وبلاگ

چاپ روی پرده 4616351681

چاپ روی پارچه، این بار روی پارچه می نویسم

چاپ روی پارچه، این بار روی پارچه می نویسم!

بیا بنویسیم روی آب روی خاک رو پر پرنده!! حالا ما ادعا می کنیم که این سه عنصر که سهل است روی هوا هم چاپ انجام می دهیم!!

چاپ روی پارچه می تواند نیز از نوآوری هایی باشد که ما به آن مفتخریم و با کیفیت بالای، چاپ را به انجام می رسانیم. با انجام این کار ، می توان تصاویر دلخواه را روی پارچه و یا لباس به نمایش درآورده و تصویر را زنده کرد. فتودراپه بهترین شرکت تولید کننده انواع پرده تصویری چاپی می باشد.

 چاپ روی پرده 4616351681

 

اطلاعات بيشتر: پرده زبرا تصويری

کاربردها و ایده های چاپ روی پارچه

 چاپ تصویر زیبای کودک دلبندتان روی پارچه یا لباس، ترفند زیرکانه و جالب است تا زمانی که قد کشید و رعنا شد به عنوان یادگاری گرانبهایی در صندوقچه خود! نگه داری کند.

 تصاویری از جنگل های فرو رفته در مه و یا دشتهای پر از گل های لاله و یا چمنزاری بی انتها و سبز رنگ می تواند روی پارچه نقاشی شوند و سبب شوند طبیعت روی پارچه، خود را به عرضه نمایش بگذارد.

 کاورهایی که در اتومبیل به کار می روند می توانند منقش به تصاویر زیبا شده و فضایی جدید را به داخل ماشین اضافه کنند.

 چاپ روی پارچه از نوآوری های زیبای است که می تواند رشد چشمگیری داشته باشد چرا که پارچه می تواند پرده باشد و یا پارچه مبل و رو تختی و لباس! تصویر چاپی روی پارچه مانند نقاشی روی کاغذ، پر از داستان و قصه است، این بار لباس خود را قصه گو کنیم و با دیدن تصاویر روی لباس یا پارچه های متنوع، لذت ابتکار و نوآوری را تجربه کنیم.

 اگر قصد تبلیغ محصول یا آرم شرکت را دارید چرا دست از سر کاغذ بر نمی دارید و این بار روی پارچه، چاپ انجام نمی دهید تا مبلغ محصول شما باشد! خلاق باشید و سعی کنید از تمام عناصر طبیعت برای فکر های بکر استفاده کنید. ابر و باد و مه خورشید و فلک در کارند تا تو نانی به کف آری و به غفلت نخوری!!

 

انجام این عملیات برای ایده های بسیاری به کار می رود شما با انتخاب تصویر مناسب، پارچه خود را به سخن در آورید.

اطلاعات بيشتر: پرده شید چاپی

جهت خريد آنلاين و دريافت مشاوره با ما تماس بگيريد.

فهرست مطالب

مقالات مفید

خرید کوسن,طرح کوسن,کوسن زیبا,مدل کوسن مبل,کوسن,کوسن فانتزی
انواع مدل کوسن مبل

با فرا رسیدن ایام پایانی سال 1396 مقاله ای درباره راهنمای طرح و خرید کوسن به همراه تصاویر مدل کوسن مبل زیبا برای شما عزیزان فراهم کردیم تا با خریدی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account