وبلاگ

مهمترین عضو اتاق خواب

پرده مهمترین عضو اتاق خواب

پرده مهمترین عضو اتاق خواب

اتاق‌خواب یکی از فضاهای بسیار مهم در دکوراسیون داخلی به شمار می‌رود و بخش قابل‌توجهی از زمان ما در این فضا سپری می‌شود. انتخاب عناصر بسیار زیبا و جذاب با کارایی بالا برای این فضا می‌تواند علاوه‌بر جلوه دار کردن دکور باعث حس راحتی و آرامش ما شود. و از جمله مواردی که انتخاب آن در اتاق  خواب بسیار اهمیت دارد پرده اتاق‌خواب می‌باشد. امروزه پرده‌ها در مدل‌های متفاوتی تولید و عرضه می‌شوند و از نظر جنس و کیفیت و ویژگی‌های دیگر با هم تفاوت دارند. ما در این مطلب قصد داریم شما را با انواع مناسب پرده اتاق‌خواب مناسب برای اتاق‌خواب آشنا کنیم و شما را تا انتخاب پرده رضایت‌بخش برای اتاق‌خواب همراهی نماییم. با فتودراپه، فروشگاه خرید آنلاین پرده همراه باشید.

پرده تصویری بامبو چیست؟

استفاده از پرده بامبو تصویری یک رو یا درو بیشتر به سلیقه و ذوق هنری شما بستگی دارد ولی برای جذابیت و زیبایی بیشتر در فضاهایی که در دید بیشتری قرار دارند بهتر است از پرده‌های تصویری دورو استفاده شود. منظور از پرده بامبو تصویری دو رو این است که تصویر مربوطه در دو روی آن اعمال می‌شود و حتی برای جذابیت و تازگی بیشتر می‌توانید تصویر چاپ‌شده روی پرده بامبو را متمایز از هم انتخاب کنید. علاوه‌برآن این پرده‌ها امروز به‌طور سفارشی تولید و عرضه می‌شود و شما می‌توانید متناسب با نوع دکوراسیون خود تصویر دلخواه خود را انتخاب و برای چاپ روی پرده تصویری بامبو سفارش دهید. برای جذابیت و زیبایی بیشتر  رنگ کاغذ دیواری یا پوستر دیواری و پوستر سقفی و دیگر عناصر دکوراسیون را می توان با پرده بامبو ست کرد و یک دکور زیبا و مجلل خلق نمود.

آیا پرده بامبو تصویری برای اتاق‌خواب مناسب است؟

از جمله مدل‌های منتخب و بسیار ویژه برای اتاق‌خواب پرده‌های بامبو تصویری می‌باشند این پرده‌ها از جنس چوب و نی ساخته شده‌اند و در مقابل عوامل جوی و مانند رطوبت باد و غیره بسیار دوام و مقاومت بسیار قابل‌توجهی دارند. پرده‌های بامبو تصویری علاوه‌بر مزیت دوام دارای زیبایی بسیار ویژه‌ای می‌باشند و چاپ تصویر بر روی پرده بامبو به‌صورت یک‌رو و دورو انجام می‌شود و شما می‌توانید از تصاویر دلخواه و مناسب برای چاپ روی پرده بامبو تصویری استفاده کنید. به‌طور مثال اگر قصد دارید برای اتاق‌خواب کودکان از پرده بامبو تصویری استفاده کنید می‌توانید از تصاویر انیمیشنی و کارتونی برای چاپ روی پرده استفاده کنید و علاوه‌بر کارایی بالا، کودکان با تصاویر انیمیشنی ارتباط بسیار خوبی برقرار می‌کنند. از مزیت‌های دیگر پرده بامبو نورگیری بسیار مناسب و استاندارد می‌باشد. طبق بررسی‌ها و نظرسنجی‌های انجام‌شده اغلب کسانی که از پرده بامبو به‌عنوان نورگیری و پرده اتاق‌خواب استفاده کرده‌اند از عملکرد این پرده بسیار راضی  بوده‌اند و در واقع چوب نی و تراکم آن باعث می‌شود که از ورود نور اضافه به داخل فضای مورد نظر جلوگیری شود.

ویژگی‌های پرده اتاق‌خواب مدل بامبو تصویری

  • امکان چاپ تصویر دلخواه بر یک یا دو روی آن
  • سایز بندی مناسب
  • مقاوم در برابر عوامل جوی مانند رطوبت و باد
  • نور نورگیری بسیار مناسب
  • قیمت مقرون‌به‌صرفه در مقایسه با مدل‌های مشابه
  • و…

اشاره کرد.

