وبلاگ

C

پرده های فانتزی برای دکوراسیونی خیال انگیز و رویایی

پرده های فانتزی برای دکوراسیونی خیال انگیز و رویایی

پرده های فانتزی برای دکوراسیونی خیال انگیز و رویایی عالی هستند. امروزه پرده های فانتزی به دلیل ویژگی های خاص توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. جالب است بدانید که واژه فانتزی، یک واژه‌ی فرانسوی می باشد. این واژه در زبان ایرانی به معنای رویایی و خارق العاده است این نوع پرده ها بسیار متفاوت با دیگر پرده ها هستند و در واقع رویایی می باشند. نوع، جنس و طرح این پارچه ها فانتزی می باشد و گاهی عجیب به نظر می رسند اما تاثیر بسزایی در زیبایی دکوراسیون منازل دارند. با فتودراپه فروشگاه آنلاین پرده همراه باشید.

انواع پرده فانتزی مورد استفاده در دکوراسیون

رویایی و عجیب بودن این پرده ها باعث شده است تا در طرح و نقش های متفاوتی در بازار عرضه شوند. از این پرده ها منحصر به مکان خاصی نیستند و می توان در دکوراسیون پذیرایی، اتاق خواب، نشیمن، آشپزخانه و راهرو استفاده نمود.

پرده های فانتزی بر اساس جنس و نقش خود به انواع زیر تقسیم می شوند:

1- پرده های پوستری فانتزی:

این نوع پرده با نامهای پرده چاپی و تصویری نیز در بازار ارائه می شوند. پرده های پوستری دارای طرح های متنفاوتی می باشند و بسیار خاص هستند. اگر شما طرحی مد نظر دارید، می توانید آن را روی پرده خود داشته باشید. از این نوع پرده می توان در فضاهای آشپزخانه، اتاق کودک و نوجوان، نشیمن و… استفاده کرد. (قیمت پرده لوردراپه)

2- پرده های توری فانتزی:

دارای نوع خاصی از بافت هستند که به پارچه مد نظر مدل می دهد. این نوع پرده ها برای جداسازی فضاها نیز مورد استفاده قرار می گیرد و اصلا فضا را تاریک نمی کنند. پرده های توری مناسب فضاهایی هستند که از شدت نور زیادی برخوردار نباشند، زیرا به راحتی نور را از خود عبور می دهند. از این نوع پرده می توان در دکوراسیون هایی با سبک مدرن و کلاسیک استفاده نمود. شایان ذکر است که این پرده ها به هیچ وجه پنجره را به طور کامل نمی پوشانند.

3- پرده های دکوراتیو فانتزی:

طرح  این نوع پرده نیز بسیارخاص می باشد. طرح های روی پرده های دکوراتیو ترکیبی از نقاشی و تایپوگرافی می باشد و شما تصویر شکوفه و … را روی این پرده ها نمی بینید. اکثرا افراد علاقه مند به هنر،20 به این نوع پرده علاقه دارند. پرده دکوراتیو فانتزی مناسب استفاده در اتاق خواب، نشیمن و پذیرایی می باشد.

4- پرده های رنگی فانتزی:

در این نوع پرده، رنگ شاخص و متفاوت به کار برده می شود و همین عامل تفاوت و منحصر به فردی پرده های رنگی فانتزی باشند. این پرده ها نیازی به استفاده از طرح خاصی ندارند و رنگ در آن ها اهمیت ویژه ای دارد. پس بر اساس دکوراسیون منزل خود پرده رنگی فانتزی مناسبی انتخاب نمایید. استفاده از این پرده ها در کنار مبلمان با رنگ خنثی، دکوراسیون فوق العاده ای را ایجاد می کند. این پرده مناسب استفاده در فضاهای نشیمن، آشپرخانه و اتاق خواب است.

اطلاعات بيشتر: پوسترهاي ديواري  

موارد و نکات مهم جهت انتخاب پرده های فانتزی مناسب

در این مقاله به پرده های فانتزی برای دکوراسیونی خیال انگیز و رویایی پرداختیم. بهتر است موارد زیر را جهت خرید پرده های فانتزی در نظر بگیرید:

1- دقت کنید که پرده را برای چه فضایی می خواهید.

2- به دکوراسیون فضای مورد نظر خود دقت فرمایید.

3- میزان نور طبیعی که وارد فضا می شود را در نظر بگیرید.

4- به رنگ های استفاده شده در دکوراسیون منزلتان حتما توجه نمایید.

اطلاعات بیشتر: خرید پرده بامبو یا حصیری

فهرست مطالب

مقالات مفید

اصول طلایی انتخاب پرده

اصول طلایی انتخاب پرده برای آشنایی با اصول طلایی انتخاب پرده با ما همراه باشید. انتخاب پرده به عنوان مهمترین

آموزش شستشوی پرده منزل در خانه, آموزش شستشوی پرده منزل, آموزش شستشوی پرده, شستشوی پرده منزل, پرده منزل
آموزش شستشوی پرده در خانه

آموزش شستشوی پرده منزل در خانه به همراه نکات آن پرده‌های کثیف و غبار گرفته هرچند وقت یکبار نیاز به شستشو دارند برای شستشو پرده منزل در خانه شستشوی پرده منزل

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account