وبلاگ

رانر رومیزی

شکیل ترین رانر رومیزی برای ایجاد یک دکوراسیون شیک و ممتاز

شکیل ترین رانر رومیزی برای ایجاد یک دکوراسیون شیک و ممتاز

 

رانر رومیزی، زیبایی و جلوه را به میزهای منزل،  هدیه می دهد.

 

تاکنون میزی که جلو مبل قرار دارد از نگاهی دیگر، به چشم شما آمده است؟

میز ها از پذیرایی مهمان گرفته تا عنصری شکیل برای درخشش، در دکوراسیون منزل ایفای نقش می کنند، اما ما اکثرا آن را نادید گرفته و بی توجه به آن، سرگرم نونوار کردن وسایل دیگر هستیم.

برای اینکه در زیبایی دکوراسیون منزل،  نقصی نداشته باشیم باید به این میز هم نگاهی انداخت و لباسی شکیل بر تن آن کرد.!

لباس میز می تواند رانر رومیزی شیک و بی نظیری باشند که جلوه زیادی را به میز می بخشند و هر چه تمام تر، با کمک وسایل پذیرایی، خانه داری و سلیقه تان را نمایان می کند , شركت فتودراپه برای هرچه بهتر نشان دادن سلیقه ی شما عزیزان محصول رانر رومیزی با طرح دلخواه را تولید میکند .

 اطلاعات بيشتر: انواع فرش  | خرید انواع پرده  

 

رانر رومیزی با طرح دلخواه شما، آپدیت شده سفره ها!

 

رانر رومیزی با طرح دلخواه با تصاویر سفارشی و طرح های گوناگون، زینت بخش میزهای منازل می باشد. تصور کنید هنگام میل کردن غذا، تصویر دلخواه روی سفره یا رانر را نظاره کنید و غذا را با اشتیاق بیشتری میل کنید و لذت ببرید.

برای سرگرم کردن فرزندان نیز می توان رانر رومیزی قابل شستشو، با طرح ها و تصاویر کارتونی و زیبایی را  سفارش داد تا کودک شما به خوردن غذا اشتیاق بیشتری نشان دهد. از تاثیر اشیا، رنگ ها و پدیده ها روی ذهن و روحیه غافل نشوید.

اطلاعات بيشتر: طرح دلخواه روی پوستر ديواری

رانر رومیزی

 

رانر رومیزی، زینت بخش میز ناهارخوری و شام خوری! شاید هم صبحانه خوری!!

 

طرح ها و رنگ های متنوع رانر رومیزی (میز ناهارخوری، شام خوری!! و میز جلوی مبلی) می تواند هارمونی و همخوانی، با میز و سایر عناصر دکوراسیون داشته باشد.

اما زیبایی تنها حسن این رانرها نیست بلکه رانرهای رومیزی با کیفیت بالایی تولید می شوند و با شستشو رنگ نمی بازند و مقاوم و سرزنده! به نقش خود یعنی دادن جلوه بصری به میز، ادامه می دهند!

قیمت بسیار مناسب رانر رومیزی، می تواند خریداران را توجیه کند که با دست پر به منزل بازگشته اند و از خرید خود راضی هستند.

 

رانر رومیزی، سبب ایجاد لطافت و ظرافت روی میزهای چوبی و فلزی می شود.

 

رانرهای رومیزی که از جنس پارچه های مرغوب ساخته شده است را می توان برای میزهایی که گرانبهاتر هستند مورد استفاده قرار داد تا هم زیبایی میز در دکوراسیون هویدا شود و هم رانر رومیزی روی آن، به طنازی بپردازد.

میزی که رومیزی ندارد، جلوه بصری عمیقی را در دکوراسیون ایجاد نمی کند و باید با رومیزی شکیلی، آن را مشهود کند. ناگفته نماند که رانر رومیزی برای کانترآشپرخانه، میز مبل و میز عسلی نیز جلوه گر یکتایی است.

 

قیمت مناسب، کیفیت بالا و قابلیت شتشو در کنار زیبایی بی نظیر؛ رانر رومیزی را به یکی از عناصر اصلی در دکوراسیون تبدیل کرده است.

 

بيشتر بدانيد: كتيبه _ كالای خواب _ كوسن چاپی

 

 

فهرست مطالب

مقالات مفید

انتخاب کوسن مبل,کوسن مبل,نکاتی درباره خرید کوسن,خرید کوسن,مبلمان منزل,کوسن
انتخاب کوسن مبل برای مبلمان منزل

فتودراپه : در مقاله انتخاب کوسن مبل برای مبلمان منزل و نکاتی درباره خرید کوسن به نکاتی کاربردی در باره کوسن یا بالشتک مبل می پردازیم که می توانید در انتخاب و خرید کوسن مناسب برای مبلمان منزل شما عزیزان کمک کند.

بامبو, پرده تصویری, شید تصویری, شید بامبو, شید رول, پرده بامبو, بامبو تصویری, پرده تصویری بامبو, پرده بامبو تصویری,
پرده بامبو تصویری چیست؟

این پرده ها همانگونه که از نامشان پیداست از نی بامبو ساخته شده اند. کشورهای مناطق جنوبی و استوایی کره زمین با این درخت آشنا می باشند. چوب بامبو به شدت برای رعایت دمای معین یک اتاق مناسب است و با توجه به خواص فیزیکی که در این چوب نهفته، می تواند باعث تعدیل دما در یک محیط سربسته گردد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account