وبلاگ

پرده شید

راهنمای انتخاب پرده شید برای اتاق خواب

راهنمای انتخاب پرده شید برای اتاق خواب

امروزه استفاده از پرده شید در بین افراد بسیار پرطرفدار شده است زیرا این مدل از پرده ­ها را می­توان در همه مکان­های منزل از جمله اتاق خواب، آشپزخانه و … استفاده کرد و به دلیل تنوع داشتن در طرح و رنگ به راحتی با هر نوع دکوراسیون هم­خوانی پیدا می­کنند و اين ويژگي ها سبب افزايش خريد پرده شيد شده است. با فتودراپه فروشگاه آنلاین پرده همراه باشید.

این پرده ­ها که نام آنها برگرفته از کلمه انگلیسی به معنای سایه می­باشد از یک تکه پارچه با جنس­های مختلف کتان، پنبه، ابریشم و پلی استر و … تولید می­شود که مکانیزم و عملکرد آن به این صورت می­باشد که در حول یک محور به سمت بالا و پایین حرکت می­کند و دارای مدل­های مختلفی مانند شید رول، شید بالونی، شید رومی و … می­باشند. این پرده ها به خاطر تنوع در طرح و رنگ و همچنین مزیت­ها و ویژگی­هایی که در زیر به آنها اشاره می­کنیم امروزه استفاده از آنها به عنوان پرده اتاق خواب بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است.

اطلاعات بیشتر: خرید پرده سان اسکرین

مزایای پرده شید برای اتاق خواب

قابلیت تنظیم نور فضای داخلی اتاق خواب

همان طور که می­دانید اتاق خواب یکی از مکان­ هایی می­باشد که افراد بیشتر وقت خود را در آن جا می­گذرانند و باید در طول روز از مقدار نور مناسبی جهت انجام فعالیت­ های روزانه نظیر مطالعه کردن و کارهای مختلف دیگر برخوردار باشد که پرده شید به خوبی قابلیت تنظیم نور ورودی اتاق خواب را دارا می­باشد و افراد می­توانند با بالا و پایین کشیدن و تنظیم پرده، میزان نور ورودی به اتاق خواب را به میزان دلخواه خود تنظیم کنند.

حفظ حریم خصوصی

حفظ حریم شخصی و دید نداشتن افراد بیرون به اتاق خواب یکی از ویژگی­هایی می­باشد که بسیار مورد توجه ایرانیان می­باشد که با استفاده از پرده شید به خوبی می­توانند حس امنیت و آرامش را در اتاق خواب خود تامین کنند زیرا فوم استفاده شده در پشت این پرده به نحوی می­باشد که قابلیت عبور نور از آن وجود ندارد و افراد با کشیدن این فوم می­توانند مانع از دید داشتن افراد از بیرون منزل به اتاق خواب شوند.

قابلیت نصب و کاربرد سریع و آسان

پرده شید بر خلاف پرده­های تجملاتی و پر زرق و برق قابلیت نصب آسان و سریعی دارند و افراد می­توانند بعد از نصب برای هدایت کردن این پرده به سمت بالا و پایین به دو شیوه دستی و یا با ریموت کنترل این کار را انجام دهند, بهترين دليل براي خريد پرده شيد اين قابليت مي باشد.

قابلیت چاپ تصاویر دلخواه

قابلیت چاپ تصاویر متنوع یکی دیگر از ویژگی­های منحصر به فرد این پرده می­باشد که افراد را ترغیب به استفاده از آن برای اتاق خواب می­کند به این صورت که افراد می­توانند در دو طرف این پرده تصاویر دلخواه خود را چاپ کنند و بدین وسیله فضایی متفاوت در اتاق خواب خود ایجاد کنند.

اطلاعات مفید: خرید پرده زبرا

هماهنگی با هر نوع دکوراسیونی

پرده شید دارای طرح و رنگ­های متفاوت و گوناگونی می­باشند که از این نظر باعث شده است تا افراد در هنگام انتخاب پرده برای اتاق خواب خود گزینه ­های بیشتری داشته باشند و بتوانند در هنگام خريد پرده شيد طرح و رنگ متناسب با دکوراسیون و فضای اتاق خود را انتخاب کنند.

فهرست مطالب

مقالات مفید

کالای خواب مدرن, طراحی کالای خواب, بررسی کالای خواب, کالای خواب عروس, کالای خواب جهیزیه, رو تختی عروس, روتختی جهیزیه, سرویس رو تختی, کالای خواب,
کالای خواب و زندگی مدرن

کالای خواب چیست؟ به مهمترین عناصری که در اتاق خواب مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد اعم از پتو, لحاف, بالش, روتختی و تشک ,کالای خواب گفته می‌شود. از آنجایی که در زندگی ماشینی امروز کمی وقت استراحت تنگ تر شده است. از این رو با بالا بردن سطح کیفی کالای خواب می توانید زمان کمی را تا حد بسیاری جبران کنید و آن راهکار مهم جزء بالا بردن سطح کیفی کالای خواب نمی باشد.

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account