وبلاگ

پرده کرکره ای,معرفی پرده کرکره,پرده کرکره چوبی,پرده های چوبی,معرفی پرده,پرده,پرده تصویری,پرده چاپی,پرده رنگی,فروش پرده چوبی,پرده حصیری

معرفی کامل پرده کرکره ای

معرفی کامل پرده کرکره ای

پرده کرکره ای از محبوبیت بسیار بالایی در امر تکمیل کنند دکوراسیون های داخلی دارد و امروزه جز مهمی از دکوراسیون محسوب میشود چرا که در در خیلی از کتب معماری بعنوان تکمیل کننده دکوراسیون از آن یاد میشود پرده ها از جایگاه ویژه‌ای در دکوراسیون منزل ما دارند واز زیبایی های خاصی برخوردار هستند خرید پرده کرکره ای به این دلیل دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد که در جای جای منازل و محل کار استفاده میشود. برای خرید پرده تصویری با طرح های دلخواه با ما در تماس باشید. 

پرده کرکره ای چیست؟

پرده کرکره ای از محبوبیت بسیار بالایی در امر  تکمیل کنند دکوراسیون های داخلی  دارد و امروزه جز مهمی از دکوراسیون محسوب میشود چرا که در   در خیلی از  کتب  معماری بعنوان تکمیل کننده دکوراسیون  از آن یاد  میشود پرده ها از جایگاه ویژه‌ای در دکوراسیون منزل ما دارند واز زیبایی های خاصی برخوردار هستند. خرید پرده کرکره ای به این دلیل دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد که در جای جای منازل ومحل کار استفاده میشود. این پرده ها از ویژگی های خاصی  برخوردار  هستند  از جمله این که این پرده ها حجم کمی دارند وفضایی کمی را اشغال میکنند و براساس  این قابلیت ازاین پرده ها در فضاهای آپارتمانی به خاطر حجم کوچکشان استفاده میشود و فضا را دلبازتر نشان  میدهند .

پرده کرکره ای در منازل

در خیلی از جا ها متاسفانه پرده  کرکره ای را فقط  بیشتر  برای مکان های تجاری پیشنهاد میدهند در حالی که  باید گفته شود اولین  معیار  استفاده  این نوع  پرده ها  در  مکان هایمسکونی می باشد و زیبایی آن به  گونه ای است که هم در مکان های تجاری و  مسکونی و حتی آموزشی میتوان از آن بهره برد  و از دیگر مزیت های این پرده ها میتوان به  این  مورد اشاره کرد که این پرده ها قابلیت کنترل نور دارند و شاید اولین دلیلی که این پرده ها در بین مردم  شهرت زیادی دارند  و خرید پرده ی کرکره ای افزایش یافته است همین کنترل نور  آنها می‌باشد  چرا  که  نور  میتواند  در  بعضی خانه ها آرامبخش و در بعضی دیگر و مزاحم باشد پس کنترل نور و اینکه  چه میزان  نور  وارد فضا بشود با نصب  این پرده دست خودمان است و مهمتر از آن   قاب پنجره را   بصورت  کلی می‌پوشانند، و هیچ گونه وسایل اضافی ندارند این پرده فضایی منظم و بدون هرج ومرج برای کسانی که  مایلند در محیط آرامش بخش زندگی کنند به وجود می‌آورد. از این پرده های  در جای جای منازل از جمله:

ــ در پذیرایی

ــ آشپزخانه 

ــ اتاق های خواب استفاده میشود.

پرده کرکره ای در آشپزخانه

این نوع پرده در واقع با توجه به تولید های انبوه از  سوی  کارخانه های  تولیدی  و  تقاضای زیادی مردم انواع مختلفی دارد. معمولا به خاطر این در ابعاد مختلفی تولید میشوند  از  این پرده ها  بیشتر به دلیل جذابیت و زیبایی  و داشتن  طرح های که به خانه روح میبخشد  در پذیرایی  ها استفاده  میشود. اما  از انواعی از پرده های کرکره ای متناسب با  دکوراسیون استفاده میکنند که زیبایی منزل را دوبرابر کند. همانطور که میدانید اصلی ترین  پرده ای که برای  آشپزخانه استفاده میشود  این نوع  پرده  است  . که همان  طوری  که  اطلاع  دارید آشپز خانه یک‌محیط نسبتا کوچکی در منزل می‌باشد.وهرچند اگر  آشپز خانه  ابعاد  بزرگی داشته باشد ما احتیاج داریم که آشپز خانه نظم وزیبایی خاصی داشته باشددر نتیجه خرید خرید پرده کرکره ای گزینه ی مناسبی می باشد.

