وبلاگ

1

نکته هایی برای انتخاب پرده کلاسيک

نکته هایی برای انتخاب پرده کلاسيک

در این مقاله به نکته هایی برای انتخاب پرده کلاسيک می پردازیم. پرده های کلاسیک دارای طراحی های خاص و شلوغ می باشند و از لحاظ پیچیدگی در صدر فهرست پرده های ایرانی وجود دارند. گاهی پرده های سلطنتی دارای طرح و قالب های سلطنتی می باشند و یا گاهی با والان همراه هستند. انتخاب رنگ و طرح این پرده ها بسیار سلیقه ای می باشد و بسیار زیاد تحت تاثیر دکوراسیون منزل شما می باشد. پرده های کلاسیک بیشتر مناسب فضاهایی می باشند که در معرض دید مهمان ها هستند مانند پذیرایی و نشیمن. اندازه ی پرده های نشمین و پذیرایی باید به اندازه ی پنجره ها باشد.

شایان ذکر است که میزان پارچه ی استفاده شده برای دوخت و تهیه ی پرده های کلاسیک بسیار بیشتر از پرده های مدرن و دیگر پرده ها می باشد. به این نکته توجه کنید که حتما شستشوی این پرده ها را به خشکشویی بسپارید آن ها بسیار سنگین و بزرگ می باشند. برای مشاهده و خرید انواع پرده می توانید به منوی اصلی فروشگاه مراجعه کنید.

در هنگام انتخاب پرده ی کلاسیک به موارد زیر دقت کنید

1- جنس پارچه مورد استفاده در پرده

جنس پارچه باید با توجه به مدل و فرم پرده مورد نظرتان باشد. جالب است بدانید که جنس پارچه تاثیر بسزایی در آوزیران شدن و یا جمع شدن برده دارند. در پرده هایی که کلاسیک هستند اصولا از پارچه هایی با جنس مجلل و سنگین استفاده می کنند مانند پارچه های کتان، ابریشم، ساتن و مخمل. این پارچه ها اغلب دارای عمر طولانی هستند و جنس های محکم و ماندگاری دارند. (آشنایی با پرده شید)

2- طرح پارچه پرده ی کلاسیک

طرح پارچه باید بر اساس دکوراسیون منزلتان باشد، به عبارتی اگر فضای منزل شما شلوغ است و یا دیوارهای اطراف پرده بسیار شلوغ هستند بهتر است از پرده هایی با طرح  پارچه ی ساده استفاده کنید. در صورتی که سقف منزل شما بلند است از پارچه هایی با طرح افقی استفاده کنید تا سقف کوتاه تر به نظر برسد و برای بلندتر نشان دادن ارتفاع دیوارهای منزلتان از پارچه هایی با طرح های عمودی استفاده کنید.

اطلاعات بیشتر»»» خرید انواع پرده زبرا

3- رنگ پرده ی کلاسیک

برای انتخاب رنگ پرده های کلاسیک بهتر است ابتدا به دکوراسیون منزل خود نگاه کنید. در پرده های کلاسیک اصولا رنگ پرده تیره تر از رنگ دکوراسیون منزل می باشد. حتی می توانید با توجه به رنگ فرش های خود رنگ پرده را انتخاب کنید تا تعامل و نظم بیشتری در خانه ایجاد شود. در این نوع پرده ها اصولا از رنگ های سنگین و مات استفاده می شود. نکته ای که باید در هنگام انتخاب رنگ پرده  های کلاسیک به آن دقت کرد این است که حتما به میزان نور ورودی از طریق پنجره ها توجه کنید. اگر خانه شما جنوبی است و می خواهید در تابستان و بهار منزلتان خنک تر باشد از پرده های تیره استفاده نمایید. پس بهتر است بگوییم رنگ پرده تاثیر بسزایی در گرمی و یا سردی منزل دارد. گاهی افراد در زیر پرده از آستر نیز استفاده می کنند.

4- طرح پرده

انتخاب طرح پرده های کلاسیک از سخت ترین مسائل می باشند.  اصولا از کتیبه و والان استفاده می شود و از طرح های سلطنتی استفاده می کنند که دارای سنگینی خاصی هستند.  اصولا همرا با منگوله، آویز و.. می باشند و انتخاب این یراق آلات بسیار سلیقه ای است.

فهرست مطالب

مقالات مفید

پرده کرکره ای,معرفی پرده کرکره,پرده کرکره چوبی,پرده های چوبی,معرفی پرده,پرده,پرده تصویری,پرده چاپی,پرده رنگی,فروش پرده چوبی,پرده حصیری
معرفی کامل پرده کرکره ای

معرفی کامل پرده کرکره ای پرده کرکره ای از محبوبیت بسیار بالایی در امر تکمیل کنند دکوراسیون های داخلی دارد

طراحی داخلی, انواع پرده زبرا, خرید پرده, خرید پرده اتاق, زبرا, پرده زبرا, چاپ روی پرده زبرا, چاپ روی پرده, زبرای چاپی, چاپ روی زبرا, لوردراپه تصویری, پرده تصویری, شید تصویری, شید بامبو, شید رول, پرده کرکره فلزی, چاپ پرده کرکره, پرده کرکره تصویری, طراحی داخلی, طراحی دکوراسیون, طراحی دکوراسیون داخلی, دکوراسیون, دکوراسیون داخلی, دکوراسیون منزل, دکوراسیون خانه, دکوراسیون اداری, دکوراسیون محیط اداری, دکوراسیون اتاق کودک,
پرده زبرا و اهمیت آن در طراحی و چيدمان داخلی

پرده زبرا یک پرده شیک و مدرن برای طراحی های پست مدرن می باشد که می توان از آن برای محیط های آرام استفاده نمود. از این پرده معمولا در محیط هایی استفاده می شود که نیاز به کنترل میزان نور ورودی دارند. این پرده که از جنس تور و پارچه ای با کیفیت ساخته شده می تواند در محیط های مختلفی استفاده شود که این امر سبب کارامدی هرچه بیشتر ان می شود.

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account