وبلاگ

پرده شيد رول

پرده شید رول چیست؟

پرده شید رول چیست؟

قطعا همه ی ما سعی داریم دکوراسیون خود را طوری چینش کنیم که زیبایی و جذابیت را به نمایش بگذارد و اهمیت پرده در این مسئله بسیار زیاد است و در این مطلب قصد داریم یک نوع پرده مدرن و محبوب را به شما معرفی کنیم. پرده شید رول ازجمله یکی از پرتقاضاترین مدل پرده می باشد و به لحاظ کیفیت جنس و کارایی بسیار خوب، علاوه بر فضای منزل در دیگر فضاها مانند دکور تجاری و اداری بکار می رود. با فتودراپه، فروشگاه آنلاین پرده همراه باشید تا درباره پرده شید بیشتر بدانید. 

جنس پرده شید رول از چیست؟

پرده شید رول از جنس پنبه، کتان، پلی استر  تولید می شود و از نظر کیفیت و دوام جنس جزو بهترین پرده ها در بازار می باشد و اگر از این پرده نگهداری درست صورت بگیرد عمر مفید آن دو چندان می شود و موردی که جز مزایای پرده شید رول محسوب می شود تنظیم مقدار نور ورودی است که به لحاظ جنس بسیار خوب از ورود نور زیاد به دکور جلوگیری می کند و نکته قابل توجه اینکه این مدل پرده با جنس بسیار کارآمدی که دارد برای بازشوها و پنجره های با عرض بالا مناسب می باشد.

انواع شید از نظر عبور نور

۱- مدل پارچه ای : پرده شید رول پارچه است که ضمن پوشش مناسب ، نور بیشتری جهت روشنایی از خود عبور می دهد.

۲- مدل سولیت : این نوع پرده امکان تاریک کردن اتاق تا ۹۵ درصد را دارا می باشد.

3- مدل بامبو : این نوع پرده از جنس حصیر بامبو ساخته شده است که قابلیت چاپ تصاویر دلخواه را دارا می باشد .

انواع پرده شید رول از نظر طرح

۱- طرح دار : این مدل قابلیت چاپ تصاویر دلخواه از جمله آرم و لوگوی شرکت ، تصاویر اشخاص ، مناظر و … را بر روی پرده دارا می باشد. هم چنین حصیر بامبو نیز دارای قابلیت چاپ تصاویر دلخواه می باشد .

۲- ساده : پرده شید رول ساده با رنگ ها و طرح های متنوع جهت تنظیم نور و سایه روشن استفاده می گردد.

پرده شید رول در چه دکوراسیونی بهتر است بکار رود؟

پرده شید رول به لحاظ ویژگی های مطلوبی دارد از نظر جنس و طرح و زیبایی و قابلیت تنظیم نور، محدود به چند دکور خاص نمی باشد و شما می توانید حتی در دکور های اداری یا آموزشی نیز از این مدل استفاده کنید . از مزیت هایی خرید  پرده شید رول  نسبت به مدلهای مشابه دارد تناسب و هماهنگی با انواع دکور ها است و به لحاظ تنوع رنگ بسیار بالا می توان از رنگی استفاده کرد که با بقیه عناصر دکوراسیون ست باشد.

موارد استفاده پرده شید رول

۱- مناسب برای پنجره مکان های مسکونی ، اداری ، تجاری ، بیمارستان ها ، هتل ها و …

۲- ویترین فروشگاه ها ، شو روم ها و دفاتر فروش با قابلیت چاپ آرم و لوگو

۳- مناسب به عنوان پرده های نمایش پروژکتور جهت مراکز فرهنگی ، دانشگاه ها ، سالن های همایش و …

مکانیزم دستی پرده شید رول به چه صورت است؟

مکانیزم دستی این پرده  از زنجیره و گیربکس ساخته شده است و با کشیدن این زنجیر پرده در جهت  عمودی حرکت می کند و تنظیم نور انجام می شود نکته مهم اینکه  کشیدن این زنجیره نباید سریع و ناگهانی باشد و برای استفاده درست آن را آرام  با یک نیروی ثابت به سمت پایین بکشید . این مکانیزم نسبت به مکانیزم برقی  بیشتر مورد  استفاده قرار می گیرد ولی برای بازشو های پنجره ها با عرض بالا بهتر است که از مکانیزم برقی استفاده شود و با این مکانیزم تنها با یک کنترل میتوانید نور ورودی را به طور دلخواه تنظیم کنید.

مکانیزم حرکتی پرده شید رول به چه صورت است؟

خوشبختانه پرده شید رول جزوه آن دسته پرده هایی است که دارای دو مکانیزم حرکتی،  دستی و برقی می باشد و بر حسب سلیقه مشتری می توان از هر کدام از این مکانیزم ها استفاده کرد البته پیشنهاد ویژه ما استفاده از مکانیزم برقی می باشد و این مکانیز به جهت اینکه با یک نیروی ثابت اعمال می شود از مکانیزم دستی بهتر می باشد.

