وبلاگ

پرده شید

نمای تازه با پرده های شید

نمای تازه با پرده های شید

امروزه با توجه به اهمیت زیبا­سازی فضا و دکوراسیون داخلی مکان­های مسکونی،تجاری و…. استفاده از پرده شید که دارای طرح و تنوع بالایی هستند بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. اهمیت نوردهی ساختمان­های مسکونی، تجاری، اداری، هتل، بیمارستان و …. و استفاده از پرده­ مناسب برای این مکان­های ساختمانی که هم دارای طرح و رنگ متنوع و مناسب باشد و بتواند به مکان مورد نظر روح و زیبایی خاص خود را بدهند بر هیچ کس پوشیده نیست و استفاده از پرده برای زیباسازی و تنظیم نوردهی هر مکانی ضروری می­باشد. پرده شید امروزه به خاطر زیبایی، تنوع در طرح و رنگ و همچنین قابلیت تنظیم نور فضای داخلی منزل بسیار مورد استقبال افراد برای استفاده در انواع مکان­های مسکونی،  تجاری، و… قرار گرفته است. فتودراپه یکی از برترین فروشندگان خرید پرده می باشد که محصولات خود را با قیمت خوب به مشتریان عرضه می کند. 

معرفی پرده شید

ساختار و طراحی این نوع پرده از یک لایه پارچه است که حول یک محور می­چرخد و برای تنظیم نور می­توان پرده را در حول محوری که در قسمت بالایی آن نصب شده به طرف بالا و پایین کشید.

ويژگی های پرده شید

پرده شید در ابتدا از یک پارچه تک رنگ ساده ساخته می­شد و از آن برای ایجاد سایه بر روی پنجره و تنظیم نور ساختمان استفاده می­شد اما امروزه این پرده­ها در طرح­ها و رنگ­های گوناگون و متنوع طراحی می­شوند برای مثال می­توان به پرده شید تصویری اشاره کرد که امروزه بسیار پرکاربرد است. از جمله ويژگی های پرده شید می­توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. تنوع بالا در جنس، طرح و رنگ

يكي از ويژگی های پرده شید آن است كه از جنس­های مختلفی مانند پنبه، بامبو، پلی استر، کتان، سولیت( پارچه­هایی که از جنس pvc هستند) می­باشند که قابلیت چاپ تصاویر دلخواه افراد نیز بر روی آنها وجود دارد و همین ویژگی نیز باعث شده است تا علاوه بر تصاویر منظره و … که برای منازل و مکان­های عمومی استفاده می­شود از آنها برای چاپ لوگو و یا آرم شرکت­ها و استفاده در شو روم­ها، دفاتر فروش و همچنین ویترین مغازه­ها نیز استفاده شود.

علاوه بر مدل طرح­دار پرده شید که از آن برای چاپ تصاویر مختلف استفاده می­شود پرده شید ساده نیز طرفداران زیادی دارد که در طرح و رنگ­های متنوع و جذاب برای تنظیم سایه روشن محیط استفاده می­شود.

  1. از جمله ديگر ويژگی های پرده شید می­توان به نحوه کنترل آن اشاره کرد که به دو صورت دستی و کنترل­دار است و می­تواند گزینه مناسبی برای خانه­های هوشمند باشد.
  2. مقدار انتقال نور از این پرده­ها نیز از دیگر ویژگی­های پرده شید می­باشد، برای مثال: مدل پارچه­ای پرده شید رول در عین حال که پوشش مناسبی دارد نور بیشتری را از خود به داخل محیط ساختمان عبور می­دهد ولی مدل سولیت می­تواند تا 95 درصد محیط ساختمان را تاریک کند.

پرده شید روز و شب نیز که با نام پرده زبرای دومکانیزم یا پرده زبرای دوبل بیشتر شناخته شده است از دو لایه که یکی ضخیم بوده و قابلیت انتقال نور به داخل ساختمان را ندارد و دیگری نازک بوده و نور را به خوبی از خود عبور می­دهد از دیگر پرده­های شید است که معمولا برای منازل استفاده می­شود و افراد برای زیبایی بیشتر لایه نازک را طرح­دار انتخاب می­کنند. 

اطلاعات بیشتر: خرید آنلاین پرده زبرا

اطلاعات بیشتر: پرده لوردراپه تصویری

فهرست مطالب

مقالات مفید

درب کشویی,درب کشویی آکاردئونی,درب کشویی اتاق خواب,قیمت درب کشویی آکاردئونی,پارتیشن آکاردئونی
معرفی محصول درب کشویی آکاردئونی

معرفی محصول درب کشویی آکاردئونی با امکان چاپ تصاویر دلخواه :  پیشرفت درانواع درب های کشویی باعث به وجودآمدن یک نوع درب کشویی شده که بنام درب آکاردئونی معروف است.این درب هم بامزایای فوق العاده ای که داردجایگاه مناسبی دربین مشتریان خودپیدانموده است.

دیوار مجازی, دیوار مجازی پلکسی, دیوار مجازی پلکسی وال,سقف کناف,کاف,آسمان مجازی,سقف کاذب چیست,دیوارپوش یا دیوار مجازی پلکسی
معرفی دیوارپوش یا دیوار مجازی پلکسی

مجموعه دکوراسیون داخلی منزل فتودراپه تولید کننده دیوار مجازی می باشد که در مقاله سقف کاذب چیست ؟ به معرفی دیوارپوش یا دیوار مجازی پلکسی و سقف کناف و اسکای لایف یا آسمان مجازی می پردازیم.

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account