وبلاگ

پرده کرکره

کاربرد پرده های کرکره در خانه های کوچک

کاربرد پرده های کرکره در خانه های کوچک

تنوع مدل در پرده های امروزی به قدری است که در هنگام خرید قطعا هر شخصی را سردرگم می کند، اما مهمترین اصل در انتخاب پرده توجه به فضای خانه، نورگیر بودن یا نبودن آن، میزان نوری که انتظار دارید و … است. پرده های کرکره ای که در انواع مدل های مدرن و زیبا و با قیمت های مناسب در بازار موجود هستند، از بهترین مدل ها برای داشتن دکوراسیونی مدرن، ساده و مرتب است در ادامه به کاربرد پرده های کرکره میپردازیم. برای سفارش پرده آنلاین به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

پرده های کرکره ای مناسب برای خانه های کوچک

مبلمان، پرده و وسایلی که در خانه هایی با فضای کوچک استفاده می شوند باید حداقل تزئینات و شلوغی را داشته باشند، نهایت سادگی در چیدمان و دکوراسیون داخلی این خانه ها حرف اول را می زند. به همین دلیل پرده های کرکره ای مناسب ترین گزینه برای زینت دادن پنجره خانه های کوچک است زیرا این نوع پرده ها علاوه بر زیبایی و سادگی تنها قاب پنجره را می پوشانند و هیچ گونه تزئینات اضافی که موجب شلوغی شوند را ندارند.

انواع پرده کرکره ای برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه های کوچک

پرده های کرکره ای در دو نوع چوبی و آلومینیومی تولید می شوند. نوع آلومینیومی آن بیشتر در فضاهای عمومی و اداری کاربرد دارد و نوع چوبی آن که از چوب های صنعتی مانند بامبو و افرا تهیه می شوند؛آ در منازل نصب می شود و فضایی فوق العاد گرم و صمیمی ایجاد می کند. البته ناگفته نماند هیچ گونه محدودیتی برای استفاده از این نوع پرده در هیچ مکانی وجود ندارد و از هر دو مدل آن می توان در مکان های مختلف استفاده کرد.

پرده های کرکره ای با تنوع رنگی که دارند در انواع و اقسام رنگ ها قابل خرید هستند و این امکان را در اختیار صاحبان منازل کوچک قرار می دهند که با انتخاب رنگی روشن و هماهنگ با سایر لوازم منزل فضای خانه خود را بزرگ تر جلوه دهند. پرده های کرکره برخلاف  نظر عموم تنها مناسب خانه های مدرن نیستند، بلکه نوع چوبی این نوع پرده ها برای دکوراسیون داخلی خانه های به سبک کلاسیک بسیار مناسب هستند و جلوه ای بی نظیر به آن می دهند. پس افرادی که فضای کوچکی در اختیار دارند و نگران ست کردن پرده برای آن هستند، نگران نباشند.

مدل پرده ساده کرکره ای برای دکوراسیون داخلی خانه های کوچک گزینه مناسب تری است زیرا فضای کمتری اشغال کرده و شلوغی ایجاد نمی کند. خوبی این نوع پرده ها با تنوع رنگ و طرحی که دارند در این است که منحصر به قسمت خاصی از منزل نیستند و می توان از آنها در آشپزخانه، اتاق خواب و نشیمن استفاده کرد و می توان محیطی آرام و زیبا همراه با قابلیت تنظیم نور مناسب و دلخواه ایجاد کرد.

پرده های شید از انواع دیگر پرده های کرکره ای هستند که برای فضاهای پذیرایی بسیار مناسبند. اگر فضای منزلتان نیاز به نور بیشتر دارد می توانید پرده شیدی با پارچه نازک انتخاب کنید و اگر قصد کاستن شدت نور را دارید پرده ای با پارچه های ضخیم تهیه کنید. پرده زبرا نیز کاربردی همانند پرده های شید دارند که بیشترین استفاده آن در اتاق پذیرایی است. برتری پرده زبرا نسبت به سایر پرده ها در این است که بدون بالا و پایین بردن پرده، میزان نور را می توان تنظیم کرد.

فهرست مطالب

مقالات مفید

کالای خواب,کالای خواب مناسب,روتختی یک نفره,روتختی,دکوراسیون اتاق خواب,دکوراسیون,کالای خواب یکنفره,روتختی دونفره,کالای خواب دونفره
انتخاب کالای خواب مناسب و روتختی

شرکت تولید کننده کالای خواب فتودراپه قصد دارد در مقاله ای با عنوان انتخاب کالای خواب مناسب و روتختی یک نفره برای دکوراسیون اتاق خواب به بررسی روتختی و تاثیر آن بر دکوراسیون اتاق خواب بپردازد تا شما عزیزان بتوانید یک کالای خواب مناسب که به اتاق خوابتان زیبایی ببخشد را به راحتی بتوانید انتخاب کنید.

فروشگاه
Wishlist
0 آیتم سبد خرید
My account