وبلاگ

پرده زبرا

پرده های زبرا مناسب دکوراسیون مدرن یا کلاسیک

پرده های زبرا مناسب دکوراسیون مدرن یا کلاسیک

از عناصر بسیار مهم در طراحی دکوراسیون داخلی پرده ها هستند. جلوه ای که پرده می تواند به اتاق نشیمن، اتاق خواب، آشپزخانه و هر نقطه از خانه که دارای پنجره است، ببخشد بر هیچ کس پوشیده نیست. به همین دلیل انواع پرده های زیبا و شیک بر حسب نوع دکوراسیون داخلی طراحی شده اند که انتخاب ها را با توجه به نوع سلایق راحت کرده است. برای ایجاد تغییرات مثبت در دکوراسیون منزلتان حتما به سراغ پرده ها بروید.

پرده زبرا از انواع مختلف این پرده های زیباست که در فضاهای مختلف خانه به خصوص در آشپزخانه استفاده می شود. البته این پرده ها با توجه به طراحی های متنوع، زیبا و مدرنی که دارند، اجازه می دهد در هر نقطه از منزل که دوست دارید بتوانید نصب کنید و تنها محصور به آشپزخانه نباشد. با فتودراپه فروشگاه اینترنتی پرده همراه باشید.

استفاده از پرده زبرا در دکوراسیون اتاق نشیمن

چیدمان و دکوراسیون اتاق نشیمن همیشه در اولویت بانوان ایرانی قرار دارد. مدل پرده های پذیرایی مدرن از انواع طرح های ساده اما پرطرفدار و محبوب پرده می باشد که امروزه توجه اغلب بانوان را به سمت خود جلب کرده است و این طرح پرده ها برای دکوراسیون های داخلی امروزی و مدرن انتخابی مناسب و ایده ال محسوب می شوند.

استفاده از پرده های زبرا در نشیمنی مدرن و به روز در کنار مبلمان راحتی می تواند فضایی که دلخواه شماست را فراهم کند. سادگی ایده های دکوراسیون داخلی مدرن از اصول اولیه آن است.  استفاده از خطوط ساده افقی و عمودی در معماری مدرن، پرده، مبلمان و طراحی داخلی مدرن منزل را نیز تحت تاثیر قرار داده است. برای یک همچین سبکی پرده های زبرا بهترین گزینه هستند. استفاده از پرده های زبرا با طاهر مدرن به هیچ عنوان برای منازلی با دکوراسیون کلاسیک پیشنهاد نمی شود.

پرده های مدرن زبرا در کنار فرش هایی با طرح بسیار ساده، مبلمان راحتی مدرن و تک رنگ، اکسسوری کم و غیر تجملی و دیوارهای ساده و بی آلایش هماهنگ است. استفاده از زبرا در کنار این نوع دکوراسیون قطعا خیره کننده خواهد بود. برای جلوه بیشتر می توانید رنگ پرده را با رنگ فرش و مبلمان ست کرد. اگر در چینش دکور مدرن خود نیاز به ایده جدیدی دارید پیشنهاد می شود در فضای نشیمن از پرده زبرا تصویری استفاده کنید. اگر در اجرای پرده زبرا تصویری به ست کردن رنگ آن با فرش و مبلمان توجه داشته باشید  زیبایی چشم نوازی در دکوراسیون ایجاد می شود.

استفاده از پرده زبرا در دکوراسیون اتاق خواب

استفاده از پرده زبرا برای اتاق های خواب نیز ایده بسیار خوبی است؛ با توجه به اینکه امروزه به دلیل کاهش متراژ خانه ها و کمبود فضا استفاده از پرده و به طور کلی دکوراسیون داخلی مدرن می تواند در افزایش کارایی و بزرگ تر نشان دادن فضا بسیار موثر باشد.

استفاده از پرده زبرا در آشپزخانه

دکوراسیون داخلی آشپزخانه های ایرانی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. علاوه بر مدل و طرح کابینت ها، نقش پرده در این مکان غیرقابل انکار است.  معمولا در آشپزخانه ها  برای راحتی کار از پرده های  زبرا استفاده می کنند زیرا هم زیبایی خاصی به فضا می دهد و همچنین در هنگام کار در آشپزخانه مزاحمت ایجاد نمی کند و دیرتر کثیف می شود زیرا لزومی ندارد با دست های چرب آن را کنار بزنید.

