وبلاگ

پرده کرکره

پرده کرکره فلزی مدرن با هارمونی محیط

پرده کرکره فلزی مدرن با هارمونی محیط

پرده کرکره را میتوان یکی از انواع پرده های پر طرفدار دانست که با سابقه طولانه از قدیم الایام تا به امروز نزد افراد محبوبیت داشته و به مرور زمان انواع جدید و به روز پرده کرکره وارد بازارشده و این امر باعث افزایش تمایل افراد به خرید و نصب این نوع پرده در منازل و یا محل کار شده است. یکی از انواع جدید آن، پرده کرکره فلزی مدرن با هارمونی محیط است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. ظاهر شکیل این نوع پرده در کنار دیگر مزایا باعث جذابیت این نوع پرده در میان مخطبان شده است. برای سفارش آنلاین پرده با فروشگاه فتودراپه در ارتباط باشید. 

ویژگی های پرده کرکره فلزی مدرن با هارمونی محیط

میتوان گفت یکی از پرطرفدارترین پرده کرکره ها در میان دیگر انواع آن، پرده کرکره فلزی با هارمونی محیط است. دلیل این محبوبیت مزایا و ویژگی هایی است که در ادامه به ان اشاره میکنیم:

  • هماهنگی طرح و رنگ: این پرده کرکره همانطور که از نام آن پیداست هارمونی طرح و رنگ متناسب با دکوراسیون داخلی است. آنچه در طراحی این نوع پرده مورد توجه قرار میگیرد استفاده از طرح و رنگ های هماهنگ با اجزای دکوراسیون محل نصب می باشد که فضایی زیبا و دلنشین را خلق می نماید. کاربرد چند رنگ و طرح در بافت تیغه ها، پرده  را از سادگی همیشگی و یکنواختی خارج کرده و نمای منحصر به فرد و شکیلی را ایجاد میکند.
  • کاربرد در همه مکانها: این پرده ها با توجه به تنوع در طرح های انتخابی و سفارشی بودن قابلیت نصب در همه فضاهای منزل و محیط های اداری را دارند. همچنین با توجه به اینکه فضای کمی را اشغال میکند در محیط های کوچک نیز کاربرد دارد..
  • قابلیت تنظیم نور:این پرده ها از پره های انعطاف پذیری برخوردار است که زاویه پره را میتوان به صورت دستی و یا کنترلی تغییر داد و در نهایت نور ورودی را تنظیم کرد .. همچنین با انتخاب پره های نازکتر میتوانید میزان دید از بیرون را کاهش دهید. پره ها در ضخامت های 16،25،35،50 میلیمتر وجود دارد. (سفارش پرده شید)
  • کیفیت بالا: یکی دیگر از ویژگی های پرده کرکره مدرن با هارمونی محیط کیفیت و دوام آن است که میتوان سالهای متمادی بدون تغییر ظاهر پرده از ان استفاده کرد. در واقع زیبایی در کنار کیفیت دو اصل مهم در ساخت پرده کرکره فلزی مدرن با هارمونی محیط است.
  • قابلیت شستشو: پرده کرکره فلزی مدرن قابلیت شستشو دارد که هم میتوان آن را جمع کرده و داخل ظرف حاوی آب و مواد شوینده شست و یا به صورت ایستاده آن را تمیز کرد، میتوانید بعد از بستن تیغه ها با استفاده از دستمال نرم و نم دار به آسانی آن را غبار روبی نمایید.

سخن پایانی

پرده به عنوان یکی از اجزای مهم و تاثیر گذار در زیبایی دکوراسیون داخلی میتواند محیطی زیبا، آرام و دلنشین را برای شما به ارمغان آورد. با انتخاب پرده کرکره مدرن با هارمونی محیط زیباییی فضای خانه و یا محل کار خود را تکمیل نمایید. نصب یک پرده ناهمگن با فضای هر چقدر هم به روز، میتواند تعادل و زیبایی را کاهش دهد.

اطلاعات بیشتر: خرید پرده های زبرا

فهرست مطالب

مقالات مفید

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account