وبلاگ

پرده زبرا 564165441687

تور و تصویر دو شگفتی در پرده زبرا

تور و تصویر دو شگفتی در پرده زبرا

اگر بخواهیم از ترکیب و تلفیق سخن به میان آوریم بی شک یاد پرده های زبرا می افتیم که تور و تصویر با هم ترکیب شده و همخوانی بسیار زیبایی در پرده زبرا مشاهده می کنیم.

جنگ بین تور و تصویر در پرده زبرا

تور با ظرافت و لطافت خاصی در لابه لای تصویر در پرده زبرا، نقش نمایی می کند و در پی اثبات زیبایی خودش است و تصویر موجود روی پرده هم برای اینکه در برابر تور بتواند خودی نشان دهد با جلوه های بصری عمیقی مخاطب را به سمت خودش می کشاند. و جنگی بین تور و تصویر رخ می دهد، تور با ظرافتش و تصویر با جلوه های هنری ویژه اش زیبایی دوچندانی به پنجره بخشیده اند. برنده میدان بین این دو عنصر زیبا در پرده زبرا چه کسی است!!

تصاویر زیبا در تاروپود پرده زبرا

تور و تصویر در پی رقابت تنگاتنگی که دارند تا که خودشان غالب باشند و محصور کننده به حساب بیایند، اما در پشت صحنه با هم جلوه زیبایی را ایجاد کردند به گونه ای که زینت بخش پنجره ها شده اند.

تصاویری دلخواه را نیز می توان روی پرده نظاره کرد، تصویری از طبیعت بکر تا آثار هنری بی همتا، شاید هم تصویری انیمیشنی برای اتاق کودک تا بتوان با نظاره کردن تصویربه اعماق آن سفر کرد.

علاوه بر جنگی که بین تور و تصویر در پرده زبرا است، پرده زبرا با خورشید هم سرجنگ دارد چرا که مانع از تابش مستقیم نورخورشید به منزل می شود اما با این حال باریکه های نور را مانند سربازانی به اسارت گرفته و آن ها را در فضای خانه زندانی می کند.

اطلاعات بیشتر: خرید پرده بامبو

دوستی زبرا با دکوراسیون

بعد از این همه ناسازگاری، پرده زبرایی با دکوراسیون همخوان است و هارمونی دارد.

تصویرهای بی نظیر در پرده زبرا با دکوراسیون منزل همخوانی شدیدی دارد به گونه ای که فضای بی نظیری را خلق می کند. تنوع در طرح و رنگ پرده زبرا باعث می شود با هر طیف رنگی در دکوراسیون منزل هارمونی پیدا کند.

پرده های زبرا برای منازل با فضای کوچک بسیارانتخابی هوشمندانه است چرا که فضای زیادی اشغال نمی کند و تمام زیبایی و هنر خودش را در قاب پنجره به نمایش می گذارد.

پرده زبرا با کیفیت بالای چاپ و ظرافت تورهای به کار رفته و قیمت مناسب می تواند زینت بخش فضای دکوراسیون منازل باشد. برای خرید پرده تصویری به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید.

فهرست مطالب

مقالات مفید

آشنایی کامل با فرش بامبو

فرش بامبو چیست؟ یکی از زیباترین و پرطرفدارترین نوع فرش مربوط به فرش بامبو حصیری است که امروز در بسیاری از

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account