وبلاگ

ویژگی پرده های لوردراپه چیست؟

ویژگی پرده های لوردراپه چیست؟

آیا می دانید ویژگی پرده های لوردراپه چیست؟ برای اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله با ما باشید. پرده لوردراپه تضمین کننده زیبایی منزل هستند واز این نظر اهمیت خاصی دارند. امروزه پرده ها به همراه فرش ها یکی از لوازم های هستند که به کشور های اطراف صادر میشوند، پرده ها در خانه ها ومحل کار ما از اصلی ترین لوازم ها می‌باشدوجنبه زیبایی وتزیینی خاصی دارند. در گذشته پرده ها بصورت ساده طراحی ومورد استفاده قرار می‌گرفت.اما امروزه طراحان پرده درصدد هستند تا بهترین محصولات را روانه بازار کنند . وبتوانند زیبایی را به منازل ومحل کار خود هدیه بدهند .پرده ها در هر نوع جنسی به صورت ساده ، طرح دار ، تصویری وجود دارد. ومیتوان بر حسب مکانی که از آنها استفاده می‌کنیم زیبایی خاص خود را داشته باشند. با فتودراپه فروشگاه آنلاین پرده همراه باشید.

ویژگی پرده های لوردراپه

 پرده لوردراپه یکی از پرده های کرکره ای است که در بین ما ایرانیان به خاطر مزیت های ویژه ای که دارد فوق العاده زیباست. این پرده ها نور ورودی به منازل ومحل کار را تنظیم می‌کنند . اصلی ترین خصوصیت ویژگی پرده های لوردراپه همین بحث کنترل نور ورودی آنها می‌باشد. از دیگر  مزیت های پرده کرکره ای میتوان به قوام واستحکام این پرده ها اشاره کرد که از استحکام خاصی برخوردار  هستند. و نیمه عمر آنها بالاست .

پرده لوردراپه یا کرکره عمودی نیز از این ویژگی ها برخوردار است  و  واین پرده از این قابلیت برخوردار است که بتوان هر تصویری را بر روی آنها چاپ کرد. این پرده ها در ابعاد مختلف ساخته میشوند و شما میتوانید با مراجعه به فروشگاه های پرده سرا  بهترین پرده  را  متناسب  با دکوراسیون داخلی آن انتخاب کنید . وزیبایی را به منزل هدیه دهید. پرده های لوردراپه تصویری که قابلیت چاپ هر گونه تصویری را دارند و میتوان این قابلیت چاپ تصویر بر پرده را به عنوان یک مزیت شمارد. میتوان آنها را بصورت دستی یا به وسیله ریموت به طور خودکار تنظیم کنند .و بر زیبایی های این پرده تصویری برخوردار باشند.

پرده های تصویری چه کاربردی دارند؟

این پرده ها برحسب مکانی که از آنها استفاده میشود قابلیت این را دارند که بتوان تصاویر مختلفی نیز بر حسب آن مکان بر روی آن چاپ کرد ویک محیط زیبا ودیدنی را به وجود آورد. در محیط های اداری و رسمی معمولا از این پرده های تصویری در قالبی استفاده میکنند که تصویر آن بیان کننده کار وحرفه آنها باشد . ویک زیبایی را به آنها ببخشد. معمولا در این مکان ها آرم ونماد مرتبط با آن شرکت ها بر روی این پرده ها چاپ میشود ویک زیبایی خاص را به وجود می‌آورد . در مهد کودک ها نیز از این پرده ها استفاده میکنند. وتصاویر مربوط به سن کودکان بر روی این پرده چاپ میشود از جمله تصاویری که بر روی این پرده ها چاپ میشود میتوان به چاپ عکس شخصیت های کارتونی اشاره کرد که فوق العاده زیباست ومحیطی یکدست وزیبا را به وجود می‌آورد

سعی کنید اگر قصد استفاده از این پرده ها برای این مکان ها دارید از تصاویر شاد همراه با رنگ های شاد استفاده کنید تا علاوه بر این که یک محیط شاد ولذت بخش را ایجاد میکند. تاثیر خوبی بر روحیه آنها بگذارد وزیبایی را به آن محل بدهد. میتوان طرح یک شهر ساحلی نیز برروی این پرده هااجرا کرد از این طرح های پرده لوردراپه بیشتر در فضا های منازل ودر پذیرایی بیشتر استفاده میشود ویک محیط فوق‌العاده زیبا را ایجاد میکند. چاپ تصویر بر پرده امروزه در بین مردم برای طراحی و دکوراسیون منازل بسیار استفاده  میشود.

