وبلاگ

دکوراسیون داخلی

نکات مهم خرید پرده برای دکوراسیون داخلی

نکات مهم خرید پرده برای دکوراسیون داخلی

همانطوری که می دانید تاثیر پرده در دکوراسیون داخلی بسیار زیاد است و شما هیچ خانه ای را نمی توانید مشاهده کنید که پرده نداشته باشد. در واقع زیبایی دکوراسیون داخلی هر فضایی بستگی به پرده ای دارد که در درون آن نصب کرده اید. با این وجود شما باید در انتخاب پرده مناسب برای فضای مد نظر خود به چندین نکته دقت بسیاری داشته باشید تا بهترین پرده را برای دکوراسیون داخلی تان خریداری نمایید. برای اینکه با این نکات آشنایی بیشتری داشته باشید در ادامه برخی از مهمترین این نکات را معرفی می کنیم. با فتودراپه فروشگاه آنلاین خرید پرده همراه باشید.

انتخاب پرده برای دکوراسیون داخلی منزل

همانطوری که بیان نمودیم در خرید پرده برای دکوراسیون داخلی باید به چندین مورد مهم دقت بسیاری داشته باشید تا بهترین پرده را خریداری نمایید. این نکات عبارت می باشد از:

رنگ پرده

یکی از نکاتی که در خرید پرده اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به آن توجه داشته باشید این است که، رنگ آن را با دیگر تجهیزاتی که در دکوراسیون داخلی  شما وجود دارد هماهنگ کنید. اگر هماهنگی بین آنها وجود نداشته باشد طراحی داخلی شما به هیچ عنوان زیبا نمی شود و شاید نه زیبایی پرده به چشمتان آید و نه زیبایی فضای مورد نظرتان چشمگیر شود. اگر شما بین تمامی تجهیزاتی که در فضای خود دارید ترکیب رنگی ایجاد کنید بدون شک از طراحی داخلی لذت بسیاری خواهید برد، چرا که ترکیب رنگی فضای زیباتری را به وجود می آورد.

مدل پرده

یکی دیگر از مهمترین مواردی که در انتخاب پرده باید به آن دقت داشته باشید مدل آن می باشد. در واقع باید بدانید هر دکوراسیون داخلی به پرده متفاوتی نیاز دارد، به عنوان مثال شما در یک فضایی که کلاسیک است نمی توانید پرده های اسپرت را در این فضا نصب کنید، بلکه شما باید پرده هایی را که والان دار هستند را برای این فضا انتخاب کنید. انتخاب مدل صحیح برای فضای مورد نظرتان بسیار اهمیت دارد و اگر در این مورد توانایی و تخصص زیادی ندارید می توانید با فروشندگانی که در این زمینه تخصص و دانش بیشتری دارند مشورت کنید تا بهترین مدل را به شما معرفی کنند.

اطلاعات مفید: قیمت پرده زبرا

طرح پارچه پرده

طرح و بافت پارچه ای که در پرده ها به کار می رود ارتباط بسیار مستقیمی با دکوراسیون داخلی شما دارد. بدون شک طرح هایی که گلدار هستند برای فضاهایی مناسب می باشند که کلاسیک اند، و طرح هایی که هندسی می باشند و یا ساده هستند برای فضاهایی که اسپرت و مدرن می باشند مناسب هستند. شما زمانی که می خواهید طرح پرده مورد نظر خود را انتخاب کنید باید با فروشندگان در مورد طرح تجهیزاتی که در فضای مورد نظر خود دارید صحبت کنید تا آنها یکی از بهترین طرح ها را به شما معرفی کنند. انواع پرده های زبرا، پرده لوردراپه، پرده شید و … برای فضاهای متنوع مورد استفاده هستند و از آنجایی که طرح های آنها متنوع می باشد شما می توانید یکی از آنها را برای فضای مورد نظر خود انتخاب کنید.

اطلاعات بیشتر: قیمت پرده سان اسکرین

اندازه پرده

یکی دیگر از مواردی که در انتخاب پرده برای دکوراسیون داخلی اهمیت دارد اندازه آنها می باشد. عرض و طول پرده هایی که شما برای دکوراسیون خود استفاده می کند، تاثیر بسیاری در طراحی داخلی فضا دارد. شما باید بعد از اینکه طرح و مدل پرده های خود را انتخاب کردید در مورد اندازه آنها هم با فروشنده مشورت کنید تا بر اساس پنجره ها و سبکی که مد نظر شما می باشد، اندازه مناسبی را برای شما انتخاب کند و پرده هایتان را بر آن اندازه طراحی نماید. بدون شک پرده هایی که بلند هستند زیبایی بیشتری در دکوراسیون دارند.

اطلاعات مفید: خرید پرده حصیری

فهرست مطالب

مقالات مفید

سبک چیدمان کوسن,چیدمان کوسن,سبک چیدمان کوسن در دکوراسیون,دکوراسیون منزل و نکاتی درباره خرید کوسن,نکاتی درباره خرید کوسن,کوسن,بالشتک
سبک چیدمان کوسن در دکوراسیون منزل

فتودراپه : در مقاله سبک چیدمان کوسن در دکوراسیون منزل و نکاتی درباره خرید کوسن به سبک چیدمان منزل می پردازیم.آیا چیدمان فضا اتاق شما سیاه‌وسفید اسبرایه هر سلیقه چیدمان منزل کوسن مورد علاقه خود وجود دارد. کوسن‌های مختلفی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

تخفیف پاییزی فتودراپه
جشنواره پاییزی فتودراپه

جشنواره بزرگ پاییزی فتودراپه مجموعه فتودراپه در هفته وحدت اقدام به فروش ویژه محصولات آماده خود کرده است . از

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account