وبلاگ

پرده

چگونه با پرده جلوی نورهای مزاحم را بگیریم؟

چگونه با پرده جلوی نورهای مزاحم را بگیریم؟

این مقاله به بررسی “چگونه با پرده جلوی نورهای مزاحم را بگیریم؟” می پردازد. برخی از افراد از ورود نورهای مزاحم به داخل اتاق خواب و یا خانه اذیت می شوند و اصولا به دنبال آن هستند تا در هر مکانی تاریک ترین اتاق و فضا را برای استراحت خود انتخاب کنند. راه های بسیاری وجود دارد تا از ورود این نورهای مزاحم جلوگیری کنید. یکی از این راه ها نصب پرده های مناسب می باشد. پرده از دیر باز یکی از وسایلی بوده است که در دکوراسیون منزل به کار می رفته  و نقش بسیار موثری در زیبایی فضا داشته است. برای خرید پرده می توانید از منوی بالا اقدام کنید.

ویژگی انواع پرده‌ ها

همانطور که پیش تر ذکر شد پرده یکی از وسایلی می باشد که به وسیله آن می توان جلوگیری از نورهای مزاحم کرد. برای این کار بهتر است تا در پشت پرده  یک پارچه تیره و یا پارچه ای ضخیم قرار دهید تا از ورود نور جلوگیری کند. شما می توانید از پرده های شفاف و تیره در کنار هم استفاده کنید تا براساس نیازتان فضای تاریک و یا روشن ایجاد نمایید. برای مثال  پارچه ضخیم زیر پرده را کنار بزنید و از تور روی آن استفاده کنید. در اتاق خواب می توانید یک پرده تیره از کف تا سقف نصب کنید. این کار فضایی کاملا تیره را ایجاد می کند و در فضای اتاق خواب می توانید بدون نورهای مزاحم خواب راحتی داشته باشید.

اطلاعات بیشتر: قیمت پرده بامبو

ویژگی پرده های شید تیره

پرده های شید تیره یکی از راه های ارزان جهت جلوگیری از ورود نورهای مزاحم می باشند. اگر در فضای اتاق خود به دنبال تاریکی بیشتر هستید بهتر است شیدها را در سرتاسر پنجره نصب کنید. با این روش نور حتی به مقدار کم هم وارد فضای شما نمی شود. شیدهای چاپی دارای ظاهر جذابی نیز هستند ، توصیه ی ما این است که در دیوار بالای پنجره یک فرورفتگی ایجاد کنید تا زمانی که به پرده شید احتیاج نداشتید آن را داخل فرورفتگی پنهان کنید. گاهی کمپانی ها شیدها را به صورت جفت می فروشند. بدین صورت که یکی از آن ها جنبه ی تزئینی دارد و دیگری تیره است و در پشت پرده نصب می شود و از ورود نور جلوگیری می کند.

ویژگی پرده های شید رومن

اگر علاقه به شیدهای رومن دارید حتما از نوع تیره آن استفاده کنید. با شیدهای کرکره ای می توان میزان نور ورودی به فضا را کاهش داد. کرکره هایی با جنس آلومینیوم بهتر از کرکره های وینیلی هستند و حتی میزان نور نفوذی را کاهش می دهند. سعی کنید از شید هایی استفاده کنید که نوارهای پهن تری داشته باشد زیرا نوار های پهن میزان نور ورودی به فضا را کاهش می دهند.

ویژگی پرده های شید روزنه‌ دار

برخی افراد از شیدهای رول شده خوششان نمی آید بنابراین توصیه ما این است که از شید های روزنه دار تیره استفاده کنند.  این نوع از شیدها در درون یک کانال پایین و بالا می رود.

ویژگی پرده های کرکره‌ای

پنجره هایی وجود دارند که مانند پرده های کرکره ای عمل می کنند. این پنجره ها نور را به داخل فضا نفوذ می دهند. برای این که میزان نور وارد شده به فضا را کاهش دهید بهتر است از نوارهای 14 سانتی متری به جای نوارهای 7 سانتی متری استفاده کنید.

فهرست مطالب

مقالات مفید

کالای خواب مدرن, طراحی کالای خواب, بررسی کالای خواب, کالای خواب عروس, کالای خواب جهیزیه, رو تختی عروس, روتختی جهیزیه, سرویس رو تختی, کالای خواب,
کالای خواب و زندگی مدرن

کالای خواب چیست؟ به مهمترین عناصری که در اتاق خواب مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد اعم از پتو, لحاف, بالش, روتختی و تشک ,کالای خواب گفته می‌شود. از آنجایی که در زندگی ماشینی امروز کمی وقت استراحت تنگ تر شده است. از این رو با بالا بردن سطح کیفی کالای خواب می توانید زمان کمی را تا حد بسیاری جبران کنید و آن راهکار مهم جزء بالا بردن سطح کیفی کالای خواب نمی باشد.

گچبری سقف پذیرایی در دکوراسیون,گچبری سقف,گچبری سقف پذیرایی,طراحی دکوراسیون داخلی منزل,دکوراسیون داخلی منزل
گچبری سقف پذیرایی در طراحی دکوراسیون داخلی

مجموعه دکوراسیون داخل منزل فتودراپه در مقاله گچبری سقف پذیرایی در طراحی دکوراسیون داخلی منزل به بررسی انجام گچبری با استفاده از طرح های مختلف بر روی سقف میتوند آثاری زیبا بجا بگذارد.متناسب بودن لوسترهای استفاده شده در سقف باعث زیبایی بیش از حد آن خواهد شد.

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account