پرده مناسب آشپزخانه و اتاق خواب

این پرده ها علاوه بر اینکه در پذیرایی ها مورد استفاده قرار میگیرد از این پرده ها متناسب با ابعاد خاصی نیز در آشپزخانه واتاق های خواب نیز بهره برد. این پرده ها معمولا کمتر از سایر پرده ها مانند پرده های پارچه ای آلودگی به خود جذب می‌کنند. واین یکی از خصوصیت هاست که همیشه باعث میشود که ما اینگونه پرده ها را انتخاب کنیم. واین پرده ها به وضوح وزیبایی خاصی دیده می‌شوند. ودر برابر نوروحرارت خورشید مقاوم هستندوباعث این نمیشود که کیفیت وزیبایی آن پایین بیاید.

این نوع پرده ها در مقابل رطوبت نیز مقاوم هستند. و به خاطر همین است که در زمینه شستشوی آنها هیچ مشکلی برای ما ایجاد نمیشود. از دیگرتصاویری هایی که میتوان بر روی این تصاویر چاپ کرد میتوان به طرح منظره وطبیعت اشاره کرد که فوق‌العاده زیبا ودوست داشتنی است و این طرح تنوع رنگ خاص خود را دارد . ومیتوان از هر رنگ آن متناسب با هر دکوراسیونی استفاده کرد ویک زیبایی خاص را به وجود آورد. از دیگر طرح های که میتوان بر روی آن چاپ کرد طرح های سنتی می‌باشد این طرح ها نیز فوق‌العاده زیبا هستند .

اطلاعات بیشتر: خرید پرده زبرا تصویری

پرده لوردراپه مناسب با دکوراسیون سنتی

از این طرح ها میتوان به طرح خط نستعلیق اشاره کرد که این قابلیت را دارد که بتوان آن را با دکوراسیون سنتی هماهنگ کرد ویک محیط فوق‌العاده زیبا را به وجود آورد . از این طرح ها میتوان در رستوران های سنتی استفاده کرد ویک فضای لذت بخش وزیبا را به وجود آورد . از دیگر طرح های میتوان بر روی این پرده ها چاپ کرد میتوان به طرح های رنگین کمان اشاره کرد ویک زیبایی خاص را به وجود آورد . از دیگر طرح های میتوان بر روی این پرده ها چاپ کرد میتوان به طرح های هندسی اشاره کرد که فوق‌العاده زیباست . ومیتوان از این پرده ها علاوه در پذیرایی ها در اتاق های خواب استفاده کرد

فقط توجه داشته باشید که از تصاویری با رنگ ملایم بر روی پرده ها چاپ شده خریداری نمایید تا بر هم زننده خواب وارامش شما نباشد . همچنین در طول هفته آنها را گرد گیری نمایید تا وضوح وزیبایی تصویر حفظ شود همچنین میتوانید این کار را میتوانید به وسیله یک جاروبرقی انجام دهید. همچنین میتوانید آنها را به وسیله یک دستمال نمناک انجام دهید. وسپس با یک دستمال نرم دیگر تمیز و خشک کنید.

اطلاعات بیشتر: پرده بامبو تصویری

فهرست مطالب

مقالات مفید

بامبو, پرده تصویری, شید تصویری, شید بامبو, شید رول, پرده بامبو, بامبو تصویری, پرده تصویری بامبو, پرده بامبو تصویری,
پرده بامبو تصویری چیست؟

این پرده ها همانگونه که از نامشان پیداست از نی بامبو ساخته شده اند. کشورهای مناطق جنوبی و استوایی کره زمین با این درخت آشنا می باشند. چوب بامبو به شدت برای رعایت دمای معین یک اتاق مناسب است و با توجه به خواص فیزیکی که در این چوب نهفته، می تواند باعث تعدیل دما در یک محیط سربسته گردد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account