وبلاگ

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری کرم رنگ و ترکیب آن با عناصر دیگر

کاغذ دیواری کرم رنگ و ترکیب آن با عناصر دیگر

رنگ ها تاثیر بسزایی بر روی روحیه افراد می گذارند و هر رنگی ارتعاشات مخصوص به خود را دارد که این ارتعاشات می توانند تاثیر مثبت و یا منفی بر روی جسم و روان انسان ها بگذارند. روانشناسان توصیه می کنند که در طراحی دکوراسیون و انتخاب رنگ دقت کنید تا فضایی آرام، گرم و صمیمی ایجاد شود. کاغذ دیواری

کاغذ دیواری ها تاثیر بسزایی در زیبایی دکوراسیون داخلی منزل و محیط کار دارند و جالب است بدانید که دارای رنگ ها و طرح های متنوعی نیز می باشد. کرم از جمله رنگ هایی است که طرفداران بسیاری دارد. کاغذ دیواری هایی که به رنگ کرم هستند جزو کاغذ دیواری های روشن محسوب می شوند که به بازتر شدن و روشن تر شدن فضا کمک فراوانی می کنند.

اطلاعات بيشتر: خريد آنلاين انواع پرده

 

کاغذ دیواری کرم رنگ

رنگ کرم کاغذ دیواری

رنگ کرم از طیف رنگ های روشن محسوب می شود و از ترکیب رنگ های قرمز، آبی، زرد و مقدار زیادی سفید بدست می آید. این رنگ قابلیت ترکیب با رنگ های بسیاری را دارد و به همین دلیل بین مردم محبوب شده است. برای ست کردن این رنگ باید بسیار توجه و دقت شود تا افراط و تفریط بیجا در استفاده از رنگ کرم خودداری شود.

تاثیر رنگ کرم بر روح و روان انسان

همانطور که ذکر شد رنگ کرم از ترکیب چندین رنگ بوجود آمده است که در میان این رنگ ها سفید و زرد نقش بیشتری دارند و از تاثیر بیشتری برخوردار هستند. بنابراین تاثیر رنگ کرم بیشتر به دلیل این دو رنگ می باشد. این رنگ کاغذ دیواری باعث ایجاد حس آرامش می شود. کاغذ دیواری هایی با رنگ کرم اصولا فضا را روشن، بزرگ و گرم نشان می دهند. رنگ سفید به کار رفته شده در رنگ کرم نشانه پاکی می باشد، به عبارتی استفاده از این رنگ کاغذ دیواری باعث می شود تا از نظر روانی و معنوی تاثیر بسیار خوبی داشته باشد.

مزایای استفاده از کاغذ دیواری کرم رنگ

از مزایای این رنگ کاغذ دیواری فتودراپه می توان به بزرگ تر نشان دادن فضا اشاره کرد. اگر منزل شما کوچک است بهتر است از رنگ های روشن برای بزرگ تر نشان داده شدن فضا استفاده کنید. رنگ کرم به روشن تر شدن فضا کمک می کند، بنابراین نور کمتری مصرف می شود و هزینه ها تا حدودی کاهش می یابند. از دیگر مزایای استفاده از این رنگ کاغذ دیواری می توان به تنوع مدل های آن ها اشاره کرد که دارای طرح های کلاسیک، مدرن و… می باشند که باید بر اساس دکوراسیون منزلتان انتخاب شوند

اطلاعت مرتبط: خرید آسمان مجازی

استفاده از رنگ های مکمل در کنار رنگ کرم

رنگ های بسیار زیادی با رنگ کرم همخوانی دارند و ترکیب جالبی را ایجاد می کنند. شما می توانید بر اساس سلیقه و دکوراسیون منزلتان از انواع رنگ ها در کنار کرم استفاده کنید. با ماه همراه باشید تا شما را با جالب ترین ترکیب ها آشنا کنیم.

ترکیب رنگ کرم و آبی

رنگ آبی نیز از جمله رنگ های روشن می باشد که با رنگ کرم رابطه خوبی دارد. بهتر است اگر می خواهید در کنار رنگ کرم از آبی استفاده کنید، فیروزه ای را انتخاب کنید.

ترکیب کرم و بنفش

رنگ بنفش از ترکیب رنگ آبی و قرمز ایجاد شده است که جزو رنگ های شاد است و هیجانات افراد را بیشتر تحریک می کند. برای ایجاد تعادل می توان این رنگ را در کنار کاغذ دیواری کرم استفاده کرد.

ترکیب کرم و صورتی

رنگ صورتی جزو رنگ های مورد علاقه دختران می باشد. بنابراین اگر قصد دارید تا از کاغذ دیواری کرم در اتاق خود استفاده کنید بهتر است پرده های اتاقتان را به رنگ صورتی انتخاب کنید.

محصولات ديگر فتودراپه : پوسترهای ديواری – ديوارپوش – پرده کرکره ایپرده زبرا و …

فهرست مطالب

مقالات مفید

خرید کوسن,طرح کوسن,کوسن زیبا,مدل کوسن مبل,کوسن,کوسن فانتزی
انواع مدل کوسن مبل

با فرا رسیدن ایام پایانی سال 1396 مقاله ای درباره راهنمای طرح و خرید کوسن به همراه تصاویر مدل کوسن مبل زیبا برای شما عزیزان فراهم کردیم تا با خریدی …

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account