اطلاعات بیشتر: خرید پرده زبرا تصویری

دکوراسیون آشپزخانه

کارشناسان نیز برای آشپزخانه نیز انواع خاصی دکوراسیون در نظر گرفته اند.  که میتوان بر حسب سلیقه وعلاقه تان زیبا ترین دکوراسیون را برای آشپز خانه خود  ایجاد  کنید.   بنابراین این محصول  خاطر نظم خاصی که دارد وفضایی کمی را که اشغال  میکند  برای  آشپز  خانه شما پیشنهاد می‌گردد از نکات دیگر در این زمینه میتوان به این مورد اشاره کرد که پرده های کرکره ای معمولا اگر در  معرض آلودگی و لکه قرار بگیرند . آلودگی کمتری  را  به  خود  جذب می‌کنند.  و  همین باعث  میشود  که  پرده  کرکره ای  اصلی  ترین  انتخاب  برای آشپزخانه می‌باشد . پرده های کرکره ای انواع مختلفی دارد و از هر نوع  بنابر کاربردی که دارند در  هر جای منزل استفاده میشود. از نمونه های پرده کرکره ای میتوان به  نوع ساده،  طرح دار  ،و تصویری اشاره کرد.

پرده کرکره ای ساده

نوع ساده این محصول بسیار زیبا است و در هر فضا و با هر دکوراسیونی  هماهنگ میشود از این رو بیشتر برای  فضا های که نیاز به پرده دارند از این نوع  استفاده میشود و امروزه مطابق پیشرفت های روز دنیا تولید میشود . واز زیبایی وظرافت خاصی برخوردار است . به طوری که این پرده در محل های مسکونی و تجاری کاربرد فراوانی دارد. تنوع رنگ این پرده ها زیاد است و گاهی هر پره از آن رنگ خاصی دارد . ومیتوان از رنگ هایی متناسب با هم  در  کنار  یکدیگر استفاده میکنند وزیبایی خاصی را ایجاد میکنند.  پرده های کرکره ای در  انواع  تک  رنگ  نیز وجود دارند. و  میتوان از این پرده ها یی متناسب  با رنگ‌ و طرح دکوراسیون  خریداری  نمود  و زیبایی منزل ومحل کار را دوچندان کرد . این نوع  پرده های کرکره ای نیز  علاوه  بر  محیط های خانگی در محیط های رسمی نیز استفاده میشود و تنها تفاوتی که دارد که در این محل از رنگ های رسمی تری استفاده میشود. ومحیطی رسمی وزیبا وشیک را برای آن محل ایجاد میکند.

اطلاعات بیشتر: پرده شید تصویری

نکته ضروری

نکته مهم اینجاست که اساس انتخاب این پرده ها چگونه است و چگونه باید انتخاب شوند باید گفته شود که برای هر خرید و سایل  دکوراسیون و… اول کیفیت و قیمت و  رنگ آن  با  تناسب دکوراسیون را در نظر بگیرید اینطور است  که میتوانید خریدی بسیار خوب را داشته  باشید  این امکان برای شما وجود دارد که با استفاده از این پرده ها به بیرون نگاه کنید وقابلیت های خاص خودرا دارد. در تقسیم بندی دیگر پرده ها، به انواع پرده های کرکره ای افقی و عمودی  تقسیم بندی میکنند. که پرده های افقی  شامل پرده کرکره چوبی وپرده کرکره فلزی می‌باشد.  که  از زیبایی  خاصی برخوردار  است

منظور از فلزی  و چوبی بودن این  پرده ها  جنس  تیغه های آن می‌باشد که زیبایی فوق العاده را ایجاد میکنند . و  بیشتر از پرده های کرکره چوبی  در منزل  و محیطی مانند آشپزخانه و اتاق خواب استفاده میشود . و از پرده کرکره فلزی بیشتر در فضا های رسمی واداری استفاده میشود وکاربرد دارد. این نوع پرده ها طی فرایندهایی به انواع پرده های ساده طرح دار وتصویری تبدیل میشوند وروانه بازار های فروش میگردند. نوع طرح دار   پرده های کرکره ای نیز استفاده های زیادی از آن میشود ودر انواع طرح ها ورنگ های رسمی و  فانتزی و شاد تولید میگردد.

اطلاعات بیشتر: خرید پرده شرشره

فهرست مطالب

مقالات مفید

انواع پرده کرکره,انواع پرده کرکره ای,پرده افقی,پردههای زبرا,پرده,زبرا
معرفی انواع پرده کرکره ای و زبرا

گروه فتودراپه : در این مقاله سعی شده تا با معرفی انواع پرده کرکره ای پرده افقی و عمودی و معرفی پرده زبرا به همراه عکس شناخت بیشتری نسبت به این محصول برای خریدان و طرفداران ایجاد کنیم تا بهترین انتخاب ممکن رو انجام بدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account