آیا پرده شید رول برای اتاق خواب مناسب است؟

یکی از بهترین و منتخب ترین پرده اتاق‌خواب مدل پرده شید یا شید رول می‌باشد که در معنی به‌معنای سایه است از کاربردهای این پرده در فضاهای پذیرایی، نشیمن، آشپزخانه، دکور  تجاری، دکور  اداری، دکور آموزشی و… اشاره کرد. این پرده‌ها در مدل‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شود و از جمله مدل‌های بسیار پرطرف‌دار آن می‌توان به شید رول ساده، شید رول دو مکانیزم شید رول طرح‌دار، شید رول سان اسکرین، و دیگر مدل‌های اشاره کرد . قبل‌از این‌که به سراغ مزیت‌ها و ویژگی‌های پرده شید رول برای اتاق‌خواب برویم بهتر است توضیحی درباره این پرده داشته باشیم. پرده شید رول به‌طور معمول از یک لایه پارچه بسیار مرغوب ساخته شده‌است و جنس این پارچه مرغوب می‌تواند از پنبه، پلی استر، کتان، و مواد دیگر باشد که معمولاً جنس‌هایی که گفته شد دارای کیفیت و ویژگی خاص خود هستند. این پرده در اتاق‌خواب زمانی‌که نصب می‌شود حول یک محور می‌چرخد و به بالا جمع می‌شود و استفاده از آن فضای اتاق‌خواب را بسیار چشم‌نواز و جلوه دار می‌کند.

مکانیزم حرکتی پرده شید رول در اتاق‌خواب دارای، دو نوع مکانیزم دستی و برقی می‌باشد در مکانیزم دستی حرکت و جابه‌جایی پرده و تنظیم نور به وسیله کشیدن یک زنجیر انجام می‌شود که غالبا برای فضای اتاق‌خواب از این نوع مکانیسم استفاده می‌شود. اما در مکانیزم برقی پرده به موتور برقی مجهز شده‌است که در سه مدل ریموت کنترلی، ریموت هوشمند، ریموت کلیدی انجام می‌شود و مزیت مکانیزم برقی نسبت‌به مکانیزم دستی در جابجایی آسان و سریع پرده می‌باشد و با این مکانیزم می‌توانید نور ورودی به فضای اتاق‌خواب را مطابق با خواسته خود تنظیم کنید. 

انواع پرده شید رول در اتاق خواب

  • پرده شید رول ساده

معمولاً از این نوع از این مدل پرده شید رول در اتاق‌خواب کودکان استفاده می‌شود و پارچه استفاده‌شده برای این مدل از کتان و پلی استر است که از نظر قیمت در مقایسه با مدل‌های مشابه بسیار مقرون‌به‌صرفه و مناسب است .پرده شید ساده در مقابل می‌تواند درساده آرایی  دکور بسیار مناسب باشد و از مزیت‌های آن این‌که، این مدل دارای رنگ‌های روشنی متناسب با روحیه و ذوق هنری کودکان می‌باشد و شما می‌توانید رنگ پرده شید ساده خود را به انتخاب خود انتخاب نمایید.

  • پرده شید Black Out

از مدل‌های بسیار منتخب برای پرده اتاق‌خواب مدل شید بلک اوت است این مدل دارای تنوع طرح بسیار بالایی است و حتی می‌توانید رنگ آن را متناسب با دیگر اجزای دکوراسیون انتخاب کنید و نکته مهم این‌که این مدل از پرده‌ها از مدل شید ساده تولید می‌شود و ولی از دارای تفاوت‌هایی قابل‌توجهی می‌باشند از جمله این‌که پشت پارچه دارای یک لایه‌ی نازک از پی‌وی سی یا فوم است و این باعث می‌شود که شما بتوانید از صد درصد عبور نور جلوگیری کنید و حتی بنا به ساختار پی‌وی سی از کیفیت و کارایی و دوام بسیار بالایی برخوردار است.