اطلاعات بیشتر: خرید آنلاین پرده زبرا

مکانیزم برقی پرده شید رول به چه صورت است؟

برای مکان هایی که دارای پنجره های زیادی است بیشتر  جهت تنظیم نور از مکانیزم برقی  استفاده می شود و در این مورد پرده با  یک موتور برقی مجهز می شود . نکته قابل توجه اینکه مکانیزم برقی شامل سه مدل ریموت کنترلی، هوشمند و کلیدی می باشد و هر کدام از این روش ها معمولا کارایی مناسبی را ارائه می دهند. استفاده از مکانیزم برقی  کاملا راحت است و نیاز به جابجایی شما برای تنظیم دستی ندارد.

پرده شید رول در چه دکور هایی بکار می رود؟

  • دکور تجاری
  • دکور اداری
  • دکور منزل
  • دکور های فروشگاهی
  • و…

پرده شید رول چه ویژگی هایی دارد؟

  • مقاوم در مقابل نور آفتاب  بدون رنگ پریدگی
  • تنوع طرح و رنگ بسیار بالا متناسب با انواع دکور ها
  • امکان انتخاب تصویر دلخواه
  • قیمت مناسب  نسبت به مدل های مشابه
  • جذابیت و زیبایی  و چشم نواز بودن طرح های آن
  • متناسب با انواع دکوراسیون ها مسکونی و تجاری
  • دوام و ماندگاری بسیار بالا به دلیل جنس های مرغوب پنبه،  پلی استر،  پارچه
  • قابلیت تنظیم دستی و ریموت کنترلی

آیا پرده شید رول مناسب فضای اتاق خواب است؟

معمولا بخش عمده ای از  وقت افراد در این فضا اتاق خواب سپری می شود و تزیین و چینش آن با روحیه افراد ارتباط مستقیمی دارد و استفاده از طرح های پرده شید رول می تواند فضا را لوکس تر و  ایده آل نشان دهد. یکی از کاربرد های  بسیار خوب پرده شید رول در اتاق خواب  است و تنظیم نور ورودی در  این فضا از اهمیت ویژه ای برخوردار است. نور ورودی بیش از اندازه در این فضا می تواند سبب بی حوصله  افراد شود و شما با استفاده از پرده شید رول بصورت دستی و کنترلی (برقی) می توانید نور ورودی را به دلخواه خود تنظیم نمایید.

اطلاعات بیشتر: پرده لوردراپه تصویری

در استفاده از پرده شید رول چه نکاتی مد نظر قرار دهیم؟

پرده شید رول نیز مانند سایر عناصر دکوراسیون نیاز به مراقبت دارد و از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در هنگام گرفتگی زنجیر پرده شید رول را هیچ  وقت با قدرت بیشتر زنجیر را نکشید و سعی کنید به آرام چند بار زنجیر را بکشید و رها کنید.
  • پرده شید رول را با مواد شیمیایی با قدرت بالا شستشو ندهید.
  • در صورت آسیب به این پرده کار را به متخصصان مجرب بسپارید.
  • در صورت اشکال مکانیزم برقی بدون تجربه قبلی اقدام به تعمیر نکنید زیرا ممکن است بی تجربگی شما موجب خراب شدن موتور برقی  نصبی  شود.

پرده شید رول را از کجا بخریم؟

از نکات بسیار مهم و مورد توجه مشتریان خرید  پرده شید رول است و ما از شما دعوت می کنیم که با مراجعه به سایت فتودراپه به آدرس: www.photoderape.com و یا حتی بصورت حضوری به آدرس: ایران – تهران میدان محمدیه ، به سمت چهارراه مولوی، پلاک ۷۴۹ پرده شید رول خود را با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت دریافت نمایید ضمن اینکه فروش در شرکت فتودراپه پایان کار نیست بلکه آغاز یک تعهد است.

فهرست مطالب

مقالات مفید

پرده
نقش پرده در دکوراسیون

نقش پرده در دکوراسیون نقش پرده در دکوراسیون چیست؟ پرده در دنیای دکوراسیون داخلی یکی از مهم‌ترین اجزاء دکوراسیون می‌باشد

دکوراسیون منزل بازیگران, دکوراسیون منزل, دکوراسیون, تجیسون استاتهام, دکوراسیون منزل بازیگران جیسون استاتهام, Jason Statham
دکوراسیون منزل جیسون استاتهام

دکوراسیون منزل بازیگران جیسون استاتهام و افراد مشهورپ جیسون استاتهام Jason Statham ، بازیگر مشهور هالیوودی زاده ی ۱۹۶۷ است دکوراسیون منزل جیسون استاتهام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account