وبلاگ

کاغذ دیواری طرح گل

راهنمای خرید پوستر دیواری

راهنمای خرید پوستر دیواری

معمولا با پیشرفت عناصر دکوراسیون در طرح ها و مدل های مختلف همه ی ما دنبال این موضوع هستم که با بکارگیری این عناصر دکوری زیبا و لوکس خلق کنیم یکی از مهمترین گزینه هایی در این زیبایی دکور تاثیر بسزایی دارد پوستر دیواری می باشد و تنوع طرح بالای پوستر دیواری امروزه انتخاب آن را آسان کرده است و بنا به جلوه بسیار خوبی که به دکوراسیون می دهد امروزه از محبوبیت خاصی برخوردار است و یکی از گزینه های کلیدی است که طراحان دکوراسیون  از آن برای جلوه دادن به فضا های مختلف  بکار می برند. در این مطلب قصد داریم شما را با راهنمای خرید پوستر دیواری آشنا کنیم و کمک کنیم در انتخاب پوستر دیواری و بکار گرفتن آن برای دکوراسیون بهترین عملکرد را داشته باشید و نکته مهمی وجود دارد اینکه همیشه در انتخاب کالاها  و عناصر دکوراسیون حتما از سلیقه و ذوق هنری خود استفاده کنید و بهترین انتخاب ها با بکار گرفتن سلیقه و خلاقیت میسر خواهد بود. برای خرید پرده در طرح دلخواه می توانید با فروشگاه ما در تماس باشید.

خرید پوستر دیواری

راهنمای انتخاب پوستر دیواری

در هنگام خرید پوستر دیواری چه نکاتی را باید مد نظر قرار داد؟  این سوالی است که اغلب دوستان برای خرید پوستر دیواری از ما میپرسند اول نکته ای که باید به آن توجه کرد جنس پوستر دیواری است و اینکه جنس پوستر دیواری از مقاومت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار باشد بسیار  اهمیت بالایی دارد نکته مهم اینکه اغلب این پوستر دیواری ها را روی چند جنس کاغذ که با توجه به سلیقه و سفارش خود مشتری است چاپ و تولید می‌کنند اول مورد مربوط به کاغذ شنی است که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار می باشد این گزینه بافتی شبیه شن ریزه دارد که باعث می شود طرح چاپ شده روی آن جلوه طبیعی تری به خود بگیرد مورد دوم کاغذ چرمی است که بسیار جذاب و با  دوام می باشد  و به سبب بافت چرمی که دارد  باعث براق و زنده به نمایش درآمدن طرح چاپی می‌شود از این مدل امروزه استفاده زیادی می شود. کاغذ فیبردار نیز مورد دیگر است و از مشخصه های آن اینکه  بافت نیمه ماتی دارد که نصب پوستر را نسبت به کاغذهای دیگر آسان‌تر می‌کند.

مورد بعد برای راهنمای خرید پوستر دیواری طرح چاپ شده روی پوستر دیواری می باشد که از اهمیت ویژه ای برخوردار است و معمولا اگر جنس  پوستر دیواری بسیار مرغوب باشد ولی طرح چاپ شده روی آن زیبایی چندانی نداشته باشد در سبد انتخاب قرار نمی گیرد بطور مثال یکی از بهترین مدل های پوستر دیواری که ما به شما معرفی می کنیم ، پوستر دیواری سه بعدی است که می تواند  با اجرای اصولی دکوراسیون منزل شما را بسیار مجلل و شکیل نشان دهد و این مدل از پوستر دیواری  دارای طرح های متنوعی از جمله  پوستر دیواری طبیعت ، پوستر دیواری اسپرت و…. می باشد و ما این اطمینان را به شما می دهیم که در هر فضایی که از پوستر دیواری سه بعدی استفاده کنید جذابیت و گیرایی  را برای فضا ایجاد کرده اید و بیشتر طرح ها وقتی در دکور نصب می شوند با یک نورپردازی  اصولی و درست چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کنند. مورد مهم تری که در راهنمای خرید پوستر دیواری باید آن را مد نظر قرارداد استفاده از طرح های سفارشی است معمولا بیشتر افراد دوست دارند که  طرح پوستر دیواری که بکار می برند در دکوراسیون های دیگر وجود نداشته باشید و اینجاست که ما به شما  پوستر دیواری سفارشی را معرفی می کنیم و شما می توانید  از هر طرح دلخواه خود برای چاپ استفاده کنید و دکور خود را خاص و منحصر به فرد نشان دهید.

