایید. در اکثر مواقع برای فضای خانه از رنگ و طرح های روشن و برای فضای کار از رنگ و طرح تیره استفاده می شود. همچنین اگر از لحاظ بودجه و هزینه مشکل ندارید می توانید کاغذ دیواری سه بعدی خریداری کنید تا فضایی متفاوت را تجربه کنید.

کاغذ دیواری مناسب

کاغذ دیواری مناسب

اطلاعات بیشتر: خرید پرده زبرا چاپی

نصب کاغذ دیواری

همان طور که اشاره کردیم نصب کاغذ دیواری نیاز به مهارت و تجربه فراوان دارد. افراد تازه کاری که این کار را انجام می دهند نمی توانند به خوبی از عهده انجام آن بر بیایند. پس در صورتی که حس می کنید به دکوراسیون داخلی خانه یا محل کار خود حساس هستید، حتما از فروشنده بخواهید یک فرد ماهر و با تجربه را برای نصب کاغذ دیواری اعزام کند.

چگونه کاغذ دیواری مناسب خریداری کنیم

مورد مهمی که باید به آن توجه کنید جنس کاغذ دیواری است. انواع مختلف کاغذ دیواری در بازار موجود است که با توجه به جنس و قیمت، دوام و ویژگی های متفاوتی دارند. به طور مثال نوع ارزان قیمت کاغذ دیواری قابل شستشو نیست و به طور متوسط یک سال دوام دارد. پس اگر شما تنوع طلب هستید و دوست دارید هر سال کاغذ دیواری اتاق خود را تغییر دهید می توانید از این نوع استفاده نمایید. مدل های دیگر که قیمت بالاتری دارند کاملا قابل شستشو هستند و بیش از 5 سال دوام دارند. این نوع کاغذ دیواری مناسب افرادی است که دوست دارند یکبار هزینه کرده و تا چندین سال خیالشان از بابت کاغذ دیواری منزل یا محل کار راحت باشد.

سخن پایانی

در هنگام خرید کاغذ دیواری باید موارد مختلفی را در نظر بگیریم. طرح، جنس، رنگ، قیمت کاغذ دیواری و … که تمامی این موارد با توجه به سلیقه و خواسته هر فرد متفاوت است. همیشه سعی کنید از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید تا دچار مشکل نشوید.

کاغذ دیواری 522

کاغذ دیواری 522

اطلاعات مهم: خرید پرده با طرح دلخواه

فهرست مطالب

مقالات مفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account