  • پرده شید طرح‌دار

پرده شید طرح‌دار علاوه‌بر دکور اتاق‌خواب به دلیل جذابیت و زیبایی بالای آن در پذیرایی و نشیمن و آشپزخانه به کار برده می‌شود این پرده‌ها دارای طرح‌های بسیار ویژه و جذابی می‌باشد و از مزیت‌های آن قابلیت سفارشی بودن آن است و شما می‌توانید قبل است تولید پرده طرح روی آن را به دلخواه خود انتخاب کنید جنس این پرده بیشتر از کتان می‌باشد و همان‌طور که می‌دانید کتان از پارچه‌هایی است که از نظر زیبایی و کارایی و دوام بسیار مطلوب و مرغوب است نکته مهم این‌که شما می‌توانید برای خرید پرده شید رول در مدل‌های متفاوت و دیگر پرده‌ها به سایت فتودراپه مراجعه نمایید و طرح دلخواه خود را انتخاب کنید .

  • پرده شید سان اسکرین

از بهترین مدل‌های پرده شید رول می‌توان به مدل اسکرین اشاره کرد این پرده از نظر بافت بسیار پرتراکم و بادوام است و  بیشتر از جنس پلی استر بوده و حفره‌های مشبک و خیلی ریزی بر روی بافت پارچه آن قرار دارد که شدت عبور نور را کم می‌کند و از جهتی امکان مشاهده منظره بیرون را برای ما فراهم می‌کند.

مزیت استفاده از پرده شید رول در دکور اتاق‌خواب:

  • استفاده از پارچه‌های بسیار مرغوب مانند کتان پلی استر و…
  • دوام بسیار بالا
  • زیبایی و جذابیت بالا به دلیل تنوع رنگ و طرح
  • قیمت بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه و متناسب با انواع دکوراسیون‌های مدرن و کلاسیک
  • استفاده از رنگ‌های بسیار جذاب و شکیل در ساختار آن
  • مناسب در دکورهای پذیرایی، آشپزخانه، اتاق‌خواب، و غیره

نکته مهم این‌که شما می‌توانید از هر مدل پرده شید رول برای جذابیت و مجلل کردن دکور اتاق‌خواب خود استفاده کنید و این اطمینان را داشته باشید که از هر مدل پرده شید رول در هر فضایی استفاده کنید جذابیت و زیبایی و لوکس بودن را به آن فضا هدیه می‌کنید.

امکان چاپ عکس بر روی پرده شید رول

یکی از مزیت‌های بسیار چشمگیر پرده شید رول امکان چاپ عکس دلخواه بر روی آن می‌باشد این مدل از پرده شید رول دارای جنس بسیار مرغوبی از پارچه‌های مختلف یا سلولیت است و علاوه‌بر فضای دکور اتاق‌خواب برای فروشگاه‌ها و ویترین‌های مغازه گزینه بسیار مناسبی می‌باشد و حتی از این پرده‌ها امروز برای چاپ لوگو و برند و نماد کسب‌وکارهای مختلف انجام می‌شود از جمله ایده‌های بسیار جدیدی برای زیبا کردن دکور اتاق‌خواب چاپ تصویر طبیعت و مناظر بسیار زیبا و حتی چاپ تصاویر شخصی بر روی این پرده می‌باشند.

و معمولاً پرده‌های شید رولی که تصویر دلخواه و سفارشی بر روی آن چاپ می‌شود در دکورهای دیگر وجود ندارد و این می‌تواند حس منحصربه‌فرد بودن را و خاص بودن را القا نماید و در کل از مزیت‌های این مدل و مدل‌های دیگر پرده شید رول می‌توان به شستشوی سریع و مناسب، نصب سریع و آسان نسبت‌به دیگر پرده‌ها، چاپ تصاویر سفارشی و دلخواه بر روی آن، و… اگر به‌دنبال پرده اتاق‌خواب که دارای جذابیت و زیبایی و دوام بسیار بالا هستید ما به شما پرده شید رول را پیشنهاد می‌کنیم زیرا این پرده نورگیری و تنظیم آن را به‌طور دقیق برای شما فراهم می‌کند و از نظر قیمت در مقایسه با مدل‌های مشابه بسیار مناسب می‌باشد و حتی می‌توانید برای جذابیت و زیبایی دکور از ترکیب‌بندی رنگ‌ها و ست کردن استفاده کنید و دکوری مجلل و زیبا و چشم‌نواز را برای خود خلق نمایید.

