وبلاگ

1

اصول طلایی انتخاب پرده

اصول طلایی انتخاب پرده

برای آشنایی با اصول طلایی انتخاب پرده با ما همراه باشید. انتخاب پرده به عنوان مهمترین عنصر در طراحی دکوراسیون داخلی منزل که تمامی نگاه­ ها را در اولین لحظه ورود به منزل به خود جذب می­کند شناخته شده است و افراد در انتخاب پرده که در واقع برای تزئین پنجره ­ها که چشمان خانه می­باشند و زیبایی آنها در چشمگیر شدن فضای منزل بسیار تاثیرگذار است باید نهایت دقت را داشته باشند. با فروشگاه آنلاین خرید پرده همراه باشید.

نکاتی که در هنگام خرید پرده باید به آن توجه کرد:

قد پرده

قد پرده یکی از نکات قابل توجه و تاثیرگذار در می­باشد که در هنگام خرید باید به آن توجه بسیاری داشته باشید و متناسب با مکان مورد استفاده از پرده ­های بلند که قد آنها تا زمین کشیده می­شود و یا از پرده­ های کوتاه که قد آنها 20 تا 30 سانتی­متر پایین­تر از پنجره می­باشد استفاده کنید. برای مثال زمانی که شما می­خواهید برای اتاق نشیمن خود پرده انتخاب کنید بهتر است از پرده­ های با قد بلند که تا زمین کشیده می­شود استفاده کنید زیرا این پرده ­ها به اتاق نشیمن ماهیت رسمی و خاص اتاق نشیمن را می­دهد و طراحی و چیدمان این اتاق را بسیار زیبا­تر جلوه می­دهد.

اطلاعات بیشتر: خرید آنلاین پرده شید

رنگ پرده

رنگ پرده نیز یکی از اصول اساسی در دکوراسیون داخلی منزل می­باشد که افراد باید در هنگام انتخاب رنگ پرده به رنگ دیگر اجزای منزل مانند رنگ دیوار، رنگ مبلمان، فرش­ها و …. توجه کنند و سعی در این داشته باشند تا رنگ پرده را با محیط اطراف ست کنند. به عنوان مثال برای ست کردن رنگ پرده با دکوراسیون داخلی منزل می­توان از شیوه­ های زیر کمک گرفت:

  • انتخاب پرده همرنگ دیوار
  • انتخاب رنگ پرده دو تا 3 درجه روشن­تر از رنگ دیوار
  • استفاده کردن از رنگ­های مکمل در انتخاب پرده و دیگر اجزای منزل مثل مبل، فرش، کوسن­ها و ….
  • استفاده از رنگ­های خنثی در صورتی که بخواهیم دیگر اجزای منزل مثل مبلمان و فرش و…. بیشتر به چشم بیایند.

طرح پرده

اگر هنوز در انتخاب پرده طرح­دار و یا ساده مردد هستید می­توانید با نگاه کردن به محیط اطراف خود را­حت­تر تصمیم بگیرید به این صورت که در صورتی که دیوار­ها و یا مبلمان شما طرح خاصی ندارد و ساده هستند می­توانید از پرده ­های طرح­دار استفاده کنید و در صورتی که دیوارها و یا مبلمان شما طرح­دار می­باشند انتخاب کردن پرده­ های تک رنگ و ساده برای شما انتخاب مناسب­تری خواهد بود.

اطلاعات بیشتر: خرید پرده زبرا

جنس پارچه پرده

جنس پارچه نیز به دلایل میزان پوشیدگی و عبور نور، شیوه قرار گرفتن پرده و … نقش مهمی در دکوراسیون داخلی منزل ایفا می­کند که البته افراد با توجه به این دلایل و همچنین سلیقه خود می­توانند جنس­های مختلف را انتخاب کنند. از جمله اجناس پرطرفدار برای پرده می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پارچه voile: پارچه­ای نیمه شفاف و تورمانند می­باشد که صد در صد از پنبه می­باشد.
  • انواع تورها: کلاسیک­ترین و جذاب­ترین جنس برای پرده می­باشد که طرح و بافت متنوع دارند.
  • پارچه کتان: از جمله پرطرفدارترین اجناس پرده مورد استفاده در دکوراسیون داخلی منزل می­باشد که طرح، رنگ و ضخامت مختلفی دارند و از آنها می­توان در مکان­های مختلف منزل استفاده کرد.
  • پارچه ترکیبی: این پارچه ها به دلیل قیمت مناسب، دیر چروک شدن، شست و شوی راحت و وزن کم بسیار در بین افراد محبوب می­باشد.
فهرست مطالب

مقالات مفید

دکوراسیون منزل بازیگران, دکوراسیون منزل, دکوراسیون, تِیلور سوییفت, دکوراسیون منزل بازیگران تِیلور سوییفت, Taylor Swift
دکوراسیون منزل تیلور سوییفت

دکوراسیون منزل بازیگران تِیلور سوییفت تِیلور آلیسون سوییفت، خواننده و نوازنده ی مشهور آمریکایی زاده ی ۱۳ دسامبر ۱۹۸۹ می باشد . دکوراسیون منزل Taylor Swift

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account