مدل جدیدتری از کاغذ نیز وجود دارد به نام کاغذ nonwoven که کاملاً صاف و بدون بافت است که باغث می‌شود طرح کاملاً صاف و براق جلوه کند. جنس این مدل کاغذ از قیمت بالاتری هم برخوردار است.

قیمت پوستر دیواری مورد دیگری است که باید به آن توجه کرد و طبق معمول هر پوستر دیواری که از جنس و کیفیت بهتری برخوردار باشد معمولا نسبت به سایر مدل هایی که این مزیت را ندارند ،قیمت بالاتری دارند  و معمولا  از جمله عواملی که در قیمت پوستر دیواری تاثیر دارند می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

ــ جنس پوستر دیواری

ــ ضخامت پوستر دیواری(نازک، متوسط، ضخیم)

ِــ مدل پوستر دیواری ( ساده، طرح دار ، سه بعدی)

ِــ سایز پوستر دیواری (متناسب با سطوح)

ــ متریال مورد استفاده برای چسباندن پوستر دیواری (پاستل،فیبر،چرم )

خرید پوستر دیواری

نصب پوستر دیواری

خیلی از کارها بصورت چشمی وقتی به آن نگاه کنید آسان به نظر می رسد ولی این به معنای  تجربه و تخصص نیست و اصولا در کاری که تجربه کافی وجود ندارد نباید وارد شد و نصب پوستر دیواری نیاز به تجربه و تخصص دارد و اگر بدون تجربه قبلی اقدام به نصب پوستر داری کنید احتمال اینکه در عین حالی که در زیبایی پوستر دیواری نقص وارد کنید بالا است و گاهی  استفاده از مواد شیمیایی و بعضی از متریال های نامناسب در حین نصب، به ساختار پوستر دیواری آسیب  جبران ناپذیری وارد می کند و شما می تواند با مشورت با کارشناسان مجرب در زمینه چاپ و نصب پوستر دیواری ، کار را به کاردان بسپارید.

از شما  دعوت می شود که برای راهنمای خرید پوستر دیواری در طرح های جدید و حتی طرح های سفارشی  بصورت اینترنتی به سایت فتودراپه مراجعه کنید و با قیمت مناسب و با کیفیت و ظرافت بسیار بالا طرح دلخواه خود را سفارش و دریافت نمایید و از مزیت های خرید در این شرکت گارانتی محصول بسیار مطلوب و خدمات پس از فروش می باشد و شما می توانید خرید بسیار رضایت مند خود را با ما تجربه نمایید و شرکت فتودراپه یکی از بهترین و مجرب ترین شرکت ها در زمینه دکوراسیون منزل می باشد و  از محصولات که می توانید در این شرکت برای جذابیت دکور خود استفاده کنید:

ــ پرده ( پرده شید رول، پرده کرکره ای و..)

ــ فرش ( فرش چرم ، فرش پوست و..)

ــ پوستر دیواری ( در مدل های مختلف سه بعدی ، طرح دار، ساده و..)

ــ کاغذ دیواری

ــ و … اشاره کرد.

فهرست مطالب

مقالات مفید

مهمترین عضو اتاق خواب
پرده مهمترین عضو اتاق خواب

پرده مهمترین عضو اتاق خواب اتاق‌خواب یکی از فضاهای بسیار مهم در دکوراسیون داخلی به شمار می‌رود و بخش قابل‌توجهی

کاغذ دیواری,کاغذ دیواری سه بعدی,کاغذ دیواری سه بعدی چاپی,پوستر کاغذ دیواری سه بعدی طرح دار,خرید کاغذ دیواری سه بعدی,خرید کاغذ دیواری سه بعدی
کاغذ دیواری سه بعدی برای تزیین دکوراسیون داخلی

خرید کاغذ دیواری سه بعدی برای تزیین دکوراسیون داخلی منزل 2018 :  امروزه استفاده از کاغذ دیواری در دکوراسیون منازل بسیار مرسوم شده است. به همین دلیل نیز تنوع در طرح و رنگ های کاغذ دیواری نیز زیاد شده و گزینه های انتخاب زیاد است به همین دلیل است که قبل از انتخاب کاغذ دیواری حتما باید به نکاتی توجه کنید.

انتخاب کوسن مبل,کوسن مبل,نکاتی درباره خرید کوسن,خرید کوسن,مبلمان منزل,کوسن
انتخاب کوسن مبل برای مبلمان منزل

فتودراپه : در مقاله انتخاب کوسن مبل برای مبلمان منزل و نکاتی درباره خرید کوسن به نکاتی کاربردی در باره کوسن یا بالشتک مبل می پردازیم که می توانید در انتخاب و خرید کوسن مناسب برای مبلمان منزل شما عزیزان کمک کند.

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account