اطلاعات سودمند: خرید پرده بامبو

تاثیر پرده زبرا بر دکوراسیون مدرن

در دکوراسیون مدرن اغلب سعی می شود که یک دکور هنری به نمایش گذاشته شود و علاوه بر کارایی ، زیبایی اجزا اهمیت فوق العاده ای دارد. پرده زبرا تصویری یکی از مواردی است که در جذابیت چهره دکور نقش بسزایی دارد . از مزیت های پرده زبرا تصویری  امکان چاپ تصویر دلخواه مشتری بر روی آن است و این باعث شده از این پرده به عنوان یک   ابزار تبلیغاتی نیز استفاده شود و امروز با چاپ لوگو و نماد کسب کار ها بر روی این پرده علاوه بر ایجاد یک دکور جذاب و چشم نواز  از یک طرح تبلیغی نیز بهره مند می شوند. شما نیز همین الان می توانید با مراجعه به سایت فتودراپه  پرده زبرا دلخواه خود را سفارش دهید.

دکوراسیون مدرن چیست؟

پرده های زبرا مناسب دکوراسیون مدرن یا کلاسیک؟! دکوراسیون مدرن یکی از سبک های بسیار پرطرفدار در بین سایر سبک ها است که امروزه بصوت ترکیبی با  دیگر سبک ها نیز اجرا می شود.آنچه باعث می شود دکور زیباتر و جذاب تر به نظر برسد موارد زیر از جمله:

  • چینش اجزای دکور
  • تناسب
  • ست کردن اجزای دکور ( مانند ست کردن رنگ فرش، مبلمان و پرده)
  • استفاده از خلاقیت و ذوق هنری در انتخاب و اجرا
  • و… می باشد.

استفاده از پوستر دیواری اسپرت در دکوراسیون مدرن

پوستر دیواری اسپرت یکی دیگر از مواردی است که امروزه در اغلب دکوراسیون های مدرن بکار می رود.این پوستر دیواری ها به دو گونه سفارشی و آماده در بازار موجود می باشند. پوستر دیواری اسپرت سفارشی حالتی است که مشتری انتخاب می کند که  پوستر دیواری دارای چه سایز یا طرحی باشد. معمولا برای طرح اسپرت بیشتر از پوستر دیواری هایی استفاده می شود که دارای تصاویر جذابی اعم از:

  • تصاویر طبیعت
  • تصاویر فانتزی
  • تصاویر انیمیشنی
  • تصاویر هنری و نقاشی
  • تصاویر اسکیس
  • و… استفاده می شود.

انتخاب فرش چرم چند تکه در دکوراسیون مدرن

این مدل فرش چرم دارای جذابیت و زیبایی فوق العاده است و از تکه های چرم با رنگ های بسیار چشم نواز تشکیل شده است. تنوع طرح فرش چرم چند تکه بسیار زیاد است و از مدل های آن می توان به فرش چهل تکه اشاره کرد که از محبوبیت  بسیار بالایی در دکوراسیون مدرن برخوردار است.

این مدل فرش چرم دارای جذابیت و زیبایی فوق العاده است و از تکه های چرم با رنگ های بسیار چشم نواز تشکیل شده است. تنوع طرح فرش چرم چند تکه بسیار زیاد است و از مدل های آن می توان به فرش چهل تکه اشاره کرد که از محبوبیت  بسیار بالایی برخوردار است.از دیگر موارد فرش چرم را میتوان به ترکیب فرش پوست با فرش دستباف اشاره کرد این مدل  برای انواع دکوراسیون های  مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و از تنوع طرح و جذابیت بسیار بالایی برخوردار است.

اطلاعات سودمند: سفارش پرده کرکره ای

فهرست مطالب

مقالات مفید

آشنایی با دکوراسیون,دکوراسیون داخلی,دکوراسیون داخلی منزل, دکوراسیون,دکور,طراحی دکوراسیون,طراحی دکوراسیون داخلی,فتودراپه,
آشنایی با دکوراسیون داخلی منزل

آشنایی با دکوراسیون داخلی منزل :  همه ی ما دست کم یک بار با جمله ی معروف:”هیچ جا خونه ی خود آدم نمیشه “مواجه شده ایم.خانه یوی از امن ترین و بهترین و محبوب ترین فضا هایی است که با بازگشت به آن می توانیم به معنای واقعی کلمه آرامش از دست رفته خود را باز پس بگیریم.

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account