وبلاگ

انتخاب پرده ,پرده آشپزخانه, پرده زبرا برای آشپزخانه, پرده های بالارونده, پرده های کنترلی ,پرده های مدرن, پرده زبرا مناسب آشپزخانه, پرده مناسب آشپزخانه, زبرا, پرده زبرا, چاپ روی پرده زبرا, چاپ روی پرده, زبرای چاپی, چاپ روی زبرا, لوردراپه تصویری, پرده تصویری, شید تصویری, شید بامبو, طراحی داخلی, طراحی دکوراسیون, طراحی دکوراسیون داخلی, دکوراسیون, دکوراسیون داخلی, دکوراسیون منزل, دکوراسیون خانه, دکوراسیون اداری, دکوراسیون محیط اداری, دکوراسیون اتاق کودک, دکوراسیون اتاق خواب, دکوراسیون اتاق بچه, دکوراسیون عروس, دکوراسیون دخترانه, دکوراسیون پسرانه, دکوراسیون آشپزخانه, دکوراسیون مغازه, دکوراسیون آپارتمان,

پرده زبرا برای آشپزخانه بهترین انتخاب است؟

پرده زبرا برای آشپزخانه بهترین انتخاب است؟

امروز می خواهیم در مورد پرده آشپزخانه صحبت کنیم، چون به شدت پرده در دکوراسیون آشپزخانه برای زیبایی دکوراسیون مهم است، و خانم ها بیشترین زمان را در آشپزخانه سپری میکنند و اصطلاحا می گویند آشپزخانه قلب خانه است.
پس بهتر است این فضا جوری طراحی شود که آرامش و زیبایی حفظ شود. در اولین قدم باید میزان نور را در نظر بگیرید و بعد از آن فضایی که در اختیار دارید.

پرده زبرا در دكوراسيون آشپزخانه

وسعت فضا در آپارتمان های امروزی سبب شده همه به دنبال پرده و وسایلی باشند که فضایی کم را بگیرد و بتوانند از فضای زیادتری در منزل خود استفاده کنند.
یکی از بهترین پرده ها که می توان آن را معرفی کرد، پرده زبرا است، این پرده ها بهترین فضا و بهترین قابلیت نورگیری را به شما میدهد.
یکی از دغدغه های خانم های خانه دار تمیز نگه داشتن پرده های آشپزخانه می باشد زیرا در آشپزخانه زودتر از مکان های دیگر کثیف می شود و این به دلیل آن است که کار در آشپزخانه معمولا ریخت و ریز دارد .

معمولا دست کثیف میشود و با برخورد آن با پرده در مواقع ضروری ممکن است آلودگی ایجاد کند و مسائل ریزه کاری دیگر که خانم ها بهتر می دانند.
در این حالت پرده های زبرا توسط کنترل و یا توسط ریسمان آن قابل ایجاد نوردهی ویا منع نور است و همچنین فضای کمی را به خود میگیرد, همین امر سبب میشود برای محیط آشپزخانه پرده های زبرا مناسب هستند و می توانند بهترین گزینه باشند. فتودراپه تولید کننده انواع پرده تصویری سفارشی می باشد.

پرده در دکوراسیون آشپزخانه

پرده در دکوراسیون آشپزخانه

پرده در دکوراسیون آشپزخانه

پرده در دکوراسیون آشپزخانه

چند توصیه مهم برای انتخاب پرده زبرا برای آشپزخانه :

  • اگر کاشی  یا متریال دیوار های آشپزخانه شما طرح دار است بهتر است پرده ساده انتخاب شود و پرده طرح دار انتخاب نکنید. پرده زبرا دارای انواع طرح و رنگ می باشد. همچنین قابلیت چاپ روی پرده زبرا وجود دارد . پرده زبرای چاپی مناسب کلیه فضاها می باشد.
  • پرده های بالا رونده و زبرا میتواند فضای ممکن شما را بیشتر کند.
  • پرده ها با قابلیت شستشو و کیفیت بالا را انتخاب کنید چون چربی ها سبب میشود شما پرده را بیشتر بشویید.
  • رنگ پرده را درست و با توازن رنگ بندی دیوار پوش و کف پوش و همچنین کابینت ها در نظر بگیرید. رنگ های جیغ سبب خستگی شما در طولانی مدت می شود. سعی کنید رنگ های گرم ولی با تن رنگ پایین انتخاب کنید. رنگ های خیلی کم رنگ هم توصیه نمی شود زیرا سبب بی روحی محیط  و ناخوشی در روح و روان می شود.
  • پرده های تمام تور استفاده نکنید به دلیل اینکه تنظیم نور در آن ها قابل پیش بینی نیست و حتما باید زیر پرده ایی داشته باشد و همین امر موجب میشود شما مدام زیر پرده را کنترل کنید واین کار باعث کاهش عمر پرده می شود.

اطلاعات بیشتر: خرید پرده بامبو تصویری

پرده در دکوراسیون آشپزخانه

 

فهرست مطالب

مقالات مفید

انتخاب کالای خواب,انتخاب کالای خواب یک نفره,روتختی یک نفره,طرح روتختی,کالای خواب یک نفره یا روتختی یک نفره,روتختی,کالای خواب
نکاتی در باب انتخاب کالای خواب یک نفره

فتودراپه : در مقاله نکاتی در باب انتخاب کالای خواب یک نفره یا روتختی یک نفره و طرح روتختی ها برای شما عزیزان مطالبی فراهم کردیم تا در انتخاب کالای خواب و یا روتختی بتوانید بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.

پرده سیلوئت زبرا, پرده سیلوئیت زبرا, پرده سیلوئت, مدل پرده, مدل پردهای زبرا
پرده سیلوئت زبرا چیست؟

پرده سیلوئت زبرا یا پرده سیلوئیت زبرا و موارد کاربر آن چیست ؟ پرده سیلوئت زبرا از دو لایه حریر بصورت موازی و یک لایه پارچه بصورت افقی پرده زبرا عملکرد پرده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account