وبلاگ

پرده حصیری تصویری 6205616365

غوغای پرده حصیری تصویری در منزل

غوغای پرده حصیری تصویری در منزل

در هیاهوی رنگ و نقش فراوان دنیای پرده های تصویری همچنان زیبا و باوقار زینت بخش منزل می باشد. حصیرهای به کار رفته در پرده کرکره حصیری حس خوب طبیعت و گذشته  را به یاد می آورد. حصیرهایی که در پنجره اتاق کودکیمان با نسیم بازی می کرد و با نورخورشید رقصی زیبا را به نمایش می گذاشت.

پرده حصیری تصویری، همان حصیر است با همان سادگی و زیبایی بی نظیرش، اما اکنون با اضافه کردن تصویر به خودش به پنجره، بیش از پیش زیبایی می بخشد. تصاویری در تاروپود حصیری که حس ناب اصالت را دارد چه غوغایی در دکوراسیون به پا می کند. دست را روی پرده حصیری می کشیم و آن ما را سفری به گذشته می برد و حس و حال فوق العاده خوبی را با خود به ارمغان می آورد.

حس خوب خنکی با مدل پرده حصیری

این نوع پرده، با نی های درونش رنگ بازی زیبایی با خورشید انجام می دهد و باریکه های نور خورشید را در سراسر منزل پدیدار می کند و مانع از ورود گرمای سوزان خورشید به منزل می شود و منزل را به دلیل خاصیت جادویی بامبو یا نی ها، خنک نگه می دارد.

اگر بخواهیم پرده زیبا به منزل اضافه کنیم که هم زینت بخش دکوراسیون منزل باشد و هم تلالوهای خورشید را روی دکوراسیون منزل پراکنده کند و حس خنکی را به فضای دکوراسیون هدیه دهد، انتخاب ما پرده حصیری تصویری است. پرده حصیری تصویری با ماندگاری بالا نی های پر از داستانش و سادگی نابی که به همراه دارد قیمت مناسبی را هم به شما پیشنهاد می کند تا از وجود چنیین عنصر تزئینی زیبایی در منزل برخوردار باشید.

اطلاعات بیشتر: خرید پرده زبرا تصویری

کاربرد پرده حصیری در دکوراسیون منزل

  • در اتاق نشیمن با پرده حصیری می توان فضایی برای گپ دوستانه فراهم کرد.
  • در اتاق کودک از چنین پدیده زیبایی غافل نشوید و با چاپ تصویری زیبا روی پرده حصیری، حس نابی را در اتاق کودک خلق کنید.
  • در آشپزخانه، پرده حصیری تصویری بی شک انتخاب مناسبی است چرا که به دلیل نی های پرآوازه اش، با گرد و غبار دشمن است و اجازه نمی دهد لکه ها روی آن، طنازی کنند.

برای خرید انواع پرده تصویری با طرح دلخواه شما روی انواع پرده ها با قیمت مناسب و بدون واسطه با فروشگاه فتودراپه تماس بگیرید.

فهرست مطالب

مقالات مفید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account