آیا پرده‌ی کرکره‌ ای برای اتاق خواب مناسب است؟

برای دکور اتاق خواب از گزینه های منتخب می‌توان به مدل پرده کرکره‌ای اشاره کرد این مدل امروزه از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و دلیل آن هم ویژگی‌های بسیار  آن می‌باشد پرده کرکره‌ای از جنس چوب یا فلز ساخته می‌شود و این  باعث شده‌است که از نظر دوام و مقاومت  بسیار خوب و مرغوب  باشد و از مزیت‌های دیگر آن قابلیت جمع شوندگی و تنظیم ورودی نور به‌طور دلخواه می‌باشد . این پرده در رنگ‌ها و طرح‌های بسیار بسیار متنوعی تولید و عرضه می‌شود و از مدل های آن  می‌توان به طرح ساده، طرح چوب، طرح متالیک، طرح صدفی، و غیره اشاره کرد یکی از بهترین مدل برای دکور اتاق‌خواب پرده کرکره‌ای طرح‌دار می‌باشد این پرده دارای طرح‌های بسیار زیبا نظیر طرح گل دار می‌باشد و فضای اتاق‌خواب را بسیار مجلل نشان می‌دهد .البته علاوه‌بر طرح گل دارای تنوع طرح‌های فراوان جذابی دارد نیز  و شما می‌توانید از هر طرح دلخواه خود برای دکور استفاده کنید.

  • نصب راحت
  • امکان تنظیم نور ورودی به میزان مشخص
  • قیمت به‌صرفه و مناسب
  • تنوع طرح بسیار بالا و غیره اشاره کرد
  • و …

اینکه شما از چه مدل پرده ای برای زیباسازی فضای اتاق خواب استفاده کنید بیشتر مربوط به سلیقه و ذوق هنری شما می باشد و با در نظر گرفتن مزیت  هر مدل پرده و مقایسه آن می توانید انتخاب رضایت بخشی را داشته باشید.

از کجا پرده بخریم؟

انتخاب یک مرکز خرید پرده برای دکور اتاق خواب  از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است و امروزه اغلب مخاطبان به دنبال یک مرکز مطمئن با گارانتی و تضمین کیفیت کالا می باشند برای همین ما در این مطلب یکی از بهترین راهکار ها را به شما معرفی می کنیم و از شما  دعوت می شود که برای  دیدن متریال های جدید برای دکوراسیون مانند خرید پرده بامبو در طرح های جدید و حتی طرح های سفارشی  بصورت اینترنتی به سایت فتودراپه مراجعه کنید و با قیمت مناسب و با کیفیت و ظرافت بسیار بالا طرح دلخواه خود را سفارش و دریافت نمایید. از مزیت های خرید در این شرکت گارانتی محصول بسیار مطلوب و خدمات پس از فروش می باشد و شما می توانید خرید بسیار رضایت مند خود را با ما تجربه نمایید. شرکت فتودراپه یکی از بهترین و مجرب ترین شرکت ها در زمینه دکوراسیون منزل می باشد. موارد زیر محصولاتی است که می توانید از این شرکت برای جذابیت دکور خود خرید کنید:

اشاره کرد.

فهرست مطالب

مقالات مفید

انواع کرکره فلزی, کرکره فلزی, کرکره فلزی آشپزخانه, کرکره فلزی پنجره, کرکره فلزی تصویری, کرکره فلزی رنگی,مدل پرده کرکره فلزی تصویری پذیرایی دوقلو
پرده تصویری چیست؟

پرده تصویری چیست؟ پرده تصویری جز پرطرفدار ترین نوع پرده بشمار میرود که هم در داخل و هم در خارج

‎, ‎انتخاب پرده ‏‎,‎‏ پرده کرکره ‏‎,‎محیط اداری ‏‎,‎‏ دکوراسیون فضای اداری ‏‎,‎‏ طراحی دکوراسیون اداری‎,‎‏ ‏انتخاب پرده اداری‎,‎‏ طراحی محیط اداری ‏‎,‎‏ طراحی فضای اداری ‏‎,‎‏ طراحی داخلی ‏‎,‎‏ فضای اداری ‏‎,‎‏ ‏دکوراسیون محیط اداری ‏‎,‎‏ انتخاب پرده دکوراسیون اداری ‏‎,‎
انتخاب پرده در دکوراسیون محیط اداری

یکی از عناصر مهم درطراحی دکوراسیون فضاهای اداری پرده و پوشش پنجره است. پرده کرکره در رنگ ها و طرح های مختلفی هستند ومی توان از این طرح ها و رنگ های خلاقانه بدون هیچ محدودیتی در طراحی دکوراسیون فضای اداری و کاری استفاده کرد . شایان ذکراست که انتخاب پرده در دکوراسیون محیط اداری از هر مدل پرده در جای خود و نوع کاربرد آن بسیار مهم است .

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account