وبلاگ

خرید کوسن,طرح کوسن,کوسن زیبا,مدل کوسن مبل,کوسن,کوسن فانتزی

انواع مدل کوسن مبل

گروه تولیدی شرکت فتودراپه : با فرا رسیدن ایام پایانی سال 1396 مقاله ای درباره راهنمای طرح و خرید کوسن به همراه تصاویر مدل کوسن مبل زیبا برای شما عزیزان فراهم کردیم تا با خریدی مناسب و دلنشین فضای مناسبی برای پذیرایی از میهمانانتان فراهم کرده باشید. برای خرید انواع پرده با ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید کوسن

با این که کوسن ها جزئی کوچک از مبلمان هستند ولی انتخاب مناسب مدل و طرح کوسن می تواند تغیری زیبا و چشمگیر در چیدمان منزل شما به وجود بیاورد ! 

نکته دیگر در رابطه با کوسن ها این است که بسیار مقرون به صرفه هستند و با اگر کمی ذوق و سلیقه داشته باشید می توانید در همه جای دکوراسیون منزلتان استفاده کنید حتی در دکوراسیون آشپزخانه !!!

بله درست متوجه شدید حتی در دکوراسیون آشپزخانه می توان از کوسن استفاده کرد ، بدین صورت که شما می توانید با وصل کردن کوسن به صندلی آشپزخانه خود هم جلوه ای زیبا بدهید و هم از تکیه گاهی نرم برخوردار شوید.

در ادامه با معرفی انواع کوسن و تصاویری زیبا از محصولات کوسن که توسط شرکت فتودراپه  تولید شده در خدمت شما عزیزان خواهیم بود

این نکته رو در نظر داشته باشید که شرکت فتودراپه کوسن ها را با تصاویر دلخواه شما عزیزان چاپ می کند و محصولات چاپی این شرکت از بالاترین کیفیت و بهترین قیمت برخوردار هستند.

انواع مدل کوسن مبل

کوسن مبل انواع مدل و سبک های مختلفی دارد که در زیر به آن اشاره می کنیم :

  1. کوسن های تخت که به انگلیسی Bed Cushion نیز می گویند.این مدل از کوسن ها نسب به کوسن های دیگه عرض کمتری دارند که به همین دلیل بیشتر در تخت ها و کاناپه ها استفاده می شوند.
  2. کوسن های لبه تیز که به انگلیسی knife-edge Cushion هم می گویند معروف ترین و پر انتخاب ترین نوع کوسن ها هستند که از ویژگی های آن می توان به دوخت راخت و تنوع بسیار بالای آن اشاره کرد.
  3. کوسن هایی به شکل پشتی که انگلیسی ان می شود The bolster Cushion. بگذارید کمی به قدیم برگردیم که پشتی های بزرگ رو یکی زیر و یکی پشت به دیوار می گذاشتند و امروزه از همین طرح استفاده می کنند ولی به جای پشتی از کوسن های مکعبی شکل با عرض و طول بیشتر استفاده می کنند که انصافا راحتی بیشتری نسب پشتی ها دارد.
  4. Round Cushion یا کوسن های گرد نوعی کوسن فانتزی هستند که که به شکل دایره می باشند و برای زیبایی بیشتر معمولا از اندازه های مختلف آن در دکوراسیون منزل و یا چیدمان آن استفاده می کنند.

این ها بیشترین مدل های کوسنی بودند که مورد استفاده قرار میگرند. این طور خدمتتون عرض کنم که هرکسی دستی در دوخت و دوز داشته باشد می تواند خودش نوعی کوسن تولید کرده و به دنیا متنوع کوسن ها اضافه کند ولی این 4 دسته انواع اصلی مدل کوسن مبل و منزل می باشند.

انواع طرح کوسن

انواع طرح کوسن هم مثل انواع مدل کوسن مبل تنوع زیادی دارند.یکی از انواع رایج طرح کوسن استفاده از تصاویر دلخواه است که بر روی پارچه کوسن چاپ می شود.نوع دیگر آن استفاده از پارچه های ساده و یا رنگی آن می باشد و نوع آخر هم استفاده از هنر دست برروی پارچه های کوسن است مثل گلدوزی و ….

تصاویر کوسن زیبا

برای دیدن نمونه کار های اجرا و چاپ شده توسط شرکت دکوراسیون فتودراپه می توانید در صفحه اصلی سایت در قسمت نمونه کار ها وارد نمونه کار کوسن چاپی یا کوسن فانتزی شده و از آن ها دیدن کنید.در زیر نمونه ای از تصاویر کوسن برای شما عزیزان فراهم کردیم.

” این مقاله در تاریخ 1397/12/20 توسط فتودراپه منتشر شده.”

خرید کوسن,طرح کوسن,کوسن زیبا,مدل کوسن مبل,کوسن,کوسن فانتزی

خرید کوسن,طرح کوسن,کوسن زیبا,مدل کوسن مبل,کوسن,کوسن فانتزی

خرید کوسن,طرح کوسن,کوسن زیبا,مدل کوسن مبل,کوسن,کوسن فانتزی خرید کوسن,طرح کوسن,کوسن زیبا,مدل کوسن مبل,کوسن,کوسن فانتزی خرید کوسن,طرح کوسن,کوسن زیبا,مدل کوسن مبل,کوسن,کوسن فانتزی خرید کوسن,طرح کوسن,کوسن زیبا,مدل کوسن مبل,کوسن,کوسن فانتزی

 

 

فهرست مطالب

مقالات مفید

دکوراسیون منزل بازیگران, دکوراسیون منزل, دکوراسیون, سلنا گومز, Selena Marie Gomez
دکوراسیون منزل سلنا گومز خواننده

دکوراسیون منزل بازیگران سلنا گومز خواننده مشهور سلنا گومز Selena Marie Gomez ،متولد ۲۲ جولای ۱۹۹۲ بازیگر و خواننده مشهور آمریکایی دکوراسیون منزل سلنا گومز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account