وبلاگ

2

با پرده های زبرا دکوراسیون منزلتان را به روز کنید

با پرده های زبرا دکوراسیون منزلتان را به روز کنید

امروزه پرده های زبرا با توجه به مدرن بودن و داشتن طرح های جدید جای پرده های کرکره ای و قدیمی را گرفته است. با پرده های زبرا می توانید به آسانی دکوراسیون منزلتان را به روز و زیبا نمایید.

این پرده ها با طرح  بدیع خود باعث می شوند تا منزل و محیط کاری شما دارای طراوت و زیبایی شود. این پرده با نام پرده دوبل نیز شناخته می شود. این پارچه از تور و پارچه ساخته شده است. تور و پارچه در این نوع پرده به صورت راه راه عمودی و افقی در کنار هم قرار به کار رفته است که بستگی به سلیقه شما دارد که راه راه عمودی بخواهید یا افقی. پرده های زبرا امکان تنطیم نور را فراهم می کنند. غلتک موجود در کنار پرده های زبرا جهت تنظیم نور می باشد. بهترین مکان برای به کار بردن این نوع پرده ها آشپزخانه می باشد. در طراحی این نوع پرده ها از دو لایه پارچه لنین استفاده شده است. برای خرید پرده به صفحه اصلی فروشگاه فتودراپه مراجعه کنید. 

جدید ترین طرح های پرده زبرا برای دکوراسیون

پرده ها از دیرباز تاکنون نقش اساسی و تعیین کننده در طراحی دکوراسیون داخلی دارند. این پرده ها به علت داشتن طرح های زیبا و متنوع به راحتی جای پرده های معمولی و قدیمی را گرفته اند.

در انتخاب و خرید پرده قبل از هر چیزی به سلایق و سبک دکوراسیون منزل خود رجوع کنید تا بدانید از چه سبک هایی خوشتان می آید، سپس پرده ای با طرح و رنگ دلخواه انتخاب نمایید. پرده های زبرا بسیار مدرن و انعطاف پذیر می باشند و به راحتی جا به جا می شوند. اگر بخواهیم از کیفیت این پرده ها سخن بگوییم باید بگوییم که از کیفیت خوبی برخوردار هستند. این پرده ها برای تمام نقاط منزل از آشپزخانه گرفته تا اتاق خواب و حتی نشیمن مناسب می باشند.

عوامل مهم در انتخاب پرده زبرا

برای این که دکوراسیون منزل شما با پرده زبرا جذاب تر شود ما به شما پیشنهاد می کنیم که قبل از انتخاب، موارد زیر را رعایت نمایید.

1- در هنگام انتخاب پرده های زبرای طرح دار به فضای خود دقت کنید تا طرح های پرده باعث شلوغ نشان دادن فضا نشوند.

2- به نورگیر بودن و یا نبودن فضا توجه نمایید.

2- ابعاد فضایی که می خواهید پرده را برای آن انتخاب کنید را در نظر بگیرید اگر فضای شما کوچک است، از پرده هایی با طرح های ساده و روشن استفاده نمایید.

3- به رنگ مبلمان و دکوراسیون به کار رفته در فضای خود دقت کنید

پرده زبرا برای دکوراسیون اتاق خواب و پذیرایی

در  دکوراسیون اتاق خواب بهتر است از پرده های زبرا با طرح های ساده استفاده نمایید. این پرده ها با توجه به رنگ بندی های متنوع خود مناسب هر فضایی می باشند اما نکته قابل اهمیت اینجاست که رنگ و طرح این پرده ها باید مطابق با سلیقه و دکوراسیون منزل باشد. لازم به ذکر است که اگر دکوراسیون منزل شما به سبک کلاسیک باشد بهتر است از این نوع پرده استفاده ننمایید. در منزل هایی با دکوراسیون کلاسیک بهتر است از پرده های والان و توری استفاده شود.

اطلاعات بیشتر: خرید پرده سان اسکرین

فهرست مطالب

مقالات مفید

خرید اینترنتی روتختی دخترانه,نکات مفهوم رنگ های روتختی دخترانه,کالای خواب,روتختی,روتختی یک نفره,کالای خواب یک نفره
راهنمای چیدمان اتاق خواب دخترانه

فتودراپه : در مقاله خرید اینترنتی روتختی دخترانه به همراه نکات مفهوم رنگ های روتختی دخترانه به شما عزیزان توضیحاتی می دهیم که در انتخاب روتختی مناسب و رنگ آن دقت داشته باشید که میتواند در روحیه فرزندان شما خصوصا فرزندان دختر شما تاثیر مثبت یا منفی داشته باشد.

کابینت آشپزخانه,دکوراسیون آشپزخانه,طراحی داخلی,چیدمان منزل,کابینت ام دی اف,تزیین خانه,مدل کابینت آشپزخانه,مدل کابینت آشپزخانه جدید,طراحی داخلی ساختمان,دکوراسیو ن داخلی طراحی آشپزخانه در سال 2018
دکوراسیون داخلی طراحی آشپزخانه در سال 2018

دکوراسیون داخلی طراحی آشپزخانه در سال 2018 : طراحی هر اشپزخانه بستگی به داشتن هزینه،میزان فضای در دسترس.وسلیقه دارد.وعامل مهم دیگر در طرح اشپزخانه بستگی به نوع اشپزخانه دارد.مثلا اشپزخانه یک اداره.یک رستوران.یک خانه با هم متفاوت هستند.وحتی طرح اشپزخانه از کشوری با کشور دیگر ممکن است متفاوت باشد.

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account